Skocz do zawartości

Tadeusz Prajsnar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że w kolejnych wersjach pojawią się dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę na nowym systemie.
  2. Niestety już u kolejnego klienta na portalu biura po przesłaniu dokumentów, dokumenty są niewidoczne. Nie można ich pobrać, wydrukować, ani zaksięgować. System się zawiesza i pozostaje jedynie zamknąć program. Proszę o wskazanie przyczyny dla której portal biura nie funkcjonuje prawidłowo. o.
  3. Chciałbym poruszyć temat, zbiorczej informacji o przesłanych dokumentach oraz ich liczbie /kompletności. W przypadku posiadania większej liczby klientów oraz dostarczania przez klientów dokumentów kilka razy w ciągu miesiąca, księgowy nie wie która firma przesłała komplet który można zaksięgować. E-maile informują o przesłaniu dokumentów ale jak wspomniałem od jednego klienta możemy otrzymać kilka takich emaili i nie wiemy kto przesłał już komplet za dany miesiąc i kogo można księgować. W efekcie po omacku trzeba wejść na każdą bazę i sprawdzać jakie dokumenty i czy w ogóle zost
  4. Czy istnieje możliwość przypisania użytkownika (księgowego biura rachunkowego) do konkretnego klienta biura, wraz ze wskazaniem adresu e-mail na który przychodzą powiadomienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...