Skocz do zawartości

Krzysztof Berhel

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Krzysztof Berhel's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień Dobry Więc po kolei Klient ma swoją bazę subiekta My pracując na Swoim Rewizorze przy próbie podłączenia portalu Biura otrzymujemy komunikat że nie można podłączyć konta inserta z poziomu Rewizora można to zrobić z poziomu Subiekta klienta. Subiekt klienta po podłączeniu konta klienta nie dawał możliwość włączenia Portalu Biura ani z poziomu naszego Rewizora ani z poziomu konta insert ( przeglądarka ) . Po podłączeniu w Subiekcie klienta naszego konta inserta problem w dalszym ciągu występuje. Czyli z poziomu naszego Rewizora nie można uruchomić portalu biura ( przez podłączenie konta inserta w naszym Rewizorze ) ani przez konto inserta ( przeglądarkę ) Dalej mamy komunikat że konto inserta należy podłączyć w Subiekcie klienta Pozdrawiam Krzysztof Berhel
  2. Witam Nie, klient nie pracuje na tej samej bazie Ale przy innym kliencie nie stanowi to problemu. Drugi Klient posiada swoją bazę na subiekcie a mimo to można odpalić u klienta portal biura Pozdrawiam
  3. Witam Jeden z naszych klientów posiada własną licencję na Subiekta. Jako biuro korzystamy z własnej licencji na cały pakiet GT. Chcąc podłączyć Portal Biura dla tego klienta w jego subiekcie dodaliśmy konto insert zarejestrowane w naszym biurze księgowym , ale po podłączeniu konta w Subiekcie klienta nie widać nawet ikony PB . Przy próbie podłączenia klientowi portalu biura z poziomu naszego Rewizora dostajemy komunikat że należy podłączyć konto insert z poziomu Subiekta klienta . Jak można odblokować brak ikony Portal Biura w Subiekcie klienta? Pozdrawiam Krzysztof Berhel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...