Skocz do zawartości

Paulina Królik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Paulina Królik's Achievements

0

Reputacja

  1. tak bo każdy sklep jest w innym miejscu ma inny adres , telefon , email więc na fakturze drukuje się nagłówek z danymi danej placówki i akurat te wzorce są zmodyfikowane oczywiście o brak wyświetlania się kopia/oryginał wyświetlanie dodatkowych danych w polu nabywcy itd ale tak różnią się tylko nagłówkami
  2. Panie Danielu nie możemy zmniejszyć ilości wzorców bo samych sklepów klient ma 52 i tyle wzorców z różnymi nagłówkami jest zrobionych, dodatkowo wzorce proform na różne okazje i wychodzi 70 z hakiem. A sam wzorzec w sobie od standardowego różni się tylko parametrami które się ustawia, nagłówek, jakie dane są wyświetlane i czasami zmiana np. zapłacono kartą na np. do zapłaty przez DPS a kredyt na Refundacja NFZ jeśli ma pan takie rozwiązanie to chętnie się z nim zapoznam pozdrawiam Tomasz LEPUS
  3. sam status podmiotu SUSPECT można zdjąć za pomocą skryptu na bazie SQL ale czy to pomoże to nie wiem bo z jakiegoś powodu jednak się pojawił . Potwierdzam że najprościej było by odtworzyć podmiot z archiwum i po sprawie pozdrawiam Tomasz Królik LEPUS
  4. Witam przygotowuje się powoli u klienta do wejścia w KSEF (ja już działam i widzę pierwsze problemy itp) Insert oczywiście przygotował poprawny wzorzec , który drukuje nr z KSEF oraz ew. podmienia nazwę faktura VAT na np. Potwierdzenie sprzedaży itp. ale pytanie jest inne firma ma ok 70 wzorców które powstały na podstawie wzorców standardowych, poza zmianami szerokości kolumn, likwidacji napisu oryginał/kopia/ zmianie opisu na nazwe produktu , wstawieniu nagłówków które zostały zdefiniowane to czy istnieje jakaś możliwość zautomatyzowanej aktualizacji tych wzorców nie będących standardowymi ale też nie modyfikowanych w żaden sposób przez Crystal Reports bo w ten sposób przy każdej zmianie wzorca (a spodziewam się że jeszcze będzie zmiana związana z QR Kodami na wizualizacji faktury KSEF) to za każdym razem mam do poustawiania 70 wzorców, a chyba można by było jakoś to zautomatyzować ? pozdrawiam Tomasz Królik LEPUS
  5. Panie Andrzeju nie to żebym usprawiedliwiał INSERT bo sam jestem trochę wkurzony, że skoro płacę abonament to powinienem mieć to w ramach abonamentu albo przynajmniej więcej niż 100 inspunktów za abonament bo to daje średnio nawet nie 10 faktur miesięcznie wliczając odbieranie zakupowych i wysłanie sprzedażowych. Moim skromnym zdaniem powinni dać przynajmniej 100 pkt ale na m-c, ale z drugiej strony konkurencja robi to samo więc czemu insert miałby na tym nie zarabiać, taki model biznesowy i są drożsi https://www.comarch.pl/files-pl/file_911/cennik-comarch-ksef-msp.pdf
  6. Witam może za dużo na raz napisałem 1. Mam wdrożoną wysyłkę do KSEF, w parametrach subiekta gt mam ustawione żeby nie można było zapisać korekty bez podania przyczyny. Wszedłem niechcący w jedną z faktur i wygenerowałem korektę na 0, czyli nic nie zmieniającą i zamiast anulować nacisnąłem ZAPISZ i korekta z automatu poszła do KSEF mimo opcji która zabrania zapisywania korekty bez podania przyczyny. Czyli tu stwierdzam że korekty do KSEF nie słuchają parametrów ustawionych w subiekcie. Powinien nie pozwolić mi zapisać takiej korekty Sprawa 2 . Czasami wycofuję skutek magazynowy żeby móc wystawić fakturę na towar (licencja elektroniczna INSERT) którą sprzedaję klientowi, wystawiam fakturę i wysyłam do KSEF, potem w poniedziałek lub czwartek (bo insert tak fakturuje) dostaję fakturę zakupu, wprowadzam ją z datą magazynową taką żeby móc wywołać fakturę sprzedaży i okazało się że jak faktura poszła do KSEF to nie mogę już wywołać skutku magazynowego, co mnie bardzo zaciekawiło bo myślałem że informacje o skutkach magazynowych nie idą do KSEF i mogłyby zostać odblokowane.
