Skocz do zawartości

Magdalena MG

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Magdalena MG's Achievements

0

Reputacja

  1. Poprawka będzie już w 1.38.1, ale ja jeszcze dodam ze swojej strony, że na moich kontach nic nie wznawia się automatycznie. Nadal wystawiam ręcznie od nowa. Aktualnie mam 286 produktów nie wznowionych, zakończonych od 1.11.2020, które są na stanie, a nie wznowiły się, pomimo prawidłowych ustawień. Odpuściłam już dawno, nie było czasu, ale wielokrotnie zastanawiałam się co jest nie tak. Poczekam zatem na nowe Sello. Edycja: sprawdziłam i przeliczanie stanów działa - wznawia aukcje. Z tego co widzę, to w części produktów były 2 próby wznowienia nieudane, ale w części nie. Ani jednej.
  2. Dziękuję bardzo za pomoc w konfiguracji Inpost w Sello 1.38. Wczoraj udało nam się ustawić wszystko. Dziś mamy jednak kolejny problem, który nie występował nigdy wcześniej. Część dokumentów końcowych drukuje się normalnie, natomiast co któryś łączy się jakby z innym zamówieniem niezrealizowanym jeszcze z Subiekta. Na paragonie pojawia się inny towar, inny nr zamówienia, inna kwota (to defacto ściągnięte jest z nieprawidłowego zam. z Subiekta), natomiast w opisie pojawiają się dane transakcji Sello, z której chciałam wydrukować paragon. Stary synchronizator. Aktualnie problem dotyczy mniej więcej co 3 paragonu. W załączeniu zrzuty ekranu. Konfiguracja wydaje się być dobrze ustawiona. Przynajmniej przez lata działała bez zarzutu. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
  3. Wygląda na to, że nie mamy nic skonfigurowane. Paczki z Sello weryfikujemy i wysyłamy przez Prostą Paczkę (jeśli to ma jakieś znaczenie). Aktualnie po powrocie do Sello 1.37.6, pomimo poprawnej konfiguracji i poprawnego połączenia z Prostą Paczką nie wysyłają nam się żadne paczki do PP. Ani Inpost, ani Poczta, ani DPD. Help!
  4. Aktualnie trwa dearchiwizacja danych. Przywracamy wersję 1.36, ponieważ wisi nam zdecydowanie za dużo paczek do wysłania inpost. Jak się ogarniemy z tematem i dostanę się do Sello wrócę ze zrzutami na pewno. Dziękuję!
  5. Czy znajdzie się tu dobra dusza, która pomoże mi przejść przez konfigurację Inpost w nowym Sello? Problem pojawia się jak na załączonym zdjęciu- nie mogę utworzyć przesyłki, ponieważ nie mam wpisanego gabarytu. I nie ma go gdzie wpisać. Podejrzewam, że powinnam skonfigurować umowy, ale w zakładce wysyłka towarów - sposoby wysyłki- usługi - po otwarciu nie mam żadnej umowy. Nie wiem gdzie je wpisać lub skąd je pobrać. Być może źle szukam. Pomocy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...