Skocz do zawartości

Paweł Raczkowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Paweł Raczkowski's Achievements

1

Reputacja

  1. Witam. Mam następujący przypadek. W styczniu został wymiar czasu pracy do 1/4 etatu z pełnego etatu aneksem do umowy. W tym samym miesiącu pracownik korzysta z opieki nad dzieckiem. Przy wpisywaniu absencji chorobowej system nie jest w stanie ustalić zasiłku chorobowego oraz nie bierze pod uwagę wynagrodzeń z 2023 roku (umowa z przed aneksu). Występuje błąd: "W umowie są składniki o typie innym niż 'Kwota'. Wyliczenie ich wartości w tym momencie nie jest możliwe". W umowie jest tylko jeden składnik płacowy - wynagrodzenie zasadnicze - z definicji listy płac tj. najniższa krajowa. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Czy udało się ten problem rozwiązać? Mam dokładnie taki sam problem u mojego klienta. Co ciekawe na innym komputerze, na tym samym użytkowniku działa poprawnie.
  3. Po ostatniej aktualizacji program zaczął błędnie dekretować dokumenty utworzone w ewidencji VAT zakupu. Schemat dekretacji jest rozpoznawany po nagłówku. Jeden schemat ma warunek po Rodzaju zakupu kolejny schemat ma warunek dotyczący eksploatacji pojazdu. Wiem, że to są różne warunki ale powinna tu zadziałać kolejność wykonywania schematów a ta nie działa przez co podczas księgowania program wybiera zły schemat dekretacji. To z czegoś wynikało czy to jakiś niezamierzony błąd?
  4. Przetestuję to na wersji 13.0.1. Ale proszę zwrócić uwagę na screeny, które wstawiłem w poprzednim poście. Data w prawym górnym rogu jest 05.01.2017 a ZK jest 04.01.2017 i bezpośrednio z ZK próbuję utworzyć ZPM-y. Także pomysł z datą wydaje się być chybiony.
  5. Ten element znalazłem ale nie pozwala on na wstawienie kodu html. Nie chcę wstawiać tekstu pisanego tylko sformatowaną w html stopkę. Grafik wykonuje mi stopki, które po pierwsze co jakiś czas się zmieniają a po dwa są wstawione zewnętrzne grafiki, które również się co jakiś czas zmieniają. Niestety nie mogę uzyskać takiego samego efektu rzeźbiąc się w uproszczonym edytorze WYSIWYG. W zasadzie każdy program pocztowy pozwala wstawić kawał kodu html i jeżeli jest zaimplementowana w Gestorze obsługa poczty dobrze by było jakby wszystkie podstawowe funkcje w niej działały bo w chwili obecnej służy to wyłącznie do odbioru poczty i przekształcania maili przychodzących w zamówienia a wysyłać musimy w innym programie.
  6. W zwykłym programie pocztowym mam sygnaturę podpisu w wersji html. Taką otrzymuję od mojego grafika i taką wstawiam. Czy istniej w ogóle możliwość wstawienia sygnatury podpisu w tworzonych wiadomościach e-mail? To się wydaje być jednym z podstawowych elementów działania każdej firmy w dzisiejszych czasach.
  7. Po utworzeniu zamówienia od klienta na np. 3 komplety towarów chciałbym bezpośrednio utworzyć zlecenie montażu. Po wciśnięciu przycisku montuj mogę wybrać wszystkie komplety ale otrzymuję błąd przy próbie ich montażu. W momencie kiedy biorę te same komplety każdy z osobna nie ma problemu z ich zmontowaniem. Trochę kiepskim pomysłem jest mając na zamówieniu od klienta 16 pozycji powtarzać operację montowania 16 razy. Poza tym często produkowany jest towar z tych samych materiałów i chciałbym mieć na jednym zleceniu montażu wiele kompletów. Czy to w ogóle jest możliwe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...