Skocz do zawartości

Patryk Gnyp

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Patryk Gnyp's Achievements

0

Reputacja

  1. 1. "Guzik" WPROWADŹ DOKUMENT (w tym momencie jest ta duża pauza) - po tym dopiero następuje wybór zapisu. 2. Przy każdym, niezależnie od jakości - czy to skan czy zapis elektroniczny pdf 3. Od około tygodnia. Następnie aktualizacja do 46.0.2, która nie przyniosła zmian. Sprawdziliśmy metodę: PPM i wybór konkretnego zapisu - działa jak należy (szybko)!😀 Możemy, puki co działać dalej tą metoda. Usunięcie dokumentu z listy trwa tak samo długo - kilka minut. Czy coś mamy poprawić w ustawieniach? Coś zaktualizować?
  2. Dziękuję za odpowiedź. Przeprowadziłem konserwację - niestety, żadnych zmian. Jakieś inne propozycje od Państwa?
  3. Dzień dobry. Od kilku dni moduł Dokumenty firmy działa bardzo wolno. Samo wczytywanie nowych trwa, ale otwarcie pojedynczego celem wprowadzenia to ok. 5 minut / szt!!! Kilka dni temu była to kwestia 3-4 sekund. Niestety tak już się nie da pracować. Czy to OCR? Jak sobie pomóc? Przed aktualizacją było już źle, ale po ostatniej (46.0.2) ten moduł to bezużyteczne narzędzie. Praca zdalna, ale na serwerze jest identycznie. Komp: i5-1155G7 @ 2.50GHz, RAM 20 GB
  4. Dzień dobry. Brakuje mi w subiekcie123 prostego edytora tekstu, edytora wydruku... Choćby takiego jak tu na forum (pogrubienie, kursywa, podkreślenie, rozmiar czcionki itd.) w niektórych miejscach na wydruku. Faktura VAT - na niej się skupię, nie wygląda tak jakbym mógł sobie tego życzyć: nie mogę ustawić logo - wchodzi na środek w pionie i w poziomie bez możliwości edycji pole "nabywca" jest "nieprzesuwalne", a do koperty okienkowej nie pasuje podobnie z innymi "sekcjami" - nie przesuwalne, nie zmienialne, zamrożone... czcionka w "sprzedawcy" i "nabywcy" jest mocno za mała szerokość kolumn ok, ale docelowo i tak korzystają z całej szerokości strony ...ogólnie brak opcji Miło by było jakby użytkownik mógł co nieco zmienić wg własnych preferencji, poprzesuwać, wskazać ważniejsze elementy - to przecież faktura leci do klienta, to ona zakończa współpracę, jest ważna! Pozdrowienia Patryk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...