Skocz do zawartości

Grzegorz Walczak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Grzegorz Walczak's Achievements

1

Reputacja

  1. Dzień dobry Poniżej poszczególne kroki: 1) zaimportowane z KSEF (dla porównania rozbiłem fakturę dla jednego odbiorcy) - w obu na fakturze pierwotnej termin 14 dni czyli do 20.04.2024 2) wprowadzam i zatwierdzam ten sam schemat 3) przy dekretowaniu (wprowadź z potwierdzeniem) w pierwszym przypadku w dekrecie wchodzę do rozrachunków (F11/PPM - rozrachunki) i widzę termin 14 dni 4) w drugim (wierząc, że import działa poprawnie) omijam krok z zaglądaniem w rozrachunki i zatwierdzam dekret 5) patrząc się na rozrachunki widzę, że w pierwszym przypadku termin zapłaty jest poprawnie wprowadzony na 20.04., w drugim widnieje 06.04. (czyli program zaimportował z terminem 0 dni Mam nadzieję, że pomogłem i liczę, że zmiany w tej kwestii zostaną dokonane, bo przy dekretowaniu większej ilości dokumentów wklikiwanie się w konto rozrachunkowe i potwierdzanie rozrachunku jest czasochłonne i bez sensu. Pozdrawiam
  2. Dzień dobry Czy ktoś spotkał się (i rozwiązał) problem z dekretowaniem faktur zaimportowanych z KSEF. Konkretnie z poziomu dekretacji wchodząc w rozrachunki (F11 na koncie kontrahenta) termin płatności jest widoczny i po zatwierdzeniu dekretu w rozrachunkach pojawia się w poprawnej formie. Natomiast w momencie, w którym ręcznie nie wchodzi się w rozrachunki termin ustawia się na 0 dni. Jaka może być przyczyna tego stanu i czy jest jakiś sposób by bez niepotrzebnego dodatkowego klikania termin płatności wchodził z automatu? Z góry dziękuję za odpowiedź
  3. Witam Dziś zaktualizowałem program do wersji 1.68 HF1 i odkryłem zmianę, która dosyć mnie zirytowała i zdecydowanie utrudniła działanie... Mianowicie - dotychczas przy tworzeniu operacji bankowych dotyczących rozrachunków wchodziłem w moduł rozrachunków wg dokumentów posortowanych po kontrahentach, znajdywałem konkretne zobowiązanie/należność enterem wchodziłem w rozrachunek, następnie ALT+D - zmiana daty i koniec. Teraz zostało stworzona (nie wiem w jakim celu - ja nie widzę funkcjonalności) możliwość kopiowania każdej z linii (przy czym kopiowanie odbywa się poprzez kliknięcie na tytuł linii) - i to jeszcze nie jest takie straszne - doszłoby kliknięcie 1x TAB, ale dlaczego zostały zlikwidowane skróty klawiaturowe??? Teraz by dojść do daty muszę 12 wcisnąć TAB albo używać myszy... Obawiam się, że podobne kwiatki mogę znaleźć jeszcze w innych miejscach programu... Pozdrawiam i proszę osoby decyzyjne o zastanowienie się nad sensem tego typu zmian, które w moim mniemaniu zdecydowanie utrudniają pracę.
  4. Nie rozumiem o co Panu chodzi: Jeżeli wprowadzam coś takiego: Poz. Konto Kwota Wn Kwota Ma Treść S Rozrachunek Transakcja VAT 1 210-00050 99,99 ... Paliwo samochodowe Zapis w rozrachunkach stworzony przez dekret Z - zobowiązanie F 1126K2/... 2 222-1 9,35 ... Paliwo samochodowe 23 3 401-4-1 67,98 ... Paliwo samochodowe 4 761-8 22,66 ... Paliwo samochodowe 5 550 67,98 ... Paliwo samochodowe 6 490 67,98 ...Paliwo samochodowe I na etapie pozycji nr 1 w oknie rozrachunków wprowadzam X GOT, X VIS lub nic i w zależności od tego jest jeden, drugi albo nie ma koloru na liście to gdzie jest możliwość wielokrotnych rozrachunków? Miałoby być więcej kont rozrachunkowych (choć w jednym dokumencie zakupu taka sytuacja NIE WYSTĘPUJE) to po prostu nie będę wprowadzał kategorii do rozrachunków. Pan podchodzi chyba do dekretowania od strony teoretyka natomiast ja wiem jak wprowadzałem, wprowadzam i pewnie jeszcze przez pewien czas wprowadzać będę. Powoli zaczynam uważać, że wchodzi w grę "nie da się za darmo"...
  5. Wydawało mi się, że zadaję proste pytanie: chodzi o kod do formatowania sql, który uwzględniając wartość kategorii wprowadzanej w oknie rozrachunków zaznacza konkretną linijkę w oknie dekretacji - mam 5 pozycji orlena z czego 3 są zielone, bo zapłata kartą (czyli kategoria X VIS) a 2 różowe bo gotówka (kategoria X GOT) - żebym optycznie na pierwszy rzut oka miał podział - mniej więcej na tym polega formatowanie warunkowe, prawda? Kategoria dekretu jest mi potrzebna do innego podziału, więc jej wykorzystanie odpada Pewnie, że byłoby łatwiej, ale wątpię, że próbował Pan do takich rozwiązań przekonać 65-letniego przedsiębiorcę z prowincji - ja do różnych rzeczy próbowałem Przy wprowadzaniu pojedynczej faktury zakupu, a do tego mi przedmiotowa funkcjonalność byłaby potrzebna, raczej wielokrotne rozrachunki nie występują. Wydaje mi się proste zagadnienie, na które odpowiedzią mogłoby być kilka wersów kodu lub odpowiedź - nie da się/ nie da się za darmo zostało rozdmuchane do pokaźnych rozmiarów. Ja szukam możliwości uproszczenia pewnej czynności, bez teoretycznego rozwiązywania problemów, które od 7 lat użytkowania programu i 15 firmach u mnie nie występowały. Być może teraz pewne zakłócenia komunikacyjne zostały wyjaśnione. W każdym razie pozdrawiam
