Skocz do zawartości

Jakub Kazuś

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Jakub Kazuś w dniu 8 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają Jakub Kazuś punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jakub Kazuś's Achievements

2

Reputacja

  1. Panie @Dariusz Szałucki, 1) Klienci wykorzystują Dokumenty Portalu Biura jako kanał przesyłania dokumentów do biura rachunkowego, nie tylko faktur, stąd też istnieje potrzeba poinformowania klienta, że ów dokumenty zostały przez nas przetworzone. 2) Nie wszyscy pracownicy biura rachunkowego korzystają z modułu OCR. Wobec powyższego widziałbym potrzebę zastosowania narzędzia np. PPM + Zaakceptuj. Łączę pozdrowienia.
  2. Dzień Dobry, Czy da się zaakceptować dokument (tak aby klientowi wyświetlił się status "Przetworzone") bez skorzystania z funkcji OCR?
  3. Dziękuje za odpowiedź, natomiast z perspektywy biura rachunkowego lepszym byłoby aby domyślnym terminem był jednak do 10tego, a to dlatego że: 1) Domyślnie termin płatności ZUS (oczywiście dla przedsiębiorców) jest 10 dzień kolejnego miesiąca, dopiero posiadanie zarejestrowanych pracowników przesuwa termin na do 15tego. 2) Większym niebezpieczeństwem jest poinformowanie klienta, że ma płatność do 10tego (mimo, że może do 15tego) niż poinformowanie klienta ze może zapłacić do 15tego (mimo, że może do 10tego) - taki obrót spraw może spowodować „wypadnięcie” ze składki chorobowej. Wszyscy pracujemy aktualnie w wielozadaniowości upraszczając sobie ryzyko - zróbmy i tak w tym przypadku
  4. A czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby pokazanie składki ZUS w sposób zagregowany do wszystkich płatności (właściciel + pracownicy) i dopiero po wejściu w dana płatność pokazać do szczegółowo ? Klienci teraz pytają czemu musza robić 2 przelewy do zusu?
  5. Czy jest możliwe aby zakładając nowy podmiot w Rachmistrz Nexo domyślnie była wybrana opcja "do 10-tego?"
  6. Dzień Dobry, System źle pokazuje termin płatności składek ZUS. Na głównym ekranie "START" jest termin 15 dnia kolejnego miesiąca natomiast w zakładce "Podatki i ZUS" jest termin do 10 dnia kolejnego miesiąca. Klient jest jednoosobową działalnością gospodarczą niezatrudniającą żadnego pracownika, więc składki powinny być do 10. Skąd Portal Biura dokładnie pobiera informacje dotyczące tej daty? Z góry dziękuje za odpowiedź.
  7. Dzień Dobry, Czy planują Państwo wprowadzić powiadomienie/zbiorczy raport dotyczący zbliżającej się zmiany preferencji składek ZUS dla danego podmiotu? Aktualnie takie powiadomienie wyskakuje dopiero po zalogowaniu się na dany podmiot, co też bywa uciążliwe przy kilkudziesięciu klientach...
  8. Dzień Dobry, Jeśli klient otrzyma informacje od biura rachunkowego to żeby miał możliwość zaznaczenia, że tą płatność już wykonał - jeśli tak to kiedy dokładnie. Dla biura rachunkowego jest to przydatne np. w momencie rozliczania PIT za cały rok
  9. Dzień Dobry, Dobrym pomysłem byłoby umożliwienie klientowi udostępnienie funkcjonalności polegającej na zaznaczenie przy odpowiednim podatku/ZUSu terminu kiedy go opłacił (sama data) ewentualnie możliwość podpięcia potwierdzenia zapłaty w PDFie.
  10. Dzień Dobry, W jaki sposób dokonać wyceny elementu na podstawie ilości pracowników na umowę o pracę? Przykładowo klient posiada 5 pracowników na podstawie umowy o pracę, tworzę 1 listę płac a w niej 5 wypłat. Chciałbym zafakturować klienta 5 x Y zł Widzę, że z poziomu rachunków do umowy zlecenia da się wykonać taką wycenę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...