Skocz do zawartości

Katarzyna Kolenda

InsERT
  • Liczba zawartości

    295
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Katarzyna Kolenda

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Katarzyna Kolenda's Achievements

44

Reputacja

  1. Aktualnie skupiamy się na zmianach w obszarze usługi Dokumenty. Na ten moment trudno określić kiedy pojawi się przestrzeń na powrót do tematu, ale raczej nie wydarzy się to do połowy tego roku.
  2. Proszę o informację w widomości prywatnej o jakiego klienta chodzi.
  3. Przyjrzeliśmy się tym płatnościom. Najprawdopodobniej płatności zostały przerwane w trakcie jej wykonywania (mogło się to wydarzyć ręcznie przez klienta ale też np. mogło zostać zerwane połączenie internetowe). Jedna z tych płatności została anulowana, natomiast druga oczekuje na płatność. Może ona zostać wznowiona i dokończona lub anulowana ręcznie.
  4. Proszę o przesłanie w wiadomości prywatnej NIPu klienta u którego sytuacja miała miejsce.
  5. Jeżeli zmiana formy opodatkowania nastąpiła w ramach tego samego NIP to należy udostępnić usługi w nowym podmiocie. W takiej sytuacji nie zejdzie nowy podmiot z puli, a klient będzie widział całą historię w Portalu Biura jaka powstała do tej pory.
  6. Dziękuję, zrzuty do nas dotarły. Dokumenty w Portalu Biura są dodawane przez użytkownika i bezpośrednio przekazywane do księgowości. W zakładce dodane są widoczne tak długo jak nie zapyta o nie program księgowy, w tym momencie dokumenty w portalu przechodzą do zakładki w opracowaniu, a następnie do przetworzone lub odrzucone (w zależności od akcji wykonanych w programie księgowym). W szczególnym przypadku jeżeli księgowość pracuje w momencie wrzucania dokumentów na podmiocie klienta, który właśnie wrzucił dokument to automatycznie przejdą do zakładki w opracowaniu. Prosimy o sprawdzenie czy dokumenty te są widoczne w zakładkach w opracowaniu. przetworzone lub odrzucone.
  7. Dziękuję za odpowiedź. Zapisaliśmy również sugestię nr 5 i 6.
  8. Proszę o przesłanie tych screenów na adres e-mail portalbiura@insert.com.pl.
  9. Jeżeli obydwa biura używają Portalu Biura to możemy po naszej stronie przenieść dane z jednego biura do drugiego. W takiej sytuacji baza jest przenoszona w całości przy współpracy obydwu biur (musi nastąpić zakończenie udostępniania usługi w jednym biurze i udostepnienie w drugim). Aby przejść przez ten proces najlepiej skontaktować sie przez formularz kontaktowy.
  10. Z załączonego screena wynika, że w Schemacie importu jako Cel zakupu zaznaczyła Pani opcję "mieszany". Taki cel należy wskazać, jeżeli ktoś ponosi wydatki związane zarówno z działalnością i do celów innych niż działalność gospodarcza. Dotyczy ona tych podatników, którzy dokonują czynności, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu ustawy VAT (nie jest to tzw. przekazanie towarów lub świadczenie usług na cele prywatne określonych osób, ponieważ te czynności zostały uregulowane w ustawie o VAT). Tu link do pomocy: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3721,insert-gt-–-w-jaki-sposob-utworzyc-zapis-vat-zakupu-aby-byl-on-odliczany-na-podstawie-rocznej-preproporcji.html?token=IjIwMjIvMDgvMjIsIDIzOjM2OjUwLS0-LCAi.Or10h_5B3kFVqOvWBW4g56c9Yp4 Jeżeli nie korzysta Pani z pre-wspólczynnkia VAT, wówczas dla wszystkich wydatków powinna Pani wybrać Cel zakupu jako "gospodarczy", wówczas po zmianie celu w zapisie VAT dane w tabeli Ewidencji VAT zakupu automatycznie się poprawią zgodnie z odliczeniem. Jeżeli jednak korzysta Pani z pre-współczynnika, wówczas proszę o taką informację w celu przekazania dalszej instrukcji poprawy wartości w danej tabeli.
  11. Panie Łukaszu czy chodzi o przejście klienta z jednego biura rachunkowego do drugiego?
  12. Dziękujemy za zgłoszenie. W celu dalszej analizy problemu bardzo pomocne były by zrzuty ekranu: ze schematów importu, którymi wprowadzane były dokumenty, z ewidencji VAT zakupów ze wskazaniem, w którym miejscu występuje błąd, z okna tego wpisu do VAT oraz z Pomoc >Informacje. Czy te zapisy, w których widnieje błąd wprowadzała przed konwersją do wersji 78 HF4 czy jeszcze przed?
  13. Dziękujemy za zgłoszenie. Dane pokazywane na Portalu Biura są przesyłane z programu księgowego. Jeżeli chodzi o błąd z terminem płatności PIT to został on potwierdzony i będzie naprawiony na najszybciej jak to będzie możliwe. Jeżeli chodzi o termin płatności ZUS to jest on uzależniony od Parametru ubezpieczeń i funduszy ZUS, który należy ustawić w programie.
  14. Bardzo dziękuję za podzielenie się swoją opinią i zgłoszenie sugestii. Pozwolę sobie zadać kilka pytań do pkt 1 i 2. Czy sygnaturę wykorzystują Państwo w jakiś celach biznesowych/ księgowych. Czy możliwość uzupełnienia luk miałaby służyć tylko zachowaniu ciągłości numeracji? Mowa tutaj o trzech cechach: nazwa dokumentu, nazwa pliku, numer faktury. Aktualnie faktycznie nazwa pliku i nazwa dokumentu staja sie tym samym. Jak rozumiem, chodzi o to aby nazwa dokumentu była polem edytowanym? Czy w przyjętym przez Państwa modelu pracy nazwa pliku zawsze jest numerem z faktury? Ten problem zostanie przez nas uwzględniony. Będziemy dążyć do skrócenia procesu dodawania dokumentów. Foldery dokumentów znajdują się na naszej liście pomysłów do realizacji. Natomiast z pewnością nie będzie to pierwsza wersja nowego Portalu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...