Skocz do zawartości
Forum użytkowników

MARCIN e-kupowanie.pl

Użytkownik
  • Ilość treści

    6104
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    101

MARCIN e-kupowanie.pl wygrał w ostatnim dniu 28 maja

MARCIN e-kupowanie.pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

660 Excellent

O MARCIN e-kupowanie.pl

  • Ranga

Ostatnio na profilu byli

1420 wyświetleń profilu
  1. Może jednak robisz na raz w różnych kategoriach? Wówczas pole pojawia się do wyboru kilka razy i nie wiadomo, które odpowiada jakiej kategorii... Np tak: Sortowanie wg kategorii ułatwia kolumna:
  2. No ta funkcja nie jest od lat, ale chyba od poprzedniej wersji Sello (lub przed-poprzedniej) Dodam jeszcze, że najskuteczniej jest dokonywać tych zmian w obrębie jednej kategorii allegro. Przynajmniej wg mnie.
  3. Zmianami zbiorczymi: (z mojej praktyki wynika, że w przypadku nowgo pola (nieuzupełnionego wcześniej w Sello) należy coś wpisać także w pole po lewej)
  4. Niestety, nie. Na razie nie, jak sądzę... Obecnie najłatwiej to zrobić - wg mnie - z modułu TOWARY przy wskazanej poniżej filtracji i skorzystania z linku do ostatniej OFERTY dla przejścia do allegro. I tam już ręcznie...
  5. Taki komplet w Subiekcie zaznaczasz do SA i Sello traktuje go jako zwykły towar do sprzedaży. Oczywiście żeby stany się synchronizowały i nie zamykały oferty, komplet musi być "skompletowany". Ew. można wyłączyć w nim kontrolę stanów na allegro i opanowywać to ręcznie.
  6. W AUKCJACH TRWAJĄCYCH musisz ustawić ZMIANAMI ZBIORCZYMI synchronizację: Przy pierwszym ustawieniu tych opcji zaznacz zmieniane AUKCJE i wybierz polecenie: Sello zazanczy na pomarańczowo aukcje, gdzie wykryło zmiany: ZMIANY należy (najlepiej po ich sprawdzeniu w dolnej zakładce ZMIANY) wysłać do serwisu. Od tego czasu każda zmiana ilości wykryta przy synchronizacji z Subiektem, lub gdy Sello wykryje np. nową fakturę zakupu, AUKCJE będą oznaczane na pomarańczowo do synchronizacji (można ją w USTAWIENIACH oczywiście włączyć jako automatyczną). Dopytuj, jeśli coś jest niejasne.
  7. Sprawdź w Elektornicznym Nadawcy Poczty, czy są tam adresy e-mail z plusem. Jeżeli nie, to masz najprawdopodobniej coś źle skonfigurowane.
  8. A 2-klik na linijce z drukarką nie otwiera kolejnego okna - jak u mnie powyżej?
  9. Więc pewnie trzeba coś poprawić w konfiguracji tej dostawy. Porównaj jej konfigurację z pozostałymi. A jakie są błędy tej integracji? Program zewnętrzny ProstaPaczka2. Osobiście dla innych dostaców niż inpost polecam.
  10. A co odczytujesz z komunikatów widocznych w tym powiadomieniu? Wywołałem je wyłaczając druk. fiskalną przy druku paragonu fiskalnego. Po otwarciu mam opisane błędy (różnego rodzaju w zależności co się zadziało):
  11. A czy uzupełniłeś dane integracji z inpost w USTAWIENIACH? Mianowicie ID i token dla Twojej firmy otrzymany z inpostu?
×