Skocz do zawartości

Ewa Muszyńska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Ewa Muszyńska's Achievements

0

Reputacja

  1. dzięki bardzo, ale nie przejdzie. Jedno "Zamówienie klienta" i późniejsze "przyjęcie towaru" to może być 400 lub więcej rekordów/pozycji, które dostajemy od klienta w postaci pliku Excel. Na podstawie takiego pliku dokonujemy weryfikacji zgodności przyjęć ze stanem faktycznym i kolejnych wydań towarów według wskazań klienta. Brak możliwości zaimportowania odpowiednio przygotowanego pliku według określonego klucza uniemożliwia w takim razie pracę na Subiekcie, a szkoda Łączna roczna ilość indywidualnych rekordów w jednej z grup towarowych to około 10.000, a tych grup jest kilka. Dzięki serdeczne i pozdrowienia
  2. dzień dobry; niestety taka pomoc nic nie rozwiązuje. Wprowadzam towar dokumentem PZ, dokonuje rozbicia na partie (niestety nie widzę możliwości importu z zewnątrz), potem chcę dokonać wydań dokumentem WZ ze wskazaniem na partie i nie pokazuje mi partii ani po kodzie ani po opisie na dokumencie.
  3. była próba testowa podziału przykładowych 100 ton i opisania każdej z 10 pozycji (przyjęto po 10 ton na krążek) przez "Rozbicie pozycji" - najlepiej jakby dało się zaimportować uporządkowaną partię z przygotowanego odpowiednio Excela, natomiast nie udało się (lub nie umiem) przygotować WZetki do wydania 2 krążków według nadanej nazwy "Kod dostawy" różnej dla każdego krążka.
  4. Dzień dobry; jesteśmy magazynem przeładowczym i przyjmujemy towary naszych klientów. Zastanawiam się czy mogę w subiekcie prowadzić ewidencję produktów od przyjęcia do wydania z uwzględnieniem specyfiki produktu. Dostajemy kontrakt i przyjmujemy powiedzmy 1000 ton kręgów o określonych parametrach i wadze około 5 ton sztuka, czyli około 200 kręgów. Każdy krąg ma swój indywidualny numer i może różnić się parametrami od innych. Klient przysyła nam później dyspozycje załadowcze wskazując konkretne kręgi na poszczególne auta. Wprowadzanie każdego kręgu jako asortyment nie ma sensu ze względu na czas oraz to, że baza ogromnie się rozrośnie jednorazowymi rekordami. Czy i jak można by w Subiekcie prowadzić taką ewidencję od przyjęcia do wydania (WZ)? Dotychczas prowadzimy to na tabelach excelowy, jednak czasem pojawiają się błędy ludzkie na dokumentach, których system by nie dopuścił. Dziękuję i pozdrawiam
  5. Dzień dobry i serdecznie dziękuję za pomoc. Tam był jeszcze jeden problem z numerami rachunków ale to był problem nieświadomie wykreowany przez "speca" który przyszedł do nas, nas szkolić i zalecał otworzenie zaciągniętego pliku za pomocą OpenOffica. Nie wolno tego robić ani za pomocą OpenOffica czy Excela. Zaciągnięto na nowo plik, edytowano i skorygowano zgodnie z powyższymi instrukcjami. Rozpoznawalność podskoczyła do ponad 90%. Pozostał jeszcze inny problem z nowym bankiem ale to inny wątek. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam
  6. dzień dobry; Alior Bank, Rachunek Partner, w podglądzie csv przy konfiguracji parsera widać, że dane są "rozjechane" i są przesunięcia w różnych wierszach danych pomiędzy kolumnami, tego nie widać w podglądzie przez excela lub opencalc, zmiany są wprowadzane w celach porządkowych, a problem polega na tym, że podając plik ze zmianami czy bez zmian i tak rozpoznawalność jest taka sama, czyli niestety prawie żadna.
  7. dzień dobry; prawie ze wszystkimi, po zaimportowaniu nie więcej niż 5% jest rozpoznanych. rachunki nie są zdublowane, więc po samym rachunku już system powinien rozpoznać, nazwy są zbliżone mniej lub bardziej, czasem rozpoznanie jest wysokie, czasem słabsze, a czasem w ogóle.
  8. dzień dobry i dziękuję każdy klient ma swój jeden rachunek bankowy. Zrzut parametrów bankowości w załączeniu. Serdecznie pozdrawiam
  9. dzień dobry; niby wszystko z parserem jest OK, ale rozpoznawalność i powtarzalność jest strasznie słaba . Co miesiąc muszę tak jakby od nowa wskazywać kontrahentów pomimo tego, że ich rachunki bankowe już dawno zostały im przypisane. Plik csv importuję z banku, modyfikuję za pomocą OpenOffica, parser wskazuje właściwe kolumny. Proszę o jakieś sugestie czy propozycje, które pomogły mi w lepszej automatyzacji. Serdecznie pozdrawiam Ewa
  10. Dzień dobry; mam do wystawienia fakturę zgodnie z mechanizmem podzielnej płatności. Należność główna płatna w walucie EUR na konto walutowe i VAT w PLN na konto złotówkowe. Faktura musi wskazywać oba konta stosownie do waluty. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Przepraszam ten temat powinien iść do Subiekta. Nie wiem jak go przenieść.....
  11. Dzień dobry i bardzo dziękuję za szybką odpowiedź, stanęłam teraz przed kolejnym wyzwaniem jak "Schematy dekretacji", część faktur sprzedażowych mam w PLN, część w EUR? Czy to systemowo trzeba jakoś rozróżnić? Pozdrowienia / EM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...