Skocz do zawartości

Przemysław Niemczuk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Przemysław Niemczuk's Achievements

0

Reputacja

  1. Witajcie Przedsiębiorcy, z racji tego, że jest to mój pierwszy wpis na forum witam Was wszystkich serdecznie. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o Subiekta i Gestora, które próbuję ujarzmić, bądźcie zatem wyrozumiali. Do tej pory do sprzedaży używałem CRM PipeDrive - kto korzystał ten wie, że jest to mega proste i intuicyjne narzędzie z ogromem możliwości, ale że naszła potrzeba zaprzęgnięcia do pracy Subiekta, stąd i zaistniała chęć poznania Gestora jako naturalne uzupełnienie tego pierwszego. Rozbiłem się jednak o pierwszą możliwą skałę :) wynika to pewnie z tego, że zupełnie inaczej postrzegam to, jak to powinno działać. Gdy dodam firmę to traktowana jest ona jak zbiór osób (tak było w PipeDrive) a w Gestorze traktowana jest jako pojedyncza jednostka bez możliwości dodawania wielu osób do danej firmy - program każe mi tworzyć oddziały, albo ja czegoś nie rozumiem. W PipeDrive mogłem procesować przykładowo dwie szanse sprzedaży z dwoma różnymi osobami z danej firmy, tu tego nie widzę lub nie wiem jak wdrożyć. Kolejny problem dotyczy Asortymentu i stworzenia usługi. Wpisuję sobie nazwę, podstawowe informacje, daję cenę usługi powiedzmy 100 zł i zamiast końcową cenę brutto usługi mieć 123 (powiększone o VAT) to mam 159,90 - bo doliczany jest Narzut 30% i marża 23,08. Tu pewnie kolejny raz źle rozumiem program - ale jak to rozumieć? Czy ja najpierw powinienem policzyć koszt wykonania usługi, a dopiero później ustawić Zysk na jakimś poziomie, Narzut i marżę? Może mi ktoś w obrazowy sposób wytłumaczyć jak wykorzystuje te pola Cenników? Obecnie mam tylko cennik podstawowy. Czym się różni pole Usługa - nie podlega obrotowi VAT marża / podlega obrotowi VAT marża? Co konkretnie to oznacza, w pomocy nie zostało to wyjaśnione. Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...