  7. u mnie często się różne krzaki dzieją klient ma 50 magazynów i na części dokumenty zapisują się szybko na części wolno a czasami trzeba było 2 razy klikać zapisz dokument bo różnymi błędami sypał i praktycznie każda aktualizacja takie rzeczy robi. czasami pomagało 1. program serwisowy -> sprawdź poprawność danych 2. po wykonaniu powyższej czynności restart usługi sql servera lub fizyczny restart serwera jeśli możliwy pozdrawiam Tomasz
  8. Błąd korekt wysyłanych do KSEF Subiekt GT 1.78HF1 mimo że tradycyjnej korekty nie zapiszę bo mam w parametrach aby nie było możliwości zapisu korekty bez podania przyczyny to jak przez pomyłkę nakliknąłem korektę do dokumentu który posłałem do KSEF to przepuścił mi korektę bez przyczyny do KSEF na 0 zł czyli korekty KSEF nie słuchają w ogóle ustawień w parametrach subiekta. dodatkowo jeśli mam wysłany dokument do KSEF dlaczego nie mogę na nim wywołać skutku magazynowego który miałem wycofany dopóki nie miałem faktury zakupu ? chyba to powinienem móc zrobić mimo że faktura poszła do KSEF bo ta informacja chyba nie jest tam wysyłana pozdrawiam Tomasz
  9. Piszę o funkcjonalności KSEF w Subiekt GT więc temat został prawidłowo umieszczony. Chodzi o wdrożenie funkcjonalności, a pytania zadałam na webinarium dot. KSEF w Subiekt GT dla Partnerów i dlatego ponawiam to w tym temacie i w tej kategorii
  10. Mam pytanie firma duża ma Subiekt GT i Rewizor GT (ze względów bezpieczeństwa oraz szybkości działania Subiekt i Rewizor GT działają na 2 oddzielnych bazach. Jak w takim wypadku będzie liczone pobieranie dokumentów i wysyłanie do KSEF, dla rewizora i subiekta oddzielnie ? jeśli tak to proszę powiedzieć bo nie chcę przedzierać się przez gąszcz przepisów itd , czy jeśli w Subiekcie pozaciągamy dokumenty handlowe z KSEF to czy w Rewizorze będziemy mogli zaciągnąć tylko faktury kosztowe a to co jest w subiekcie zaimportować tak jak do tej pory przez EPP czy jest obowiązek pobierania w programach księgowych wszystkich dostępnych dokumentów z KSEF i ich obróbki dopiero wtedy, pytam w celu optymalizacji kosztów - skoro jest już cennik. Reasumując czy pobranie 2 x tego samego dokumentu z KSEF lub wysłanie go do KSEF z subiekta a potem odebranie go w REWIZOR "pożre mi 2 InsPunkty ) pozdrawiam
  11. Witam Oto pytania 1. Czy nie powinno być tak że dla każdego pracownika wystawiającego dokumenty wysyłane w KSEF powinniśmy wygenerować token w KSEF jak to wygląda z punktu prawnego na szkoleniach różnych firm mowa jest o tym że aby wystawiać i wysyłać faktury do KSEF trzeba mieć do tego uprawnienia, więc jeśli wygeneruję powiedzmy token na koncie wspólnika w spółce i wpiszę ten token do subiekta a osobami wystawiającymi będą różne osoby to czy oby na pewno jest to zgodne z tym co się mówi tj. napisałam wyżej. W takim wypadku chyba tokeny powinny być wpisywane w administracja --> Personel ale dla mnie to od początku było nie jasne i byłoby bardzo uciążliwe jeśli każdy kto ma prawo wystawiać i wysyłać fakturę do KSEF musiał mieć własny token. 2. Do tej pory u mojego klienta ze względu na dużą ilość pracowników i ich rotację używamy nazw "wirtualnych" osoby wystawiającej , np. Partyzantów 1, Grunwaldzka 1, Grunwaldzka 2 (od nr stanowiska i ulicy przy jakiej znajduje się sklep - a mamy ich sporo ok . 50) stąd pytanie czy teraz mamy nadać imiona i nazwiska dla osób wystawiających i codziennie przypisywać je do odpowiednich magazynów (sklepów) bo to prawie nierealne- bo ludzie zmieniają sklepy czasami kilka razy w tygodniu (chorują, zmieniają się z innymi na ich prośbę itd) do tej pory zawsze wystawiali jako wirtualni pracownicy Jest też sklep internetowy sprzężony i tam jest użytkownik : Sklep Internetowy więc pytanie co z tym 3. Ostatnie i ważne pytanie na które otrzymałam odpowiedź omijającą problem Duża firma faktur dla osób detalicznych wystawianych jest ok 80% a dla firm 20%. Ilościowo powiedzmy jest to łącznie