Skocz do zawartości

Mariusz CZAJKA

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mariusz CZAJKA's Achievements

0

Reputacja

  1. przejście na SUZ nie jest rozwiązaniem, z jednego powodu, przy pracy zdalnej na terminalu, w miejscu gdzie jest drukarka fiskalna wymagany jest stały publiczny adres IP, po to, żeby Kasiarz wiedział gdzie jest drukarka. Uprzedzę sugestię, można łączyć się RDP i mapować port COM3, działa, znam tą technikę dobrze, długo się drukuje, nawet bardzo ale działa, ale uwaga Błąd też zaczął występować po aktualizacji w okolicach stycznia 2023. Rozwiązaniem jest cofnięcie się do wersji sterowników z października lub grudnia 2022. Ale na jak długo to pomoże ? może w końcu programiści naprawią to co popsuli. Ja mimo wszystko na to liczę, instaluje te sterowniki automatycznie z nowymi wersjami, a potem się wycofuje bo po kilku godzinach ma to samo zgłoszenie, X przy paragonie
  2. Witam, Czy Wam też Gratyfikant bardzo długo nalicza płace ? 20 pracowników i czas wyliczania wydłużył się do 20-40 min. Stało się to jakoś już na początku roku, czy ma to związek z jakaś aktualizacją ? Czynności serwisowe były robione, purgowanie, shrinkowanie i reindeksacja bazy też. System na którym działa program to MS RDS2016, silnik na osobnym serwerze MS SQL2019 Std, nie podejrzewam, że to wina konfiguracji, raczej programu. Macie coś podobnego ?
  3. Pan to lubi sobie nabijać punkty odpowiedziami nie na temat. W temacie było, że BŁĄD KONWERSJI ? Pan Jacek mi potrafił odpowiedzieć, bez dawania "mądrych" rad.
  4. Pomogło, dzięki, Pan Jacek przynajmniej konkretnie
  5. Proszę bardzo : Wychodzi nowa wersja, instalacja, próba konwersji bazy i komunikat że nie ma skryptu do konwersji. I faktycznie, w nowo zainstalowanym folderze nie ma takiego pliku. Aaa, Pytanie: Co z tym dalej, jakaś poprawka, czy samemu trzeba sobie coś napisać, może zmienić nazwę pliku ?
  6. Witajcie, Czy żeby z GratyfikantGT wysyłać pracownikom odcinki kasowe z listy płac drogą elektroniczną potrzebuje GestorGT ? Dodam, że nie mam możliwości ustawienia lokalnego programu pocztowego, klient korzysta tylko z webmail. Jednym słowem, czy wbudowany w GestorGT klient poczty SMTP obsłuży też Gratyfikant'a ?
  7. Panie Danielu, mam kilka spostrzeżeń. Wspomniał Pan o innym mechanizmie wydruków CR i z Listy. Zauważyłem, że problem mam u wszystkich klientów, których przesadziłem na usługi RDS2016, czyli system Windows Server 2016 Std i usługę terminalową. O ile poprawnie działa ustawienie drukarki domyślnej, ale zainstalowanej "lokalnie" na terminalu np. w sieci lokalnej drukujemy do drukarki sieciowej, którą mamy zainstalowaną na serwerze, albo sterownik PDF Printer, wtedy jest OK To już to nie działa, jeżeli użytkownik łączy się z terminalem i podłącza swoją drukarkę "zdalną" przez mapowanie sterownika w sesji terminalowej (obojętnie czy jest to [x] podłącz zasoby Drukarki w skrocie RDP, czy przez oprogramowanie ThinPrint). Wygląda to na obsługę drukowania w InsertGT, tak jakby nie działała poprawnie na systemach 2016. Nie wiem jak było z RDS2012, bo przeskoczyliśmy z 2008 od razu na 2016. Na 2008R2 działało to dobrze. Więc może to jednak wina InsertGT i braku współpracy z systemami wyższymi niż 2008. I nie ma to znaczenia czy jest to Subiekt i próba wydruku listy towarów, czy rachmistrz i wydruk z listy dokumentów, jest tak samo.
  8. Przecież pisałem wcześniej, Windows Server 2016 Std. Proszę o wyjaśnienie różnic, nie sądziłem, że ma to znaczenie przy wyborze drukarki domyślnej, może faktycznie błąd jest po stronie użytkownika, i powinien wiedzieć że CR to nie wydruk z listy. W niewłaściwym działaniu programu Subiekt ? Ale dlaczego twierdzi Pan że mamy takie same systemy operacyjne, skoro nie podałem na jakim systemie działam, ciągle się Pan tego domaga. Teraz już odpowiedziałem kilka wierszy wyżej, więc proszę zweryfikować ponownie.
  9. No to pakazuje Panu ustawienie systemu: próba wydruku każdego innego dokumentu z Subiekta (program poprawnie wskazuje drukarkę domyślną) a teraz próba wydruku z listy Jakieś rozwiązanie macie ?
  10. Parametry systemu: Subiekt - wersja najnowsza, ale to nie ma znaczenia, nie działa od kilku wstecz System operacyjny - Windows Server 2016 Std ( Termianal, ale to też nie ma znaczenia, bo na W10 jest tak samo ) Drukarką domyślną jest HP LaserJet, poprawnie jest ustawiona, ponieważ jak drukuję każdy inny dokument (Fakturę, WZ) to podpowiada poprawnie, domyślną drukarkę systemową. Każdy inny program poprawnie czyta drukarkę domyślną. To występuje przy Operacje listy ... Drukuj listę ...
  11. Cześć, Na stronie jest instrukcja, jak wydrukować dane z listy, np. towarowej Jak wydrukować listę z programu z linii InsERT GT? - InsERT GT, Subiekt GT, Gestor GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT, Biuro GT - e-Pomoc techniczna - Dla użytkowników - InsERT Ale, jak ustawić, żeby zawsze wskazywał drukarkę domyślną, a nie Microsoft PDF ? Mimo, że drukarką domyślną jest jakaś HP LaserJet ( każdy inny wydruk zdefiniowany we wzorcach ją wskazuje ), to przy drukowaniu z listy, za każdym raze, trzeba to zmieniać ręcznie, bo podświetla się Microsoft PDF.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...