Ze względu na najłatwiejszą integrację z istniejącymi systemami rozliczeń i fakturowania "custom made" które powstawały od 2000r a zupełna rezygnacja z nich nie jest możliwa.
Dobrze rozumiem - z systemu handlowego "autorskiego" dokumenty handlowe są importowane do Subiekta ? Nie wystarczy "integracja" w księgowości ?
Tak. Ale autorski system obsługi ISP został przebudowany nie wystawia już faktur (ciągłe problemy z JPK) a generuje plik epp dla Subiekta i potem z poziomu Subiekta wystawiane są dokumenty i wysyłane do klientów. Chodziło o zebranie wszystkiego w jednym miejscu mamy 2 lokale + ISP, sklepy potrzebowały nowego programu sprzedażowego i chcieliśmy od razu połączyć to z ze sprzedażą dostępu do Internetu, żeby całą działalność mieć w "jednym miejscu", głownie ze względu na JPK i i jego zmiany. Przy każdej jego aktualizacji musieliśmy kombinować i ręcznie składać i poprawiać pliki. Wiem, obecne rozwiązanie nie jest najlepsze ale do tej pory było wystarczające :). Pracujemy nad lepszą optymalizacją ale wiadomo wszystko wymaga czasu. Nie chcemy pozbywać się dotychczasowego systemu ponieważ jest w nim zintegrowana obsługa klienta i jest wygodny "szyty na miarę".
jak wyżej / rozwiązanie dodatkowe (Sfera) przewidywane w przyszłości
Ale komunikacja centrala<->oddział nie wymaga Sfery, można z niej zawsze skorzystać, do tego zachowuje informacje "rozliczeniowe" jak forma płatności w odróżnieniu od wczytywania pojedynczych dokumentów "na podstawie".
Oczywiście przyjrzę się jak działa komunikacja centrala<->oddział być może będzie lesze od stosowanego obecnie.