Skocz do zawartości

Tomasz Pomawski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Tomasz Pomawski's Achievements

0

Reputacja

  1. Czy w subiekcie istnieje opcja grupowego dodania przedrostka do symbolu asortymentu? Załóżmy, że mam symbole: 0001 0002 0003 a potrzebuję je wyedytować tak żeby miały przedrostek np 002, czyli powinny wyglądać następująco: 002-0001 002-0002 002-0003 Takich kartotek mam sporo ponad tysiąc, więc nie widzi mi się ręczne klepanie tego wszystkiego. Czy istnieje w subiekcie jakaś opcja żeby to zrobić grupowo?
  2. Dzień dobry Mam problem obsługą kas przez pracowników. Każdy pracownik ma swoją kasę. Czasem zdarza się, że pracownik A wprowadzi zamówienie do potwierdzenia. Klient po kilku dniach przychodzi potwierdzić zamówienie w wpłacić zadatek, który przyjmuje pracownik B. Nie zawsze jestem w stanie upilnować żeby zrobił osobne KP. Czasem niektórzy pracownicy poprawiają zamówienie i płatność na nim. Co za tym idzie pieniądze fizycznie są w Kasie B, a według komputera w Kasie A. Czy da się zablokować możliwość edycji płatności na zamówieniu, które obsługuje inną kasę, jednocześnie zostawiając możliwość edycji samego zamówienia? Ewentualnie czy nie powinno być tak, że jeżeli pracownik B edytuje płatność na zamówieniu pracownika A, to ta płatność powinna wpadać do Kasy B? Pozdrawiam
  3. Już wiem, że ani się sam nie pojawił ani sam nie zniknął. Program nie wysyła info do terminala w momentach kiedy mój komputer (na zdjęciu PIOTR) jest wyłączony. Jak widać na zdjęciu serwerem terminala jest komputer PIOTR tj stanowisko klienckie. Serwerem powinno być stanowisko serwerowe tj NEXO komputer. Nie mogę znaleźć nigdzie opcji gdzie mógłbym to zmienić. Prośba o podpowiedź.
  4. Kontekst był wybrany dobrze. Ogólnie błąd jak się sam pojawił tak sam zniknął
  5. Mam problem z terminalem. Po ostatniej aktualizacji subiekta nexo [do 43.2.1. (4380)] program przestał wysyłać płatność do terminala. Wcześniej było wszystko w porządku. Zamykałem dokument i synchronizacja działała, teraz pojawia mi się od raza opcja drukowania dokumentu. W programie SUZ i zakładce urządzenia po kliknięciu sprawdź połączenie wyskakuje informacja, że połączenie jest prawidłowe. Po kontakcie z serwisem terminala twierdzą, że wina leży po stronie subiekta. Co mogę z tym zrobić? Dodam, że w między czasie (wczoraj tj 19.03) zainstalowałem osobno najnowszy SUZ (16.15). Do wczoraj po aktualizacji Subiekta miałem wersję 16.14. Instalacja nowego SUZ nie przyniosła skutku. Jeśli to istotne to używam wersji PRO. Pozdrawiam
  6. Po rozmowie z informatykami odświeżam temat. Możliwe, że będą w stanie mi wykonać taką łatkę tylko mam się dowiedzieć czy w NEXO można wywołać funkcję z poziomu command line lub innego np API, bez konieczności uruchamiania GUI?
  7. Wykonałem konserwację zgodnie z instrukcją, niestety nic to nie dało. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale dodam, że w poprzednim miesiącu robiliśmy upgrade z wersji zwykłej do PRO.
  8. Chciałem dziś stworzyć epp za październik dla biura rachunkowego i wyskakuje błąd "Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu." . Nigdy wcześniej takiego problemu nie było. W zeszłym miesiącu podłączany był integrator subiekta ze sklepem internetowym, nie wiem czy to ma jakiś związek. Co mogę zrobić aby naprawić błąd? Dodam, że dla testu spróbowałem zrobić dla innego zakresu dat. Wrzesień wyskoczył ten sam błąd, listopad przeszło bez błędu.
  9. Czy, któreś z tych rozwiązań partnerskich oferuje taką opcję?
  10. Większość naszej sprzedaży to towary ściągane na zamówienie klienta. Na chwilę obecną po tym jak przyjedzie towar muszę za każdym razem klikać kompletuj zamówienie. Czy istenieje jakaś opcja żeby pasek kompletacji się "uzupełniał" automatycznie gdy towar pojawi się na stanie?
  11. OK działa. Nie pojawiały się przedpłaty przez to, że w "rodzaj operacji" dałem inny. Jak jest standardowo spłata to jest wszystko ok.
  12. No i wracamy do problemu. Mam zamówienie z sierpnia, na które dziś przyjąłem płatność zaliczki kartą. Nie mogę z poziomu zamówienia dodać płatności kartą. Nie można dodać płatności z datą, do której jest już wystawiony RK. Zrobiłem TP. W jaki sposób mogę je podpiąć do zamówienia? Na chwilę obecną przyszła mi do głowy jedynie FV zaliczkowa cząstkowa. Jednak jak realizuję zamówienie taką fakturą to z poziomu zamówienia widnieje jako niezapłacone. Prośba o jakąś radę.
  13. OK rozwiązane. Po prostu mówimy trochę innymi językami Jeszcze przed aktualizacją robiłem dodaj KP i wybierałem karta płatnicza (jak na drugim screenie). Najwidoczniej później subiekt to zmieniał na TP tak jak Pan napisał na końcu. Teraz nie mogę tak zrobić, ale mogę po prostu dodać płatność TP. Dzięki PS jak dodać plusik do Pana reputacji?
  14. Jak odpowiadają pierwszemu zarzutowi, skoro napisał Pan, że nie możliwe żeby było wprowadzone jako karta płatnicza przy sprzedaży, bo "gdyby tak było..."? Proszę się nie gniewać ale z mojego punktu widzenia Pana wypowiedzi są troszkę niekonsekwentne. Drugi zrzut ekranu zrobiłem z poziomu rozrachunków z kontrahentem - rozlicz operacją kasową.
  15. Jest jeden podmiot i jest tak jak mówię (zdjęcie poniżej). Problem nie występował jeszcze przedwczoraj, a my ustawień nie zmienialiśmy. Tak jak pisałem wyżej była aktualizacja, a my przeszliśmy na pro. Dodatkowo z tego co wiem (od serwisantów InsERT) płatności kartą zawsze wchodzą do rejestru kasowego czyli poniekąd są traktowane jako gotówkowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...