Skocz do zawartości

Piotr Muszyński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

271 wyświetleń profilu

Piotr Muszyński's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry Panie Dariuszu; dziękuję za kontakt, czy Pan potrzebuje plik bak z całymi naszymi zasobami? Pozdrawiam PM
  2. Dzień dobry; z wielkim zadowoleniem powitaliśmy moduł Komunikacja/Dokumenty firmy i korzystamy z niego. Zauważyliśmy od jakiegoś czasu, że wchodząc w ten moduł program się zawiesza i trzeba odczekać około 2 minuty zanim dokumenty wczyta/zaciągnie. Serwer jest nowy, infrastruktura i karty sieciowe 1GB, dokumentów na teraz około 1300. Co zrobić aby to nam nie utrudniało pracy? Dzięki i pozdrowienia PM
  3. Również dziękuję, działa Jak uda się Państwu ogarnąć błąd to proszę o informację. Pozdrawiam / PM
  4. a czy jest możliwy jakiś downgrade zanim naprawicie? Jak na złość pilnie potrzebuję dostęp do KPIR
  5. 1. miesiąc 1szej wypłaty ustawione było na Styczeń 2016 2. w 2016 znalazłem listę (pewnie testowo coś robiono) 3. skasowałem tę listę z 2016 4. mogłem zmienić miesiąc 1szej wypłaty, co też zrobiłem 5. Działa Dziękuję i pozdrawiam
  6. Sorki, nieprecyzyjnie się wyraziłem, żadna lista płac nie była nigdy tworzona, teraz jak chcę zacząć i dodać pierwszą to mam komunikat jak w załączeniu.
  7. Witam, żadne nie były nigdy naliczane. To co mam zrobić, żeby móc zacząć? Usunąć pracowników i dodać na nowo?
  8. Dzień dobry; staram się uporządkować sprawy i wszystko co się da osadzić w Rachmistrzu (program posiadamy od 2015). Dawno temu dodałem pracowników jednak do tej pory wynagrodzenia były wprowadzane przez księgową "analogowo" dowodem wewnętrznym. Teraz przy etatowych pracownikach (wpisane 2 osoby jedna od 2014, druga 2016) zaktualizowałem wynagrodzenia i chciałem dodać listę płac jednak nie mogę jej zapisać ponieważ mam komunikat: "wystąpiła nieciągłość głównych list płac". Zgodnie z innym wątkiem próbowałem zmienić w konfiguracji - miesiąc pierwszej wypłaty , jednak nie mogę bo jest informacja, że istnieją już wypłaty (?). Jak to skorygować aby było poprawnie? Dzięki i pozdrowienia / PM
  9. Już zaciągnęło do programu, może wyłączenie i włączenie konta insert pomogło tylko potrzebowało chwili czasu. Dziękuję i pozdrawiam PM
  10. Dzień dobry, akurat ten przycisk lub F5 jest aktywne i odświeża ale nic się nie objawia i nie ma żadnego komunikatu. Reszta nie jest aktywna i tak samo nic się nie dzieje po kliknięciu "Wprowadź dokumenty". Konto insertowe jest podłączone, odłączyłem i podłączyłem ponownie. Zastanawiam się czy problem nie leży w tym, że dokumenty na stronie wysłałem do (jakiejś) księgowości , a nie do osoby (zarejestrowanej)
  11. Dzień dobry; Aktywowałem dokumenty w programie i są, aktywowałem dokumenty na koncie insert, przesłałem pliki w formacie pdf i przesłałem do księgowości. Pliki w programie się nie pojawiają, zaimportować w programie nic nie mogę bo wszystkie przyciski są nieaktywne. Czego nie mam lub co robię nie tak? Dzięki za wskazania i podpowiedzi PM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...