Skocz do zawartości

Jarosław Sieczka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jarosław Sieczka's Achievements

1

Reputacja

  1. Dzień dobry, Przy próbie wystawienia korekty do jakiekolwiek faktury sprzedaży wyskakuje dość niejasny błąd "niedopasowanie typu" przez co skorygowanie faktur nie jest możliwe. Nigdy wcześniej nie mieliśmy podobnego problemu - wszystkie korekty sprzedaży wystawiały się normalnie. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź. Pozdrawiam
  2. Bardzo dziękuję za pomoc! Trzymanie CTRL i wpisanie 127.0.0.1\(nazwa serwera) pomogło i program śmiga ❤️
  3. Witam, Na komputerze na którym postawiony jest serwer Subiekta GT nie jest możliwe zalogowanie się do programu z powodu poniższego błędu: Zarówno strona pomocy https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/4430,brak-polaczenia-z-sql-na-stanowisku-serwerowym.html?token=IjIwMjEvMDcvMTYsIDA3OjQ4OjAwLS0-bmllIG1vxbxuYSB1enlza2HEhyBwb8WCxIVjemVuaWEsICI.ZzTxuDkEAdLHxEihB2YVN1rWMSg jak również https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2521%2Cinsert-gt-dlaczego-program-nie-laczy-sie-z-serwerem-na-koncowce-polaczenie-stanowiska-bez-serwera-sql-do-stanowiska-ktore-pelni-role-serwera.html nie dają żadnego efektu. Błąd jest ciągle taki sam. Serwer SQL postawiony jest poprawnie, działa on niezmiennie od prawie roku, a najciekawsze jest to, że inne komputery bez problemu logują się do Subiekta. Jednego dnia wszystko działało dobrze, komputer zostało prawidłowo zamknięty, jednak dnia kolejnego wystąpiła w/w sytuacja. Oprócz stron pomocy subiekta próbowałem: - przywracania systemu - przeinstalowania Subiekta - restartu serwera SQL - sprawdzenia parametrów SQL (wszystko ustawione jest poprawnie) - dodawanie portów do wyjątków zapory - wyłączenia Zapory Windows i antywirusa Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...