Skocz do zawartości

DOROTA RUDNICKA

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

DOROTA RUDNICKA's Achievements

1

Reputacja

  1. Dzień dobry dzielę program Rewizor z osobą z biura od klienta i zdarzyło się, że pracownik został do programu wprowadzony 4 razy (:-)) niestety nikt tego wcześniej nie zauważył. Obecnie na każdym z tych panów - są jakieś zapisy (np. KW wypłata zaliczki, WB wypłata wynagrodzenia, LP lista płac) to wszystko na różnych podmiotach. I teraz problem się pojawił bo nie da się rozliczyć rozrachunków bo są na różnych podmiotach. Czy jest możliwość jakoś to bezboleśnie poprawić - bo jak nie usunę całego RK albo WB - już dawno zaksięgowanego - to mam kłódkę i nic nie mogę poprawić. Usunąć tych "pozostałych" panów także nie mogę - bo są na nich zapisy ...
  2. Tak w przypadku częściowych płatności - powinny być wyszczególnione daty wszystkich płatności - ponieważ jak będzie tylko ostatnia - to nie pokaże nam kiedy powinna dana kwota być w jpk_vat.
  3. Dzień dobry czy w programie Subiekt 123 da się wygenerować zestawienie sprzedaży z pokazaną datą płatności? Mamy metodę kasową, zaznaczamy w programie - datą kiedy została dana faktura zapłacona - ale dla potrzeb VAT - potrzebujemy takie zestawienie.
  4. Dzień dobry uruchomiłam Gratyfikanta nexo pro dla innego kontrahenta. Dodałam definicje list płac - list rachunków zgodnie z działami w firmie (także działy założyłam) Niestety w umowach zlecenie - brakuje mi sekcji lista płac tak jak w umowach u innego klienta jest w umowie tylko sekcja dział potem system wynagrodzeń a poniżej już nic .... i wrzuca mi wszystkich pracowników do jednej listy rachunków - pomimo tego ze w umowach mają odpowiednie działy o czym zapomniałam ??
  5. Dziękuję, za odpowiedzi ... klientka w końcu po odpowiednich sugestiach - wgrała pierwszy plik z rozszerzeniem .txt Podejrzewam - że pierwotnie nawet nie spróbowała bo miał inne rozszerzenie niż z poprzedniego biura - no cóż ... 🙂 W każdym razie dziękuję za pomoc.
  6. Przy eksporcie dyspozycji bankowych do pliku - tworzę paczkę w ten sposób
  7. Dzień dobry próbuję zrobić plik z przelewami do mbanku - klientka mówi że zawsze dostawała z optimy plik z rozszerzeniem .pli u mnie się wygenerował .txt Nie wiem - może wybieram złą stronę kodową banku - - zmieniłam samodzielnie rozszerzenie pliku - na .pli to wtedy w banku wygenerował się klientce błąd - "niepoprawny kod typu zlecenia w rekordzie 1"
  8. Dzień dobry przy dodawaniu kolejnej umowy zlecenie (klient to agencja pracy - co miesiąc nowe umowy zlecenia) pracownik zgłoszony do PPK - od listopada 2020 - miał już umowy za listopad, grudzień i styczeń ( zaznaczone naliczaj PPK) teraz przy dodawaniu umowy za luty - jest problem z zapisem - wyskakuje błąd że istnieją już wcześniejsze wynagrodzenia z naliczonym PPK ?? wcześniej także były - i nie było problemu ... już nawet usunęłam wynagrodzenie ze stycznia ale to nic nie dało, także gdy usunęłam naliczenie PPK z raportów
  9. Dzień dobry - bardzo dziękuję za okazaną pomoc - w Fakturowo.pl poprawili strukturę pliku - i teraz wszystko się wczytało prawidłowo.
  10. Dzień dobry bardzo proszę o pomoc dostałam odpowiedź od fakturowo.pl - cytuję: Fakturowo.pl Piątek, 12 luty 2021, 14:58 Temat już znamy i wiemy, że występują problemy z eksportem dokumentów do programu Insert. Pliki eksportowe .EPP generowane w naszym serwisie są poprawne i zgodne z najnowszą specyfikacją firmy Insert w wersji 1.06 - dokładnie to sprawdzaliśmy. Ponadto sprawdziliśmy pliki eksportowe z dwóch innych dużych serwisów do księgowości online - wprowadzając te same dane/dokumenty, otrzymujemy taki sam plik .EPP w każdym serwisie - również w naszym. Zatem problem nie leży po stronie struktury pliku - nasza propozycja jest taka abyście wysłali Państwo zapytanie do firmy Insert wraz z naszym plikiem .EPP - dla firmy Insert nie powinno być trudne do ustalenia w czym tkwi problem. Ewentualnie możecie Państwo przesłać nam korespondencję od firmy Insert - wówczas dalszy kontakt z firmą Insert będzie po naszej stronie. To będzie najlepsze rozwiązanie - nam również zależy na rozwiązaniu tego problemu.
  11. Dzień dobry, szukałam podobnego tematu - i coś podobnego znalazłam - ale tam występuję inny błąd i pierwsze zabiegi nic nie pomogły więc zwracam się z pytaniem czy jest możliwy import z fakturowo.pl pliku epp - jeżeli występuje błąd - jak w załączeniu ...
  12. Obeszłam to wykorzystując składnik - prowizje - i jest widoczny teraz na rachunku 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...