Skocz do zawartości

Krzysztof Chojnacki

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Krzysztof Chojnacki's Achievements

1

Reputacja

  1. Witam, mam dwa pytania odnośnie faktur sprzedaży. 1. Od niedawna, po aktualizacji Subiekta, na liście kolumn można włączyć opcję pokazywania oznaczeń JPK. Jako że co miesiąc każdą fakturę przed zaksięgowaniem sprawdzam czy oznaczenia towarów są poprawne, wyświetlanie tego oznaczenia bezpośrednio przy każdej pozycji faktury jest bardzo dużym usprawnieniem (wcześniej musiałem robić podgląd każdej pozycji na fakturze ręcznie, poprzez F3). Jednak natrafiłem parę razy na dziwną rzecz - jak widać na zrzucie, po otwarciu jednej z faktur okazało się, że na liście po prawej pozycja "Oznaczenia JPK" ma wartość "(brak)", a po wejściu w podgląd tej pozycji (klawisz F3), pole "Ozn. JPK VAT" ma wartość "(Nie wymaga oznaczenia)". Nie rozumiem tej różnicy, czy ta opcja ustawiana w oknie Towar się czymś różni od tej wyświetlanej w kolumnie? W większości innych faktur te wartości są takie same - pokrywają się. Może to jakiś błąd w programie? 2. Jeżeli ktoś z deweloperów czyta to forum, to sugeruję dodać jeszcze przy wystawianiu faktur kolumnę pokazującą że czy dany towar ma zaznaczone MPP (Mechanizm podzielonej płatności). Ten parametr też muszę weryfikować, a otwieranie okienka poprzez F3 dla każdej pozycji bardzo wydłuża cały proces. Podobnie, w fakturach zakupu także przydałaby się obie kolumny - ta z MPP i ta z JPK. Jeżeli jest możliwość, bardzo proszę o implementację - może komuś też się to przyda. Wtedy można będzie łatwo sprawdzić wszystkie pozycje na fakturze wyświetlając tylko podgląd całej faktury, bez konieczności wciskania F3 dla każdej z pozycji osobno. Dziękuję, pozdrawiam
  2. Faktycznie, po symbolu działa 🙂 i się nie powiela. Swoją drogą ciekawe, bo pamiętam że kiedyś tak robiłem i był problem. Może jednak coś się zmieniło po aktualizacji. W każdym razie dzisiaj dodałem FV tak: Kontrahent po symbolu, aktualizacja; Towary po symbolu u dostawcy, aktualizacja i dodawanie. Dziękuję za pomoc!
  3. Tak, moja pomyłka - to są pliki EPP. Co do AB - już do nich pisałem i rozmawiałem, zrzucają to na Subiekta bo ich zdaniem po ich stronie jest wszystko w porządku.
  4. Witam wszystkich, od pewnego czasu (może po jakiejś aktualizacji?) wystąpił problem z importem faktur z plików XML dostawcy sprzętu AB S.A. do Subiekta. Problem konkretnie dotyczy kontrahenta. Wszystkie towary z cenami importują się prawidłowo, natomiast kontrahent nie - pozostaje puste miejsce i trzeba go wpisywać ręcznie (jako że niektóre faktury pochodzą od podlegającej firmie AB firmy ALSEN, można się pomylić i przyjąć FV jako Alsen zamiast AB i odwrotnie co się zdarzało). Problem dotyczy zarówno faktur AB jak i ALSEN. Procedura importu jest realizowana poprzez funkcję Operacje > Dodaj na podstawie. Po wyborze opcji importu i kliknięciu Wykonaj pojawia się komunikat czy zapisać kontrahenta z powielonym numerem NIP (taki komunikat pojawia się dwa razy, raz z jednym kontrahentem - sub1.png a potem po kliknięciu "Nie", dwoma tymi samymi kontrahentami - sub2.png). Dopiero po ponownym kliknięciu "Nie" pojawia się okno nowej FV zakupu, ale nadal bez kontrahenta, który jest pusty i trzeba go wpisać/wybrać z listy (sub3.png). Wcześniej, gdy import działał bez kłopotów, kontrahent pojawiał się automatycznie i nic nie trzeba było robić, a komunikat o powielonym numerze NIP się nie pojawiał. Oczywiście, jest tylko jeden kontrahent w bazie o takim numerze NIP, więc tym bardziej jest to zastanawiające. Proszę o pomoc. Dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...