Mam problem z wysyłką dokumentów online (lista rachunków z umów cywilnoprawnych) do Rewizora. Komunikacja przebiega prawidłowo na wszystkich dokumentach (listy płac, rachunki) natomiast pojawia się problem jeżeli rachunek był korygowany. W Dekretacji dokumentów w Gratyfikancie przy liście rachunków do wysyłki jest zaznaczona informacja że dokument jest usunięty. Lista się wyświetla, kwota łączna rachunków jest zgodna z wyliczeniami. Po kliknięciu prawym pokaż dokument źródłowy wyskakuje informacja że dokument źródłowy został usunięty, ale kwoty na liście "dekretacja dokumentów" są prawidłowe z tym co na liście płac wynagrodzeń do rachunków. Po kliknięciu wyślij online i odebraniu paczki w Rewizorze te dokumenty nigdzie się nie wyświetlają. Jak ewentualnie zmienić status tych dokumentów albo co zrobić, żeby nie wyświetlały się checkboxy z informacją że dokument jest usunięty i dało się na nowo zaimportować te dokumenty?