Skocz do zawartości

Daniel Lenarczuk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

661 wyświetleń profilu

Daniel Lenarczuk's Achievements

  1. Dzień dobry, czy da się ustawić aby należności automatyczne z cesji za płatność kartą w walucie tworzyła się właśnie w tej walucie? Przykładowo mamy transakcję WSTO W walucie Czeskiej, na dokumencie jest ustawione liczone w tej walucie, w centrum kart płatniczych jest ustawiona ta konkretna waluta czyli CZK, jest to transakcja WSTO. W rozrachunkach jednak należność jaka się tworzy jest w PLN.
  2. Dzień dobry, czy jest jakaś wbudowana opcja usunięcia zbiorczo pracownika z zakładki CRM kontrahenta? Mamy tego trochę i przy niektórych transakcjach przeszkadza, a w zasadzie to nawet nie jest potrzebne, nie widzę jednak jakichś jednoznacznych opcji do usuwania tego.
  3. Czy nie dzieje się to przypadkiem tylko na kartach wielowalutowych? @EDIT Nieważne, widzę, że po prostu nawiązuje długo połączenie. Mieliśmy podobny przypadek baardzo długiego przetwarzania płatności po użyciu karty wielowalutowej, ale tutaj nie ma nawet użycia karty
  4. Tak, na liście sprzedaży detalicznej zaznaczamy kilka paragonów , klikamy prawym przyciskiem myszki i "Wypisz fakturę detaliczną"
  5. Czy ktoś posiada bądź realizował wdrożenie czegoś takiego u klienta / siebie ? Karty podarunkowe wielokrotnego użytku i przeznaczenia. Płatności kartami jako "kredyt" i jeden kontrahent od kart jako centrum rozliczeń. Kwestia tylko tego, że sprzedając kartę robimy rachunek sprzedaży, on zostaje rozliczony z automatu płatnością kartą, gotówką itp. Ale z czym później rozliczyć płatność kartą podarunkową gdy klient przyjdzie i zapłaci jakąś konkretną sumą np. ma kartę 100 zł, zapłaci 60 zł. Tworzy się paragon na 60 zł po lewej stronie w rozliczeniach z kontrahentem, ale z czym to powiązać? Fajnie jakby ktoś miał gotowe dodatkowe rozwiązanie bądź swój sprawdzony system rozliczania takich rzeczy i by się tym podzielił ;).
  6. Informacyjnie - Włączenie dziennych wyciągów na danym koncie powoduje prawidłowe działanie :). Dziękuję wszystkim za pomoc.
  7. Z tego jaką informację dostałem od księgowości to tam są miesięczne, ale na ich koncie nie mam opcji tego zmienić / nie widzę. Muszę spróbować na koncie właściciela rachunku który powinien mieć wszystkie uprawnienia, ale jest to utrudnione z różnych przyczyn więc póki co niestety nie jestem w stanie tego zrobić.
  8. Hmm, nie jestem do końca pewien o którą opcję chodzi. Na koncie księgowym przejrzałem wszystkie ustawienia i nie widzę nic odnośnie tego. Zostaje mi jeszcze konto główne, ale chwilowo nie mam do niego dostępu. Oszczędzając na kolejnych pytaniach i odpowiedziach, czy dzienne wyciągi powinny być włączone czy też nie?
  9. Czy tryb diagnostyczny zbiera tylko błędy? Chodzi mi o to, że ustawiłem to jak trzeba, ale żadne pliki się nie tworzą, próbowałem w różnych lokalizacjach + subiekt jako admin. Tyle, że subiekt nie wyrzuca błędów podczas pobierania historii, po prostu ich nie pobiera. Księgowa która używa tego na co dzień zaobserwowała, że jeżeli pobiera transakcje tego samego dnia którego są utworzone jest okej. Gdy próbuje pobrać innego to ich nie ma. Tzn. dopóki np. 13.01 tworzy transakcje i pobiera je z banku to dodają się na listę historii/transakcji oczekujących , jeśli nie pobierze tego dnia np. kilku ostatnich a spróbuje dziś to najprawdopodobniej ich już nie pobierze. Już brakuje mi pomysłów
  10. Niestety, ale żadnych błędów właśnie nie pokazuje podczas takiego zachowania. Po prostu nie pobiera tych transakcji bez komunikatu.
  11. Dzień dobry, mam takie pytanie odnośnie bankowości online w ING bo może ktoś napotkał taki problem. Przy pobieraniu transakcji oczekujących czy historii transakcji czasami całe dni się nie pobierają. Przykładowo : Mamy na liście transakcje z 02.01 , 03.01 , 04.01 - Nic nie ma mimo, że są one na koncie, 05.01 jest Support ING prosi o zapytanie xml jakie jest wysyłane podczas pobierania transakcji, czy ktoś ma takie zapytanie już zapisane gdzieś? Program ten sam więc zapytanie też powinno być identyczne? Chyba, że ktoś już to przerabiał i ma rozwiązanie ;).
  12. Super, dokładnie to było problemem. Musiałem to przeoczyć w pomocy programu. Dziękuję.
  13. Dzień dobry, czy ktoś kto ma doświadczenie z podłączaniem usług bankowości on-line od ING spotkał się z takim błędem? S Typ operacji Opis Data i godzina Treść błędu OK Wysyłanie Rozpoczęcie operacji 2022-11-18 16:20:55 Błąd Wysyłanie Wysyłanie transakcji 2022-11-18 16:20:56 Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel. Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy. Błąd Wysyłanie Zakończenie operacji 2022-11-18 16:20:56 Pokazuje się on zarówno przy pobieraniu np. historii transakcji jak i próbie wysłania przelewu. Certyfikaty generowałem i wrzucałem do systemu przy użyciu instrukcji od ING z załącznika. Przy kroku weryfikacji połączenia z ich generatora jest pozytywny wynik. Po ustawieniu w subiekcie niestety nie idzie z błędem jak wyżej. Jak_utworzyc_cert_przy_pomocy_generatora_v1.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...