Witam
Od tygodnia po uruchomieniu Subiekta GT na kliencie, program działa przez 1-2min. Później przestaje reagować tzn. nie można wyświetlić np. faktur zakupu, kontrahentów. Nie można przejść pomiędzy kartotekami. Wyświetla się wtedy komunikat "Subiekt GT Taki interfejs nie jest obsługiwany". Pomaga zamknięcie Subiekta i uruchomienie ponowne. Znów przez 2 min działa, później to samo. Windows 10 działa prawidłowo, tzn. problem z Subiektem nie wpływa na pracę pozostałych aplikacji i systemu.
Problem jest tylko na jednej końcówce, na pozostałych i serwerze jest ok. Sieć jest cały czas dostępna, nawet wtedy kiedy są w/w problemy z Subiektem. Serwer cały czas odpowiada na pingi i jego zasoby są dostępne. Komputer technicznie sprawny.
Subiekt GT 1.48 SP2 (1.4803.30.3984)
Zastanawiam się, czy jakaś aktualizacja W10 nie spowodowała tych problemów. Przeinstalowanie Subiekta GT nic nie dało, wszystkie dostępne aktualizacje W10 są zainstalowane.
Proszę o pomoc.
Marcin