Skocz do zawartości

Marcin Górczyński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin Górczyński's Achievements

0

Reputacja

  1. Na serwerze nie brakuje wolnego miejsca na dysku. Po wyłączeniu zewnętrznych rozwiązań problem nadal występuje.
  2. Dane diagnostyczne. InformacjeDiagnostyczne-AMG VISION.zip
  3. Problem występuje we wszystkich programach, przy różnych operacjach. Pracujemy na jednym podmiocie. Po uruchomieniu podmiotu demo i sprawdzeniu pojawia się taki sam problem.
  4. Korzystamy z Subiekta Nexo, Gestora oraz Rewizora. Wersja programu 44.0.2 (6181) Przykład z aktualizacją cen. Zaznaczam w asortymencie 200 produktów, prawy przycisk -> zbiorczo -> ceny -> aktualizuj cenniki Pracujemy na 12 stanowiskach. Nie wiem czy na wszystkich, ale problem występuje co najmniej na czterech stanowiskach W przypadku aktualizacji cennika przy błędzie na jakimś asortymencie program działa dalej i po skończeniu można ponowić dla pozycji z błędami, ale są przypadki, że program po prostu wyrzuca komunikat i trzeba czynność powtarzać
  5. Przy wykonywaniu zbiorczych akcji wyświetla się komunikat "Sesja aplikacji wygasła". Poprzednio można było zbiorczo zadekretować dowolną ilość faktur, a od ostatniej aktualizacji zmuszeni jesteśmy do ograniczenia się do 10, gdyż przy większej ilości wyskakuje błąd.
  6. Pomogło. Gdyby tylko jeszcze dało się to zrobić hurtowa, bo mam takich zbędnych dokumentów sporo.
  7. Czyli, żeby usunąć niepotrzebną operację finansową muszę usunąć ZK, które ją utworzyło? ZK które zostało zrealizowane FS (do której powstała druga operacja finansowa i została rozliczona), a klient otrzymał już dokument faktury?
  8. Pojawia się komunikat: Nie można edytować dokumentu utworzonego automatycznie przez dokument handlowy bądź magazynowy.
  9. Miałem włączoną obsługę rozrachunków dla zamówień i powodowało to tworzenie dokumentów płatności dla z/k i faktur sprzedaży. Po rozliczeniu płatności (powiązanej z FS) dokument utworzony do z/k dalej "wisi" w rozrachunkach jako nierozliczony. W jaki sposób mogę taki nierozliczony rozrachunek rozliczyć, bądź usunąć z systemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...