Skocz do zawartości

Grzegorz Dobrzański

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Grzegorz Dobrzański's Achievements

  1. hehe, macie racje, kwote warto znać przy podjęciu decyzji cyz warto. POtrzebujemy tego w każdym razie
  2. Witam jak dograć bazę z ustawieniami gratyfikant do innej bazy nasze programy nexo: subiekt Rewizor i gratyfikant pracują na jednej bazie gdzie mamy już kartotekt m.in. pracowników. Nasza księgowość prowadzi nas w osobnym programie u siebie aktualnie przeszli tez na Gratyfikant NEXO, i tam mają ustawione wysztkie parametry stawki, urlopy umowy itp. kadrowe. Teraz chcemy żeby księgowość pracowała bezpośrednio u nas na BAZIE i potrzebuje DOGRAĆ przegrać ich baze z ustawieniami do naszej bazy zaznaczając ze u nas są wprowadzone juz kartoteki, co prawda puste ale są bo kazdy uzytkownikjest do przypisany do pracownika. czy da się i jak połączyć te bazy.
  3. witam, dodam iż narazie nie wystąpiły problemy z fiskalizajcą zaznaczono w Serwerze Urządzeń Zewnętrznych aktywować rejestrowanie transmisji.
  4. udało mi się ponownie zainstalować certyfikaty usuwając z systemy stare itp.
  5. dodam info ze z drugiego komputera udało mi się odpalić bankowość online na WIndows 10
  6. Mam problem z banokowością ING Online w NEXO Wszystkie certyfikaty się wygenerowały i zainstalowały poprawnie. Przy próbie wysłania przelewu lub pobrania operacji mam błąd. Wystąpił Błąd - Nie można zbudować łańcucha Certyfikatu X.509 CN=ING Busines Webservice O=ING Bank Slaski SA, L=Katowice, C=PL. Zastosowany certyfikat ma łańcuch zaufania, którego nie można zweryfikować. Zamień certyfikat lub zmień tryb certyficateValidationMode. Funkcja obsługi odwołań nie może sprawdzić odwołania, ponieważ serwer odwołań jest w trybie offline. screen w załączniku. - Prosze o pomoc, gdzie może leżeć problem. wersja nexo 42.0.3. próba na nowej jednostce stacjonarnej win11.
  7. wersja 42.0.3 (5880) Praca zdalna (przez serwer urządzeń zewnętrzych ale drukarka do lokalnego komputera podłączona)
  8. witam mam problem, kilka razy w miesiącu niezaleznie od magazynu zdarz się sytuacja że Paragon się wydrukował ale BRAK w systemie zwrotnie Statusu FISKALIZACJI, dokument jest bez znacznika sprawdzałem Rejestr zdarzeń Urządzenia i faktycznie dla tego przypadku widnieje tylko jeden zapis Informacja: operacja powidła się - Fiskalizacja dokumentu. czyli nie wróciła informacja zwrotna do systemu Nexo. dla poprawnie zafiskalizowanych dokumentów Zawsze są Dwa zapisy 1. Informacja: operacja powidła się - Fiskalizacja dokumentu oraz 2. Informacja: operacja powidła się - Otwarcie szuflady. Mógłbym zrozumieć błąd ale spójny, natomiast Nie jest do zaakceptowania ROZBIEŻNOŚC, że paragon się wydrukował a w rejestrze NIE. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu Mam 3 magazyny i 3 drukarki fiskalne: problem pojawia się na każdym urządzeniu (Posnet Thermal i Posnet TEMO) w załączniku screen z rejestru zdarzeń o jednym wpisie
  9. witam czy jest szybsza opcja (niż dodawanie nowego wzorca wydruku) ustawienia w parametrach WYDRUK WZ BEZ CEN
  10. witam mam problem a operacją bankową SPLIpayment - program rozpoznał mi nie tego kontrahenta i zaakceptowałem teraz nie moge zmienić kontrahenta bo wyskakuje błąd "nie mozna edytowac operacji bankowej powiązanej z operacją bankową na kwotę VAT " w związku z tym nie moge rozliczyć tego rozrachunku jak rozwiązać problem i zmienić kontrahenta na takiej operacji bankowej
  11. Ad virus Sojusz Uff... problem rozwiązany z naszym NEXO, powiem szczerze, klika osób walczyło z tematem cały tydzień. Na szczęście znalazł się JEDEN człowiek, który uratował bazę. wnioski: - jak wiadomo okupu nie warto płacić, bo niepewny. - odszyfrować się NIE DA - odzyskiwanie bazy programami na nic się zdaje, bo choć baza wychodzi spójna to NIEPEŁNA, brakuje dobrych wpisów, które usunięte zostały z zainfekowanymi - rozwiązanie: Trzeba ODBUDOWYWAĆ bazę i tu z pomocą przyszedł Pan PIOTR ZAJĄC z IT Serwis który zajmuje się bazami danych ponad 25 lat po końcowych rozmowach pozwolił udostępnić kontakt do siebie więc podaje: Tel: +48 535-505-359 E-mail: it@piotr-zajac.pl http://piotr-zajac.pl/kontakt pozdrawiam i życzę wszystkim szybkiego rozwiązania problemu i powrotu do normalnej pracy temat uznaję za zamknięty
  12. tylko BAZY mozna probowac odzyskiwac, plików nie da rady, o odszyfrowaniu to zapomniec mozna, nikt na swiecie nie odszyfruje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...