Skocz do zawartości

Michał Tumkiewicz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michał Tumkiewicz's Achievements

0

Reputacja

  1. To nie pierwszy taki przypadek szczególnie w przypadku placówek i fundacji, tylko raczej to się u mnie tyczyło faktur z NIP gdzie edycja jest możliwa i nie ma tego kłopotu. Pewnie, że jest rozwiązanie obok np. oświadczenie o zapłacie, załącznik przelewu itd, tylko po co tworzyć kolejny stos dokumentów jakby to starczyła jedno oznaczenie o zapłacie. Nie wiem do końca skąd ten wymóg, w przypadku pojedynczego incydentu mógłbym uznać za wymysł, ale powtarza się to w instytucjach u mnie okresowo. Przypuszczam, póki co, że wymogi mogą być związane z dotacjami.
  2. Tak, ale jest to zablokowane, zmiana na dokumencie źródłowym także. Czy można to odblokować? Klientka bardzo chce mieć taką informację o zapłaceniu dokumentu na fakturze?
  3. Nie, nie o to chodzi. Na wydruku taka informacja występuje w przypadku zapłaty, tu chodzi tylko o to, że tej zapłaty nie mogę już oznaczyć / zmienić, a klientka chcę by na fakturze była adnotacja ,,zapłacono"
  4. Częstą praktyką fundacji jest prośba, żeby faktura końcowa była z wystawioną adnotacją ,,zapłacono" . U mnie natomiast pobrało jeszcze z pro-formy płatność odroczoną i faktura detaliczna do wystawionego paragonu została wystawiona na przelew i teraz mam problem z poprawieniem tego. Jak poprawić płatność Faktury detalicznej w NEXO do wystawionego paragonu? Przy fakturze detalicznej jest zablokowana edycja a przy paragonie imiennym informacja, że nie można edytować skoro jest wystawiona faktura. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  5. cyberfolks.pl - Analizowali problem i stwierdzili, że problemem są polskie znaki i ich odczytywanie, nie mogą poprawić działania ze swojej perspektywy stąd prosili o kontakt bezpośredni (też stąd mój post).
  6. Z nadzieją na poprawę zauktualizowałem wersję 42 do 43 , ale powiedziałbym, że jest gorzej bo teraz nawet wiadomości nie ma w folderze ,,Drafts" .... Z jakiego folderu korzysta Nexo na poczcie i czy można go edytować?
  7. Sprawa wygląda następująco: przeanalizowałem strukturę katalogów skrzynki pocztowej i zauważyłem, że Subiekt stosuje dodatkowy katalog, który przez zawartość polskiego znaku odczytywany jest nieprawidłowo. Program pocztowy wymusza utworzenie katalogu "wysłane" na serwerze niemniej zapisuje się on w postaci .Wys&AUI-ane. Z tego względu proces obsługujący pocztę na serwerze nie mogąc znaleźć prawidłowej nazwy katalogu zapisuje je w katalogu "drafts". Nie jestem w stanie poprawić działania ze swojej perspektywy, dlatego proszę o informację jak zmienić w Subiekcie nazwę katalogu pocztowego unikając polskiego znaku w ,,Wysłane"
  8. Dziękuje teraz odnalezione Szukałem tam gdzie nie trzeba 👁️‍🗨️
  9. Witam, z tego co czytałem funkcja odświeżania na wielu stanowiskach się pojawiła. Tylko proszę mi podpowiedzieć jak ją włączyć ?
  10. Ciężko mi coś więcej powiedzieć, też próbowałem różne parametry zmienić, lecz nie pomaga. Na początku po zmianie w parametrach systemu wydawało się być w porządku, pierwsze faktury wystawiły się prawidłowo. Obecnie wszyscy nowi klienci mają nieprawidłowy wydruk faktury, a na dane części starych klientów udaje się zawsze wygenerować prawidłowy wydruk faktury. Mimo dogłębne przeszukanie kartoteki klienta nic tam nie ma niepokojącego, ale wszystko wskazuje, że tam jest coś na rzeczy. Proszę mi powiedzieć jakie dane mam wysłać, co Państwo potrzebują ?
  11. Załaczam - choć wydaje mi się, że nie ma tu żadnych różnic od klientów, w których faktura wystawia się prawidłowo.
  12. Problem nadal niestety występuje. Część faktur wystawia się z pustym polem ,,odebrał" a w drugiej części występuje moje imię i nazwisko. Sugeruje to, by szukać opcji w karcie klienta, jednak nie widzę różnic np. w jednym i drugim kliencie zakładka CRM nie uzupełniona.
  13. W ustawieniach parametry systemu zmiana pola odebrał/zatwierdził dokument rozwiązuje sprawę. Dziękuję - sam by nie wpadł, że jest to tak ukryte i nazwane. Pozdrawiam
  14. Mam problem z firmami, tę zakładkę CRM miałem tak uzupełnioną, ale nawet jak jest pusta na fakturze uzupełnia się odbiorca z moim imieniem i nazwiskiem i przy starych klientach oraz nowych.
  15. Witam, pytanie jak ustawić domyślnie puste pole ,,odebrał na fakturze". Obecnie widnieje moje imię i nazwisko w polu wystawił oraz odebrał. Myśłałem z początku, że jest to związane z CRM, bo faktycznie byłem przyporządkowany do każdego kontrahenta jako opiekun. Niestety po wykasowaniu i zmienieniu opcji domyślnie na ,,brak opiekuna" nic się nie zmieniło. Nie mam pomysłu jak to zmienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...