Skocz do zawartości

Aneta Gołębiowska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Aneta Gołębiowska's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, klient posiada dwie firmy, czy mogę mu udostępnić dostęp do portalu biura za pomocą jednego adresu e-mail? Czy do każdej swojej firmy musi mieć oddzielny adres?
  2. Dzień dobry. Niestety problem dziś powrócił co praktycznie uniemożliwia korzystanie z usługi.
  3. Dzień dobry. Ja nie aktualizowałem i mam ten sam problem. praktycznie nie można podejrzeć żadnego dokumentu, wysłać raportu czy księgi. Wszystko stoi i praca jest niemożliwa. Wygląda na to jakby serwer prawie stał na który są wrzucane dokumenty. Internet po naszej stronie śmiga bez problemu. Czasem dokument po minucie uda się załadować a czasem wywala błędy.
  4. Dzień dobry, przy wysyłce CIT-8E wyskakuje taki błąd (Weryfikacja negatywna - dokument niezgodny ze schematem xsd [typ dokumentu jest nieprawidłowy] W momencie sprawdzania danych w kontekście wysyłki jest weryfikacja prawidłowa. Po wysyłce ze strony mf wraca taki komunikat zamiast UPO.
  5. Podatnik rozliczający się podatkiem liniowym w grudniu osiągnął dochód ponad 11 tys, remanenty dodane, różnica remanentowa wynosi 40 tys, program wylicza do zdrowotnej podstawę "0" i wylicza składke za grudzien w zaniżonej kwocie od podstawy 3010,00 problem pojawił się po ostatniej aktualizacji
  6. Widzę teraz, że w programie jest jeszcze formularz w wersji (10) a aktualny jest (11). 5 pierwszych grafik jest z rachmistrza. natomiast ostatnia z innego programu - wyliczenie poprawne. Kwoty wyżej są takie same.
  7. Dzień dobry, chciałam wygenerować pit-36 za 2022 rok dla podatnika i małżonka. Podatnik prowadzi działalność i ma emeryturę, małżonek tylko emeryturę. dodałam odpowiednie dane do pit-36. W poz.280 i 283 mam odpowiednie kwoty. Natomiast w poz. 284 podatek jest wyliczony błędnie. Z czego to może wynikać?
  8. Dzień dobry. Niestety pomimo zainstalowania nowej wersji systemy 22H2 oraz podanej nakładki w dalszym ciągu jest ten sam komunikat błędu. Również została zainstalowana wersja nexo 42.
  9. 1. Windows 10 Pro, 2. Aktualizacje instaluje na bieżąco i ciężko mi powiedzieć po jakiej aktualizacji ponieważ od ostatniego okresu rozliczeniowego minęło kilkanaście dni i było kilka aktualizacji. Ostatnią odinstalowałem dla próby ale jest to samo. 3. Również ciężko powiedzieć jakie były okoliczności. Po prostu zabrałem się za pracę z klientami i wystąpił problem którego w poprzednim miesiącu nie było. W załączeniu aktualizacje.
  10. Nie mam możliwości wydrukowania tabel amortyzacyjnych. Przy próbie drukowania tabeli wyskakuje błąd,, Obiekt docelowy wywołania zgłosił wyjątek". Dodam, że nie mogę wydrukować tabel u kilku klientów, w których wystąpiła sprzedaż jakiegoś środka trwałego . Czy istnieje jakieś rozwiązanie tej sytuacji?
  11. Dzień dobry. Mam problem z dodaniem rachunku w płacach za styczeń 2022. Przy próbie dodania rachunku do umowy zlecenia pojawia się błąd " wartość w polu musi być większa lub równa 0" W jakim polu ? Dodam że dalsze miesiące oraz poprzednie dodaje normalnie.
  12. Czy jeżeli klient nie ma konta, ponieważ nie korzysta z internetu, czy od strony biura możemy dodać dokumenty aby skorzystać z ocr?
  13. Jeśli poprawię państwo wysyłki na Polskę, to faktycznie wylicza, szkoda, że zapoznałam się z treścią pomocy do pola w Rachmistrzu, że państwo wysyłki to kraj do którego wysyła się towar, ponieważ wcześniej, wypełniałam to pole jako Polska, państwo z którego wysyłany jest towar- co wydawało się bardziej logiczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...