-
Liczba zawartości
775 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Marcin Zborowski w dniu 17 Maja 2022
Użytkownicy przyznają Marcin Zborowski punkty reputacji!
O Marcin Zborowski
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Marcin Zborowski's Achievements
40
Reputacja
-
Synchronizacja towarów (szybkie sprawdzanie czy towar został zmieniony)
Marcin Zborowski odpowiedział Mamut Maniek → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Twój pomysł jest OK ale pop pierwsze wymaga ręcznej dłubaniny (a użytkownikowi chyba chodzi o jakiś automat) a po drugie zawsze istnieje ryzyko że jak wyjdzie nowa wersja to może coś namieszać jak będą zmiany w tabelach którymi triggery operują. Jednak jest to jakieś rozwiązanie. -
Synchronizacja towarów (szybkie sprawdzanie czy towar został zmieniony)
Marcin Zborowski odpowiedział Mamut Maniek → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Z tego co pamiętam strukturę tabeli tw__towar to nie ma tam takiego pola. Poza tym ta tabel jest powiązana z wieloma innymi tabelami (w kartotece towar widzimy to w jednym miejscu co nie znaczy że w bazie wygląda to tak samo) więc ustalenie wersji jest praktycznie nierealne bo każdy mogły to inaczej interpretować. -
Błąd przy wysyłce Deklaracji PIT 36
Marcin Zborowski odpowiedział Joanna Kolberg → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Rachmistrz nexo
Z tego co kojarzę to dane autoryzacyjne to dane jakie mamy zapisane w PIT36 za zeszły rok a nie obecny więc proponowałbym dokładnie porównać dane jakie są wprowadzane z dokumentem (PIT36) wysłanym do US w zeszłym roku -
tani terminal
Marcin Zborowski odpowiedział Przemysław Kwiatkowski → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
To polecam softposa. Wychodzi najtaniej (między 10 a 20 zł miesięcznie). FiServ lub bankowy np. ING. W FiServ mogę pomóc. Jakby co to zapraszam na priv. -
tani terminal
Marcin Zborowski odpowiedział Przemysław Kwiatkowski → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Te kilkaset zł miesięcznie w porywach parę tysięcy to będzie dużo transakcji? Chodzi mi o ilość a nie o kwotę. Czy to będą raczej transakcje na kilka, kilkanaście złotych głównie czy raczej ponad 100zł i więcej? Ma to znaczenie przy doborze terminala (hardware/software). -
tani terminal
Marcin Zborowski odpowiedział Przemysław Kwiatkowski → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
Pytania uzupełniające. 1.) Jak dużo dziennie / miesięcznie będzie realizowanych transakcji kartowych (mniej więcej) 2.) Czy w grę wchodzą tylko płatności zbliżeniowe kartami/telefonem/zegarkiem czy również płatności dotykowe np. wkładanie kart do czytnika? 3.) Czy wystarczy przyjmowanie kart płatniczych czy ma być też blik i inne usługi? 4.) Czy sprzedaż sezonowa czy cały rok? 5.) Czy punkt stacjonarny czy sprzedaż mobilna? -
Po aktualizacji nie mozna pracować na bazie danych
Marcin Zborowski odpowiedział Piotr Woliński → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Subiekt GT
https://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_GT/ Pobrać i zainstalować stąd -
Super. Bardzo serdecznie dziękuję za odpowiedzi. Myślę że przydadzą się większej liczbie osób. Natomiast co do pytania: "Rozumiem, że pyta Pan o przyszły produkt – Portal Dokumentów?" Tak dokładnie o to mi chodzi. Mógłbym prosić o odpowiedź właśnie w temacie tego portalu na zadane przeze mnie ter dwa pytania?
