Skocz do zawartości

Mirosław Piwnik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mirosław Piwnik's Achievements

0

Reputacja

  1. Na szczęście mam kopię z przedostatniego miesiąca, więc brakuje mi danych z ostatniego miesiąca. Mam wydruki więc go odtworzę. Uf ...
  2. Tak myślałem, właśnie tą kopię co robią codziennie na hostingu nadpisałem. 😒
  3. Przez pomyłkę nadpisałem bazę danych znajdującą się na zewnętrznym serwerze sql. Czy istnieje możliwość jej przywrócenia (tej przed nadpisaniem?
  4. Dzień dobry, przeniosłem najpierw kilka firm archiwizując je za pomocą mechanizmu insertNexo, później zrobiłem ich dearchiwizację do swojej bazy sql -w chmurze) (firmy te otwierają się już w nowej bazie danych). To samo zrobiłem analogicznie z Biuro Nexo. Po otwarciu biuraNexo i wybraniu zakładki Baza danych" wyświetla się, że baza danych jest dalej na serwerze sql lokalnym. Teraz zastanawiam się czy nie trzeba było jednak zrobić archiwizacji za pomocą biuraNexo (zbiorcza archiwizacja interesujących mnie firm do przeniesienia). Planujemy przenieść wszystkie obsługiwane firmy do zewnętrznego serwera sql z pełną ich obsługą za pomocą biura nexo. Sporo tego jest i trochę trwa, więc nie chcielibyśmy popełnić jakiegoś błędu. Proszę o podpowiedź jak najlepiej to zrobić. Pozdrawiam, Mirosław
  5. Po zrobionej archiwizacji biura Nexo przeniosłem jego bazę danych na zewnętrzny serwer SQL. Jednak po takim procesie, po otwarciu biura Nexo na nowym serwerze i wejściu w zakładkę Baz danych w kolumnie "Stan połączenia" widnieje napis "Nieznane". Po próbie wystawienia faktury za usługi księgowe otrzymuję komunikat, że Biuro nexo nie może się połączyć z serwerem. Jaka może być tego przyczyna?
  6. Witam, U mnie podobny problem. Chyba jest błąd w Rachmistrzu nexo.
  7. Witam wszystkich, mam problem z dostępem do bazy danych w sieci. Przy włączonej zaporze Windows Defender, komputery pracujące w sieci nie mogą się połączyć z bazą danych, przy wyłączonej zaporze wszystko jest OK. Proszę o podpowiedź, możliwie dokładną, jak rozwiązać ten problem. Dodam, że zezwoliłem aplikacji Launcher.exe na dostęp przez zaporę, jednak nic to nie daje. Pozdrawiam,
  8. Witam, Przy próbie dodania klienta biura, otrzymuję komunikat "numer rachunku bankowego nie może być pusty". Bank i numer rachunku jest wpisany w mojej firmie i w danych wspólnika. Gdzie może być błąd? Już ponad godzinę się z tym "bawię". Proszę o pomoc. Mirosław Piwnik
  9. Dziękuję za podpowiedź. Zarchiwizowany plik skopiowałem na pendriv'a i dearchiwizacja bezpośrednio z niego przebiegła pomyślnie. Do tej pory nie wiem dlaczego była odmowa dostępu do pliku. Najważniejsze, że się udało. Pozdrawiam, MP
  10. Zarchiwizowałem bazę klienta Biura mechanizmem InsERT nexo, przy próbie dearchiwizacji na innym serwerze otrzymuję komunikat jak niżej.
  11. Jak odłączyć klienta biura nexo występującego na jednym serwerze i podłączyć go do drugiego (innego) serwera? Ja zrobiłem jego archiwizację i dearchiwizację na nowym serwerze sql. Następnie podłączyłem go do biura nexo. Posiadam teraz dwóch takich samych klientów lecz na dwóch bazach danych. Przy próbie usunięcia niepotrzebnego klienta biura nexo otrzymuję komunikat " nie można usunąć klienta który posiada rozrachunki". Proszę o jakąś podpowiedź.
  12. Czy można na wydrukach Subiekt 123 umieścić zna QR, jeśli tak to jak to zrobić?
  13. Witam, Podłączę się do tematu. Też nie mogę usunąć mylnie dodanego klienta z Biura nexo. Komunikat o istniejących rozrachunkach. Rozrachunki uregulowane wszystkie. Klient usunięty z bazy danych. Widnieje jednak (w innym kolorze) na liście klientów Biua nexo). Rozumie, że zajmuje mi niepotrzebnie miejsce licencyjne i przeszkadza widniejąc na tej liście. Proszę o sugestie jak go całkowicie usunąć. Pozdrawiam, MP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...