Skocz do zawartości

Sławomir Babiński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Sławomir Babiński's Achievements

5

Reputacja

  1. Klient korzysta z polskich znaków, widać to na screenie w pierwszym poście. Wychodzi na to że trzeba wszystko usunąć i zrobić od nowa?
  2. Wylogowanie i ponowne zalogowanie konta nie pomogło. Zrzut szczegółów Usługi SMS w załączeniu. Zawartość tabel w załączeniu.
  3. Po aktualizacji do 1.74 SP2 pokazuje się błąd "Maksymalna długość wiadomości w aktualnej taryfie to 0. Treść została skrócona". Klient ma do wykorzystania ponad 9 tysięcy SMS'ów w aktywnym pakiecie.
  4. Dzięki - pomogło. Mielił chyba ze 2h, stanął na FV która nie istniała, ale po ręcznym usunięciu wszystko zostało wyczyszczone. W końcu nie mam na górnej belce irytującego komunikatu o ilości niewysłanych dokumentów 😀
  5. Mam kontrahenta, firma brytyjska na osobę fizyczną z adresem rejestrowym w GB. W Polsce mieszka, ma tu biuro, ale nie jest to jakiś oddział. Wszystkie FV są wystawiane na brytyjską firmę. I tu się zaczynają schody... Co roku sprzedaję mu 3 szt. licencji na Office 365 i co roku mam zagwozdkę. Wydaje się, że Subiekt nexo PRO nie przewiduje takiej sytuacji. Jeżeli zaznaczę typ transakcji jako "EX" to VAT automatycznie ustawi się na 0% co jest nonsensem, bo taką stawkę można przyjąć tylko wtedy kiedy nastąpił faktyczny eksport poza PL, a tutaj tak się nie dzieje i nie ma żartów bo skarbowy może się upomnieć i nie będzie już śmiesznie jak nie ma dowodu eksportu. Jeżeli zaznaczę cokolwiek innego, to mam komunikaty że robię źle. Nie mam pojęcia jak w programie ustawić sprzedaż aby było dobrze. VAT powinien być na 23% nie na 0% bo to już nawet z tym kontrahentem i biurem rachunkowym przegadaliśmy, ale Subiekt ma albo inne zdanie w temacie, albo nie ma możliwości właściwego oznaczenia rodzaju transakcji...
  6. Biuro Rachunkowe które nas obsługuje nigdy nie podjęło zabawy w komunikację on-line. U mnie w Subiekcie nexo PRO została cała litania dokumentów w Ewidencje dodatkowe --> Dekretacja dokumentów, których chcę się pozbyć. Tak samo jak chcę się pozbyć Odbiorców dokumentów w Konfiguracja --> Odbiorcy dokumentów. Nic nie mogę zrobić, bo zawsze jest błąd. Próba usunięcia Odbiorcy dokumentów kończy się komunikatem "Nie można usunąć okresu obsługi księgowej, gdyż istnieją dokumenty do dekretacji w tym okresie. Próba usunięcia dokumentu w Dekretacja dokumentów kończy się komunikatem "Nie można usunąć dokumentu do dekretacji. Usuwać można jedynie dokumenty odebrane w księgowości w trybie offline (nie odebrane nigdy w trybie online i nie stworzone lokalnie) oraz mające status usunięty z odbiorcą offline lub nieaktywnym odbiorcą online." Jakiś pomysł na usunięcie tego pasztetu?
  7. Klientka poradziła sobie w ten sposób, że wystawiła dodatkową FV. Twierdziła, że nie mogła dłużej zwlekać. Prawdopodobnie sytuacja się powtórzy niebawem, więc wtedy przetestujemy patent Jacka. Dziękuję za info
  8. Zmieniła się wartość zamówienia, bo klient zwiększył zakres tego zamówienia. Faktycznie teraz jak się nad tym zastanawiam, to też jestem za zdaniem Jacka, że powinno zmienić się zamówienie i dodać kolejną zaliczkę, którą będzie można zafiskalizować. Nie wiem jaki jest stan obecny, czy czasem nie została już wydana faktura końcowa (klientka twierdziła, że przed zmianą wielkości zamówienia na plus, dotychczas wpłacone zaliczki wypełniały w 100% zamówienie). Jeżeli została wydana, to ... hmmm, korekta faktury końcowej? Trzeba by sprawdzić w jakiej kolejności ew. to zrobić mówiąc o zamówieniu, fakturach zaliczkowych i końcowej. Zastanawiam się po prostu co się stanie po zmianie wartości zamówienia gdy jest już wystawiona faktura końcowa...
  9. Nie znalazłem odpowiedzi w postach - czy InsERT planuje udostępnienie bibliotek sferycznych dla pythona?
  10. Klientka do zamówienia wystawiła 3 faktury zaliczkowe, które wypełniły w 100% wartość zamówienia i to zostało zarejestrowane na drukarce fiskalnej. Następnie powstał aneks do umowy, który zmienił wartość zamówienia na plus o 4 tysiące zł brutto. Klientka wystawiła więc korektę do ostatniej faktury zaliczkowej. So far, so good... Pytanie moje dotyczy fiskalizacji. Mamy tutaj zwiększenie wartości zamówienia in plus, korekta jest na plus, a co z fiskalizacją? Program nie pozwala na wydrukowanie kolejnego paragonu z tej wystawionej na 4 tysiące in plus korekty. Jak to ogarnąć?
  11. Hmm... a w jaki sposób mam "ręcznie" przypiąć więcej niż jedno działanie do etapu procesu?
  12. Witam, obecnie w Scenariuszach Procesów Ofertowych działania mogą występować jedynie jako następujące po sobie, co niekoniecznie jest zgodnie z doświadczeniem życiowym. Jeżeli w trakcie scenariusza jest konieczność wykonania działań równoległych to mamy zonk. Jeżeli 3 działy mają tydzień na swoje działania w ramach procesu, to jest to co innego jak trzy tygodnie kiedy jeden czeka bez sensu na drugi. Być może temat jest do rozwiązania poprzez możliwość spięcia w ramach jednego etapu kliku działań, które jak są wykonane to pozwalają na przejście do kolejnego etapu. Być może rozwiązaniem problemu jest możliwość zaznaczenia na danym etapie jakie etapy inne muszą być zrealizowane, aby można było działać w tym danym etapie. Chyba że czegoś nie wiem 😗
×
×
  • Dodaj nową pozycję...