ok 2400 faktur miesięcznie dla osób fizycznych i 600 dla firm czy nie da się tego zautomatyzować aby odpowiedni rodzaj faktury sam się ustawiał (do KSEF lub Papierowa) tak jak to jest z drukowaniem paragonów do faktur (wystarczy znaczek V przy opcji ODBIORCA DETALICZNY) nie wyobrażam sobie że przy 60 pracownikach i 50 magazynach upilnujemy tego bez automatyzacji lub półautomatyzacji. Odpowiedź na WEBINARIUM była następująca: Będzie można ustawić domyślny rodzaj fakury: papierowa lub do KSEF Czyli nie była to odpowiedź na pytanie po prostu ja tego nie widzę że pani X czy pan Y wystawiając fakturę zawsze będzie pamiętał żeby przełączyć typ faktury między Papierowa a KSEF niezależnie co ustawię jako domyślny rodzaj faktury W konkurencyjnym programie można przy kliencie ustawić znacznik KSEF i wtedy każda faktura na niego wystawiana będzie domyślnie do KSEF Boje się pomyśleć co to będzie jak pracownicy wyślą detaliczną fakturę do KSEF albo nie wyślą faktury B2B do KSEF (W insercie można albo wprowadzić taki znacznik albo uzależnić to od znacznika ODBIORCA DETALICZNY (w kartotece danego klienta) przecież do tego dodatkowy Etat będzie potrzebny żeby u nas sprawdzać codziennie na koniec dnia 50 magazynów i 100 faktur-150 faktur czy są prawidłowo wystawione zlitujcie się i coś wymyślcie to na prawdę nie jest trudne. pozdrawiam
  12. Rozumiem że punkty będą przyznawane co roku a nie np. comiesięcznie ? Przepraszam, że to napiszę ale skoro płacimy abonament to chyba funkcjonalność powinna być dostępna w ramach abonamentu bez ograniczeń a nie być rozliczana per dokument, za wysyłanie JPK jakoś nie pobieraliście dodatkowych opłat Mam pod opieką firmę z 66 stanowiskami i rozumiem że wtedy raz do roku dostane 100 INSPUNKTÓW + 63 x 33 punkty za każde dodatkowe stanowiska = 100 + 2079 = 2179 punktów rozumiem że trzeba zarabiać na pewnych rzeczach ale wydaje mi się że to raczej obciążamy bramkę Ministerstwa Finansów a nie wasze serwery, więc za co te dodatkowe pieniądze - pytam w imieniu swoich klientów pozdrawiam
  13. Dzień dobry doświadczamy takie problemu że listowanie np. faktur z miesiąca czy towarów bardzo wolno idzie w zależności od tego na jakim użytkowniku jesteśmy zalogowani ten sam komputer tylko inny użytkownik np. uzytkownik 1 - wylistowanie faktur z zeszłego miesiąca ok 600 szt trwa sekunde na uzytkownik 2 - wylistowanie trwa ok 30 sekund gdzie szukać problemu co ew. zrobić ? odbudować indeksy ?, sprawdzić poprawność danych jakieś sugestie ? pozdrawiam Tomasz Królik Subiekt GT 1.72 SP1 Użytkowników jest ok 50 w sumie
  14. Dzień dobry u jednego z moich klientów po aktualizacji rachmistrz gt występuje błąd przy próbie weryfikacji NIP (Statusu VAT) wyskakuje błąd W Elemencie https://sprawdz-status-vat.mf.gov.pl/ brak nasłuchującego punktu końcowego, który mógłby odebrać komunikat. Jest to często spowodowane niepoprawnym adresem lub akcją protokołu SOAP. Sprawdź właściwość InnerException (jeśli jest obecna), aby uzyskać więcej szczegółowych informacji. Rachmistrz 1.72 SP1, windows 10 jako serwer i klient Reinstalacja całego rachmistrza nic nie dała wyłączanie zapory systemowej też nic nie daje bo gdzieś było napisane że może probem powodować np. program antywirusowy. Jakieś porady, bo u mnie i u 2 innych klientów usługa na tej wersji normalnie działa pozdrawiam Paulina
  15. odp na pierwsze pytanie: Jest ekonomiczny nie używa sfery (ale rozwiązanie bardzo znane więc raczej dopracowane ale mogę sie mylić) https://www.e-mo.com.pl/Software/s2s (używamy go od 7-8 lat) odp. na drugie pytanie. Jest niebieski plus ale jest wykorzystywany do kodów dostaw tylko i wyłącznie . Nie odkładamy skutków itd, używamy tego od ok 2 m-cy więc raczej nie jest to tzw. problem Niebeskiego Plusa ps. problem wychwyciliśmy akurat na tym produkcie ale skoro jest na tym to pewnie na innych też. pozdrawiam Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...