-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Marcin Górczyński's Achievements
0
Reputacja
-
Błąd "Sesja aplikacji wygasła"
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Na serwerze nie brakuje wolnego miejsca na dysku. Po wyłączeniu zewnętrznych rozwiązań problem nadal występuje. -
Błąd "Sesja aplikacji wygasła"
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Dane diagnostyczne. InformacjeDiagnostyczne-AMG VISION.zip -
Błąd "Sesja aplikacji wygasła"
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Problem występuje we wszystkich programach, przy różnych operacjach. Pracujemy na jednym podmiocie. Po uruchomieniu podmiotu demo i sprawdzeniu pojawia się taki sam problem. -
Błąd "Sesja aplikacji wygasła"
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Korzystamy z Subiekta Nexo, Gestora oraz Rewizora. Wersja programu 44.0.2 (6181) Przykład z aktualizacją cen. Zaznaczam w asortymencie 200 produktów, prawy przycisk -> zbiorczo -> ceny -> aktualizuj cenniki Pracujemy na 12 stanowiskach. Nie wiem czy na wszystkich, ale problem występuje co najmniej na czterech stanowiskach W przypadku aktualizacji cennika przy błędzie na jakimś asortymencie program działa dalej i po skończeniu można ponowić dla pozycji z błędami, ale są przypadki, że program po prostu wyrzuca komunikat i trzeba czynność powtarzać -
Błąd "Sesja aplikacji wygasła"
Marcin Górczyński dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Przy wykonywaniu zbiorczych akcji wyświetla się komunikat "Sesja aplikacji wygasła". Poprzednio można było zbiorczo zadekretować dowolną ilość faktur, a od ostatniej aktualizacji zmuszeni jesteśmy do ograniczenia się do 10, gdyż przy większej ilości wyskakuje błąd. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Ok, dziękuję za pomoc. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Pomogło. Gdyby tylko jeszcze dało się to zrobić hurtowa, bo mam takich zbędnych dokumentów sporo. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Ciągle system nie zezwala na taką czynność. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Nie mam takiej możliwości. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Czyli, żeby usunąć niepotrzebną operację finansową muszę usunąć ZK, które ją utworzyło? ZK które zostało zrealizowane FS (do której powstała druga operacja finansowa i została rozliczona), a klient otrzymał już dokument faktury? -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Nie wyświetlają się u mnie szczegóły. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Pojawia się komunikat: Nie można edytować dokumentu utworzonego automatycznie przez dokument handlowy bądź magazynowy. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Tak. -
Usuwanie rozrachunków
Marcin Górczyński dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Miałem włączoną obsługę rozrachunków dla zamówień i powodowało to tworzenie dokumentów płatności dla z/k i faktur sprzedaży. Po rozliczeniu płatności (powiązanej z FS) dokument utworzony do z/k dalej "wisi" w rozrachunkach jako nierozliczony. W jaki sposób mogę taki nierozliczony rozrachunek rozliczyć, bądź usunąć z systemu. -
Problem z dokumentami płatności
Marcin Górczyński odpowiedział Marcin Górczyński → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
Faktycznie, zmiana ustawień pomogła.