  6. Witam Wtedy dorabiam trzecią kategorię, która generuje inny kolor (?). Najpierw chciałbym rozwiązać poruszony wyżej problem - ewentualne wynikające z tego problemy rozwiązywałbym później, tym bardziej, że jednak taka sytuacja w opisywanej przeze mnie sytuacji nie występuje: jeżeli mam kilkadziesiąt operacji zakupu paliwa na 100 PLN brutto na jednej stacji paliw, przy czym kilka jest zapłaconych gotówką a reszta kartą, to chciałbym po prostu widzieć, którą mogę skopiować nie wchodząc w rozrachunki, bo w skali miesiąca daje to pewne zyski/straty czasu. Pozdrawiam
  7. Dzień dobry Od wczoraj zabrałem się za próby z formatowaniem warunkowym, ale chyba poległem... Być może ktoś z szanownych użytkowników będzie w miał chęci mi pomóc... Konkretnie chodzi o to - klient dostarcza mi raz w miesiącu faktury (sporą ich liczbę), nie prowadzi raportu kasowego (kasa jest według tego co mi później wyjdzie z rozrachunków w Rewizorze)... Ja wprowadzając faktury zakupu zaznaczam w okienku "rozrachunek powiązany z zakupem na kontach" kategorię w zależności od sposobu zapłaty (skonfigurowałem sobie kategorie X VIS - dla karty i X GOT dla gotówki) - swoją drogą przydałaby się funkcjonalność (a może jest), by w przypadku odpowiedniego zaznaczenia od razu robił się zapis w operacjach kasowych/bankowych. Sporo dokumentów powtarza się w zakresie kontrahentów i kwot - w związku z czym często korzystam z funkcji powiel - jednakże różni się sposobem płatności, co przy powielaniu powoduje konieczność dodatkowego otwierania okienka rozrachunków (F 11) i zmiany. Przy formatowaniu zmierzam do tego, by pozycje na liście dokumentów w dekretacji i księgowaniu bez kategorii w rozrachunkach (czyli płatne przelewem) pozostały bez zmian, pozycje z X VIS były w jednym kolorze, a X GOT w innym. Próbowałem, próbowałem ale nic mi nie wychodziło. Liczę na bardziej biegłych w temacie. Pozdrawiam i z góry dziękuję
  8. Witam Po powyższej informacji poeksperymentowałem trochę z tym sprawozdaniem i wersja z tylko jednym podpisem (moim) w E-KRS wchodzi. Przy całym pakiecie podpisów wyskakuje błąd. Czyli raczej problem po stronie podpisów zaufanych... W każdym razie dziękuję za zainteresowanie... Będę próbował na nowo skompletować podpisy i zobaczymy co będzie. Pozdrawiam
  9. To całkiem przydatne (o ile nie wycofają się), ale... - w przedmiotowym sprawozdaniu (od którego się zaczęło) - Stowarzyszenie - jest 7 osób w Zarządzie - zgromadzenie łańcuszka podpisów daje popalić... - u innego z moich klientów Prezes - Czech - ma zawsze straszny problem z podpisywaniem - już cieszyłem się, że udało się jeden etap przejść - a tu będzie powtórka z rozrywki - w kolejnej firmie do jakiejś dotacji potrzebują sprawozdania złożonego do KRS - a tu klops... Więc samo odłożenie terminu wprowadzania sprawozdań (choć jak zwykle ogłaszane na ostatnią chwilę - w styczniu/lutym twierdzili, że wystarczy opóźnić CIT-y, choć tej logiki nie rozumiem) nie rozwiązuje wszystkich problemów. Cóż. Trzeba cierpliwie czekać...
  10. Witam Próbując złożyć wyeksportowane z Rewizora sprawozdanie finansowe przez system e-krs dostałem poniższy komunikat błędu: Raport niezgodnosci Podczas sprawdzania poprawnosci dokumentu wystapiły błedy: 1. Plik jest niezgodny ze schematem XSD ogłoszonym w BIP MF. Prosze skontaktowac sie z dostawca oprogramowania w którym został wygenerowany plik, przedstawiajac mu ponizszy raport niezgodnosci Szczegóły błedu: Unexpected character '3' (code 51); expected a quote character enclosing value for 'version' at [row,col,system-id]: [1,15,"N/A"] Co jest przyczyną tej sytuacji? Sprawozdanie raczej zostało wypełnione poprawnie. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...