Skocz do zawartości

Dominik Makarowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dominik Makarowski's Achievements

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź, Panie Marcinie proszę mi potwierdzić czy dobrze rozumiem, że: Mając dodatkowe stanowisko będę w stanie w tym samym czasie na 1 komputerze przyjąć na stan nowy asortyment i pojawi mi się on na drugim komputerze od razu? Zaś na drugim będę miał możliwość sprzedaży, i w tym samym momencie owa sprzedaż pojawi mi się na pierwszym komputerze? Mam nadzieję, że wyraziłem się zrozumiale.
  2. Witam, proszę o pomoc. Ostatnio zakupiłem możliwość e-archiwizacji w subiekcie nexo pro, żeby móc widzieć aktualną sprzedaż, stany magazynowe oraz móc ingerować w dostępność asortymentu nie musząc robić tego z komputera, który znajduje się na sali sklepu. Dodam, że w tym momencie posiadam 1 licencję, z której korzystam na 2 komputerach. W takim razie czy powinienem dokupić dodatkową licencję? Ogólnie jestem w stanie mieć zalogowane 1 konto na jednym i drugim komputerze natomiast, nie wiedzę tego w rzeczywistym czasie. Jedyną opcją jest dearchiwizacja ręczna w tym momencie, aczkolwiek pytanie czy można w jakiś sposób usprawnić tak aby zachodziło to automatycznie. Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Teoretycznie tak, ale wówczas zrobiłby mi się bałagan na sklepie internetowym i w Google Ads jak zmieniłbym kod. A w tym przypadku po dodaniu dodatkowego kodu mam stary kod i nowy i wszystko działa poprawnie.
  4. Dzień dobry, Mam problem z wczytywaniem kodów kreskowych, mianowicie wygląda to tak, że wprowadzając produkty producent podał kod EAN zaczynający się od 00 i dalej ciąg cyfr, natomiast na opakowaniu tych zer nie ma . Próbując teraz wczytać kod EAN czytnikiem kodów nie odnajduje go. Czy istnieje możliwość dodania dodatkowego kodu ean do produktu lub możliwość konfiguracji tak aby ignorował wpisane do subiekta 00?
  5. Okej teraz jestem pewny w 100%, że połączenie nie bazuje na USB a na TPC/IP. Jednakże drukarka jest nadal niewidoczna.
  6. Panie Jacku, z racji że robię to sam wydaje mi się, że drukarka została jest połączona z komputerem przez WiFi
  7. Dzień dobry, Od roku korzystałem z połączenia drukarki Ponset temo online za pośrednictwem transmisji USB, dziś postanowiłem, że podepnę drukarkę do WIFI, podłączenie udało się bez problemu jednak problem powstał w połączeniu drukarka - subiekt nexo pro. Proszę o pomoc bo nie mogę dojść rozwiązania.
  8. Dzień dobry, Mam problem, od dłuższego czasu próbuję skonfigurować pocztę wychodzącą z Subiekta nexo pro. Podczas konfiguracji podaje wszystkie dane poprawnie, po czym otrzymuje informacje, że podaje niewłaściwe dane lub nie udało nawiązać się połączenia. Dodam, że codziennie do pracy korzystam ze skrzynki Microsoft Business Essentials i z połączeniem z netem wszystko jest w jak najlepszym porządku. Więc nie mam bladego pojęcia gdzie może leżeć problem. Ktoś się z tym wcześniej spotkał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...