Skocz do zawartości

Mariusz Wesołowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mariusz Wesołowski's Achievements

2

Reputacja

  1. Udało się!!! Rzeczywiście źródłem problemu było włączone skalowanie w Window'sie. Po przywróceniu 100% problem zniknął. Wyeliminowałem konieczność wyłączenia skalowania poprzez wejście we właściwości pliku wykonywalnego Sello.exe, a następnie w zakładce "Zgodność" wybranie "Zmień ustawienia wysokiej rozdzielczości DPI i tam zaznaczyłem "Zastąp zachowanie skalowania przy wysokiej rozdzielczości DPI. Skalowanie wykonane zgodne z ustawieniem: Aplikacja" Teraz wysyłane przez Sello do Allegro dokumenty są w pełni poprawne. Bardzo dziękuję za pomoc. Długo się z tym męczyłem
  2. Co można zrobić w celu rozwiązania tego problemu? Myślę, że nie leży on po stronie moich komputerów oraz że nie dotyczy on tylko mnie. Dla mnie jest to naprawdę duży problem, gdy kilka lub kilkanaście razy dziennie muszę odpowiadać na wiadomości klientów, który zgłaszają mi problem i przesyłać ręcznie dowody zakupu.
  3. Zastanawiające jest to dlaczego gdy Subiekt tworzy dokument (dowolny) na zlecenie Sello, to potem z Subiekta można go wydrukować w pełni poprawnie, a gdy jest on wysyłany przez Sello do Allegro, to jest on uszkodzony?
  4. Rozumiem, że nie udało się Panu rozwiązać problemu gdy używane było Sello? Mam ten sam problem na dwóch komputerach. Jeżeli używa Pan aktualnie Baselinkera w połączeniu z Subiektem Nexo, to by wynikało, że problem jednak tworzyło Sello, a nie Subiekt Nexo.
  5. Czy udało się coś ustalić z zespołami nexo? Jeżeli nie, to proszę o odpowiedzi na moje pytania. Wówczas mój serwisant będzie mógł spróbować rozwiązać problem.
  6. Niestety nadal nie udało mi się rozwiązać problemu. Szukałem przyczyny w Acrobat Reader, ale zmiana programu do oczytywania pdf (w tym ustawień) nic nie zmieniła. Jaki proces się odbywa przy generowaniu pdf, skąd Subiekt Nexo bierze czcionki i jak robi konwersję, że nakłada te znaki na siebie? Jaka biblioteka za to odpowiada, z jakich narzędzi Windowsa korzysta? Czy reinstall sello i subiekta by pomógł?
  7. Screeny których dokładnie ustawień powielonego wzorca mam przesłać? Jest tego tak wiele, że nie chciałbym zasypać Was zdjęciami. Czy chodzi o te z zakładki "Wygląd"? Niektóre pozycje dokumentu (Nabywca, Opis towaru itp.) mają inne od siebie ustawienia czcionki (rozmiar, pogrubienie). Myślę jednak, że nie ma to wpływu na problem, ponieważ pojawia się on także wówczas gdy jest wybrany oryginalny wzorzec, którego nie można edytować.
  8. Niestety funkcja eksportu wzorca wraz z konfiguracją jest możliwa jedynie w wersji Pro. Taki komunikat się pojawia. Ja mam standardową wersję Nexo.
  9. Czy udało się może znaleźć rozwiązanie tego problemu? Niestety każdego dnia otrzymuję od klientów wiadomości z prośbą o przesłanie czytelnej faktury. Jest to dość uciążliwe dla mnie i dla klientów, szczególnie teraz w gorącym okresie sprzedażowym. Bardzo proszę o pomoc.
  10. Tak, dokładnie. Każdego dnia wszystkie dokumenty w folderze %Temp%\Sello mają zniekształconą czcionkę. Jak już wcześniej pisałem, wszystkie dokumenty drukowane oraz wysyłane mailem bezpośrednio z Subiekta wyglądają poprawnie. Problem jest tylko przy wysyłaniu dokumentów przez Sello do Allegro.