-
Skoro już mamy taki temat założony to ja też miałbym parę pytań które nasunęły mi się po spotkaniach z Insert jak chodzi o KSeF a na które nie znalazłem albo nie dosłyszałem odpowiedzi. Pytania głównie dotyczą systemu GT ale jeśli coś występuje w Nexo a nie ma w GT to też prosiłbym o taką informacje. 1.) Czy będzie jakiś moduł powiadomień (oczywiście o ile jest to technicznie do zrobienia) o pojawieniu się faktury zakupu np. kupuje coś z allegro, towar przychodzi o chciałbym wiedzieć że sprzedawca wystawił mi już w KSeF FV czy po prostu jest tylko opcja automatycznego pobierania faktur z KSeF. 2.) W tej chwili w formach płatności czy wybierzemy gotówka czy płatność kartą nie jest to aż tak istotne i chyba nie podlega sprawdzeniu przy kontroli i wysyłce JPK a czy jak zostanie wprowadzony KSeF to poprana forma płatności będzie polegać jakieś weryfikacji? 3.) Jak często i na podstawie jakich parametrów i ustawień będzie się aktualizować pozostała ilość stron w Dokumentach firmy i czy można to gdzieś ręcznie odświeżać? 4.) Jak wygląda procedura aktualizacji ilości stron po zakupie dodatkowych InsPunktów - chodzi o sytuację klient kupuje ode mnie InsPunkty to po jakim czasie i od jakiego zdarzenia pojawią się one w Dokumentach Firmy? 5.) Czy dopóki nie wyślemy faktury do KSeF możemy ją dowolnie modyfikować a nawet skasować? 6.) Czy można w Subiekcie zrobić wysyłkę powiedzmy na koniec dnia przy zamknięciu programu np. poza komunikatem o archiwizacji komunikat w stylu są faktury KSeF niewysłane do systemu. Czy chcesz je wysłać? Lub czy można gdzieś takie powiadomienie ustawić? 7.) Czy w Subiekcie GT w zakładce Faktury sprzedaży jest szansa na przycisk typu "Wyślij niewysłane faktury KSeF do systemu KSeF" 8.) Podczas któregoś szkolenia wstecz mówiliście że faktury muszą zawierać kod QR a obecne faktury w Subiekcie tego nie mają. Kiedy można spodziewać się tej funkcjonalności? 9.) Jeśli na fakturze zakupu będę miał powiedzmy 100 pozycji gdzie część będzie rozpoznana i przypisana a część będzie mieć znak zapytania bo taki towar jest nierozpoznany lub brakuje go w programie i dodatkowo te nierozpoznane towary są losowo rozrzucone pośród tych 100 pozycji to czy mogę zbiorczo gdzieś kliknąć i kazać dodać te pozycje np. tak jak jest na e-fakturze? Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi na pytania.
-
Postaram się odpowiedzieć choć nie jestem wielkim ekspertem do KSeF ale powiem tak jak ja to zrozumiałem na spotkaniach Insert na których uczestniczyłem. Po pierwsze wg. mnie osoba wystawiająca fakturę a osoba wysyłająca fakturę to dwie całkowicie odrębne rzeczy. Wystawiać faktury mogą różni ludzie, zmieniający się itp. a wysyłać faktury do KSeF może np. tylko szef, właściciel czy kierownik zmiany, sklepu itd. Myślę że takie ustosunkowanie się powinno dać przynajmniej pewną odpowiedź na pytania 1 i 2. Docelowo może kiedyś przy rozwoju oprogramowania Insert pewnie doda nowe możliwości typu przypisywanie tokenu do pracownika (np. w sytuacji gdy jest ogromny sklep, na jednej zmianie jest 5 kierowników i 30 pracowników i tylko kierownicy mogą wysyłać do KSeF. Natomiast na razie nie słyszałem o wprowadzeniu takiej funkcjonalności. Co do jakiegoś automatu przy wystawianiu dokumentów to na pewno Insert coś wprowadzi ale pamiętajmy że KSeF jeszcze jest w początkowej fazie więc na razie wprowadza się rzeczy podstawowe i rozszerzenia funkcjonalności pewnie będą sukcesywnie dokładane. Osobiście tez uważam że taki znacznik na kontrahencie byłby wygodny i pewnie zostanie wprowadzony choć myślę że więcej szczegółów może udzieli Insert w tych tematach.
-
Insert GT odtworzeniie podmiotu
Marcin Zborowski odpowiedział Bogusław Siwiec → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Sprawy techniczne
Wygląda na to że brakuje pliku *.ldf (jest to drugi z niezbędnych plików do odtworzenia bazy danych) lub jest w innym miejscu niż *.mdf. Polecam kontakt z autoryzowanym serwisem koło waszej lokalizacji. -
Jak wykonać aktualizację Subiekta 123
Marcin Zborowski odpowiedział Jerzy Zembrowski → na temat → Forum użytkowników - InsERT 123 - Subiekt 123
Dokładnie tak -
Adres pobierany z GUS
Marcin Zborowski odpowiedział Marcin Jurkiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT GT - Rachmistrz GT
Sprawdziłem ten NIP i wszędzie gdzie sprawdzałem wpisuje się prawidłowo. Sprawdzane zarówno w EDG jak i w moim programie serwisowym jak i w Subiekcie i Rachmistrzu.