Skocz do zawartości

Artur Myśliborski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Potrzebuję dostęp doraźny, awaryjny, nie do bieżącej pracy. Anyway ... pełna lokalna instalacja po czym podpięcie do bazy po IP istotnie pomaga Thx 👍
  2. Dzień dobry, Łączę się po sieci ("z zewnątrz Biura") z serwerem przez VPN. Kompy się widzą, mogę przeglądać zasoby. Pracuję na Insert GT i Nexo, z linią GT neie ma problemu "hula", natomiast Nexo się nie łączy. Początkowo łączy się, widać listę podmiotów, natomiast po wybraniu połączenia z konkretnym podmiotem kręci się w nieskończoność, wychodzi na to, że nie jest w stanie ustanowić połączenia z bazą podmiotu. W zaporze ustanowione wyjątki zgodnie z manualem: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2513,dlaczego-program-nie-laczy-sie-z-serwerem-na-koncowce-w-
  3. Podbijam temat. Nie znam Biura które taryfikowałoby swoje usługi per dokument. Najpowszechniejsza jest metoda opisana przez Kolegę Łukasza, taryfikacja w przedziałach, segmentowa. Damy radę implementować to rozwiązanie??? Pozdrawiam
  4. Jako Biuro Rachunkowe udostępniam Klientowi usługę Subiekt123 => jest opcja "wymiana dokumentów online". Mam natomiast Klienta, który nawiązał ze mną współpracę mając już wcześniej swojego Subiekta123. Ma udostępnioną przeze mnie usługę "Portal Biura". Widok od strony usera. Dzień dobry, Czy nie ma możliwości aktywacji "wymiany dokumentów online" i pozostają jedynie pliki komunikacji??? Dziękuję / Pozdrawiam
  5. Dzień dobry, Wystawianie faktur Klientom Biura – super „ficzer”, dodatek, ułatwia życie. Jak natomiast załatwiacie kwestię księgowania wygenerowanych dokumentów poszczególnym Klientom, można ten proces jakoś zautomatyzować? Notorycznie zapominam księgować swoich faktur Dziękuję / Pozdrawiam
  6. Pytanie techniczne, czy operację mogę przeprowadzić zbiorczo dla wszystkich podmiotów, czy muszę pojedynczo? Dziękuję / Pozdrawiam
  7. Dzień dobry, Od wczoraj, „ni stąd, ni zowąd” próbując wyświetlić listę baz danych (Administracja / Bazy danych), program „mieli i mieli” po czym komunikuje „Błąd odczytu danych”. Coś jakby blokowało, pozostałe funkcje programu są Okay, również nie ma problemów po uruchomieniu programu serwisowego, widać wszystkie bazy. Do codziennego życia dostęp do baz danych z poziomu programu nie jest mi potrzebny, jednak będzie problem jak trzeba będzie popełnić aktualizację. Jakieś pomysły? Dziękuję / Pozdrawiam
  8. Dzień dobry, Jak prawidłowo ująć transakcję w ujęciu podatku VAT. Odprawa tudzież wszelkie procedury na terenie RP standardową procedurą (nie uproszczoną). Spotkałem twierdzenie cyt.: „Jeżeli odprawa celna następuje w kraju należącym do UE wówczas na gruncie VAT mamy do czynienia transakcją wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów.” Zatem w ewidencji VAT zakupu: WNT oraz procedury JPK „IMP” Kwestie dat dostawy, otrzymania dokumentów (SAD / PZC) pomijam. Dziękuję / Pozdrawiam
  9. "Nowy" klient zdążył się powiązać z jedną z bieżących transakcji, zmieniłem dekretację, jest już porządek, temat nieaktualny. Anyway ... dziękuję za pomoc 👍
  10. Próbuję usunąć z listy nowego / starego w obydwu przypadkach ten sam rezultat. Jakie powiązanie, poza powiązaniem z bazą danych, może wywoływać taki komunikat? Nie chcę w ogóle usuwać Klienta, chcę jedynie usunąć z listy Klientów Biura.
  11. I to jest sedno sprawy ... jak? Nowo dodany Klient Biura / odpięta baza / usuń / komunikat "jest wykorzystywany"
  12. Okay poszło, jest porządek z bazą. Klient jest zdublowany, "mea culpa". Proszę o podpowiedź jak usunąć "nieaktywnego" z listy "Klienci biura". Przy wywołaniu "delete" komunikat "jest wykorzystywany", uczciwie przyznam nie mogę się doszukać wszystkich jego powiązań. Dziękuję / Pozdrawiam mea culpa
  13. Dzień dobry, Wśród "Klientów Biura" z jednym mam problem, na liście Klientów stan połączenia status "Nieznany". Od strony bazy danych z Klientem jest Okay, stan połączenia "Podłączona", Klient jest aktywny w Rachmistrzu, nie ma problemów. Natomiast nie funkcjonuje obsługa Klienta z poziomu Biura Nexo - nie można zalogować do Rachmistrza, nie można przeprowadzać operacji zbiorczych. Gdzie szukać skuchy? Dziękuję / Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...