  11. Mnie się właśnie wydaje, że problem nie powstaje podczas eksportowania dokumentu do PDF przez Subiekta NEXO, ponieważ z poziomu Subiekta dokumenty zapisują się w formie plików PDF w pełni poprawnie. Drukują się z Subiekta także w pełni poprawnie. Dokumenty wysyłane mailem bezpośrednio z Subiekta docierają do klientów w pełni poprawnie. W korespondencji Allegro te dokumenty wyglądają bez zarzutu jako załączniki . Wygląda to tak, jakby to Sello podczas wysyłki dokumentów do Allegro powodowało ich uszkadzanie. Ustawienia w Sello mam takie jak na załączniku. Próbowałem włączać i wyłączać opcję "Wysyłaj dokumenty do Allegro według wzorca domyślnego" zmieniając wzorzec domyślny w Subiekcie, ale niestety nic do nie daje. Nie próbowałem włączyć opcji: "Eksportuj dokument do PDF automatycznie po zapisaniu", ale nie wiem czy to mogłoby mieć wpływ na jakość wysyłanych dokumentów. Jak wcześniej pisałem, z niewiadomej przyczyny mam problem ze zmianą czcionki w powielonym, a następnie ustawionym jako domyślnym, wzorcu (nawet z uprawnieniami serwisu). Nie wiem zatem czy zmiana czcionki z Arial 8 niepogrubionej na inną coś by zmieniła. Dodam jeszcze, że FS oraz FD po wydaniu polecenia z Sello o drukowaniu, drukują się także w pełni poprawnie. Problem jest tylko z dokumentami (wszystkimi: PA, FS, FD) wysyłanymi przez Sello do Allegro.
  12. We wzorcu, zarówno w tym wbudowanym, jak i w nowym (powielonym) jest standardowa czcionka Arial w rozmiarze 8. Niestety nie wiem dlaczego w tym nowym (powielonym) gdy zmienię ją na dowolną inną i zatwierdzę, to zmiana czcionki nie następuje. Po ponownym "otwarciu" wzorca cały czas jest Arial 8. Wiem, że aby móc zmieniać wzorce wbudowane trzeba mieć Nexo Pro, którego nie mam. W folderze %Temp%\Sello, w losowym folderze wszystkie dzisiejsze dokumenty sprzedażowe są popsute.
  13. Wzorzec faktury był edytowany. Myślę jednak, że nie ma to znaczenia, ponieważ te zniekształcenia są widoczne we wszystkich typach dokumentów, które Allegro wysyła do klientów, także w paragonach, FD, w których stosowany jest domyślny wzorzec w Subiekcie Nexo. Gdy Sello wysyła dokument do Allegro, wówczas jest on widoczny przy każdej transakcji na moim koncie Allegro i możliwy do pobrania z widocznymi zniekształceniami. Taki sam dokument otrzymuje klient. Zdjęcie pokazuje dokument pobrany z Allegro. Na każdym komputerze wygląda to dokładnie tak samo. Otrzymuję też od klientów faktury ze zniekształceniami.
  14. Bardzo dziękuję za pomoc. Udało mi się poprawnie ustawić wysyłanie instrukcji obsługi za pomocą sygnatur. Problem jest jednak w sytuacji gdy klient zakupu więcej niż jeden przedmiot. Wtedy Sello nie wysyła żadnej instrukcji obsługi. Czy można jakoś rozwiązać ten problem?
  15. Mam problem polegający na tym, że gdy Sello tworzy w Subiekcie Nexo dowolny dokument sprzedaży, następnie wysyła go do Allegro, które potem przesyła go do klienta, to klient otrzymuje dokument z nadmiernie powiększoną i pogrubioną czcionką (w załączeniu przykład). Czcionka danych sprzedawcy i nabywcy jest jeszcze bardziej pogrubiona, na tyle, że trudno cokolwiek odczytać. Co ciekawe, w Subiekcie dokumenty wyglądają i drukują się w pełni poprawnie (mniejsza czcionka, niepogrubiona). Jakiś czas temu słyszałem, że to Allegro powoduje problem. Czy można go jakoś rozwiązać? Klienci co chwilę proszą o ponowne przesłanie czytelnej faktury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...