Skocz do zawartości

Robert Schmidt

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 352 wyświetleń profilu

Robert Schmidt's Achievements

  1. Każdy produkt może mieć wiele kodów kreskowych. Mogą być przypisane do różnych jednostek danego towaru, ale również może być wiele kodów do danej jednostki. Często o tym zapominamy i dlatego pojawia się komunikat o tym, że dany kod kreskowy już istnieje. Wchodzimy w tą kartę za pomocą CTRL+F3 Jeśli zaś chodzi o import towarów to można to zrobić przez rozwiązanie zewnętrzne. Są programy, które importują towary z plików excella. Musisz weksportować dane z jednej bazy do excella, a następnie takim programem zaimportować te dane do drugiej bazy. Program sam rozpozna, czy dany produkt już jest w tej bazie i pokaże to w raporcie z importu. Przy odpowiednim zmapowaniu importu można przenieść (zaimportować) wszystkie potrzebne dane.
  2. Bardzo dziękuję Panie Bartoszu. Miłego weekendu.
  3. Panie Bartoszu. Nas interesuje moduł przygotowywania wysyłek, a nie cokolwiek związane z allegro. Chcielibyśmy korzystać z tego modułu tylko i wyłącznie w obsłudze zamówień z Subiekta (Nexo Pro). Nie interesuje nas inna funkcjonalność. Czy ten moduł będzie dla Subiekta, czy jest nierozerwalnie związany z Sello?
  4. No i chyba właśnie tala opłata będzie. Nas raczej mało interesuje sprzedaż na allegro, ale moduł przygotowywania paczek jest bardzo fajny. Kiedy chcialiśmy go wypróbować pojawił sie komunikat o braku możliwości zweryfikowania Portfela Insert
  5. Jak zwykle dziękuję Panie Danielu. Oczywiście czytałem ten artykuł
  6. Witam. W nowej wersji pojawiła sie bardzo fajna funkcja, na którą pewnie wiele osób czekało : Przygotuj do wysłania. Po wejściu na zamówienie od klienta i kliknięciu na pole : "Pakuj przesyłkę" pojawia się komunikat : "Nie udało się zapisać paczki przed pakowaniem: Trwa weryfikacja stanu portfela Insert". Czy to oznacza, że wprowadzili Państwo kolejną funkcjonalność wewnątrz programu za którą, mimo posiadania abonamentu trzeba będzie płacić?
  7. Witam. Czy usługa Zarezerwuj.pl nie wspópracuje z Nexo? Jeżeli nie ma takiej integracji, to czy jest planowana? Tak przy okazji. Oglądałem możliwości Zarezerwuj.pl w kwesti płatności i wysyłania wiadomości do klientów. Czy pakiet SMSów ma jakąś inaczej liczoną stawkę VAT?
  8. Dziękuję za podpowiedzi. Dokładnie tak robiliśmy, tyle że przedpłaty nie pojawiały się na wykazie podczas wprowadzania faktury zakupu. Jak widzę temat nie jest jakiś specjalnie wielki, więc uważam go za zamknięty. Nie bedzie z tym problemu. Jeszcze raz dziękuję Panom za porady.
  9. Panie Erneście. Może źle opisałem problem. Dla niedużych firm takich jak nasza otrzymanie rachunku za prąd, czy gaz w wysokości np. 4 tysięcy złotych jest dość niekomfortowe. Dlatego w okresie zimowym wysyłamy "zaliczki" na poczet opłat w mniejszych kwotach. Kiedy przychodzi faktura z gazowni na cztery kawałki po prostu dopłacamy różnicę. Jest to troszkę mniej stresujące. Dlatego chciałbym wpłacać mniejsze kwoty jako przedpłaty i uzupełniać "do pełnej". Nie są to przedpłaty do zamówienia, ani do już wystawionego dokumentu. Może to bez sensu, ale nam łatwiej jest rozkładać firmowe obciążenia. Chciałem po prostu zapytać jak to się robi. Bo nie wiem
  10. Witam. Nie mogę znaleźć ani na forum, ani w temacie e-pomocy rozwiązania dotyczącego przedpłat dla faktur zakupu. W e-pomocy są tylko podpowiedzi dotyczące faktur sprzedaży i zamówień. Otóż często zdarza nam się regularnie wpłacać drobniejsz kwoty na poczet dużych faktur zakupu. Próbowałem na kilka sposobów wprowadzić zaliczkę przed fakturą zakupową, żeby podczas wprowadzania móc uwzględnić takie przedpłaty. Niestety za każdym razem ich nie widzę. Podczas rozwijania lista przedpłat jest pusta. Pomożecie?
  11. To bardzo przykra informacja. Uwielbiamy Wasze programy. W obu naszych firmach używaliśmy chyba wszystkich. Namówiliście nas przejście z GT na Nexo Pro. Fantastyczna linia. Obecnie mamy Subiekta, Gestora, Rewizora i Rachmistrza. Ale widzę, że nie tylko ja zaczynam odczuwać pewien dyskomfort w związku z firmą Insert. Mieliśmy kilka subskrybcji na usługi streamingowe. Było fajnie, ale jak zaczęli ustalać coraz wyższe abonamenty już z dwóch zrezygnowaliśmy. Od pół roku nie mamy Netflixa i powiem tak; da się żyć. Office 365 przebąkuje o zmianie warunków. Znaleźliśmy darmowe rozwiązanie, które bardzo szybko polubiliśmy. Bardzo sympatyczna ekipa, która ma w ofercie integrator nagle zmieniła sposób sprzedaży z zakupu na subskrybcję. Zero wcześniejszych informacji na ten temat. Znaleźliśmy rozwiązanie, które kosztuje nas od 5 do 7 minut pracy dziennie. Proszę powiedzieć. Czy to już ten czas, że mamy szukać alternatyw dla Insertu? Rozumiem, że za jakość się płaci, ale kasować klientów za coś co jest obowiązkowe? Trochę słaba zagrywka. Nie chodzi tu o kasę, bo w przypadku tak małych firm jak nasze będzie pewnie niedrogo. Chodzi o podejście do tematu, trochę z partyzanta.
  12. No to chyba to jest coś nie ten teges. Przecież jest to z góry narzucone, a nie nasz dowolny wybór.
  13. Przepraszam, bo nie rozumiem i teraz zgłupiałem. Czy to znaczy, że prowadząc firmę na Subiekcie Nexo Pro będziemy musieli płaćić za to, że pobieramy faktury z Ksef?
  14. Dzięki za podpowiedzi. Tak, korzystamy z bramki virtualnej. Jeżeli jest ona "podmieniarką" to mam nadzieję, że finałowej wersji KSEF wszystko będzie ok. Nadal będziemy testowali Wasze rozwiązania i może ten cały KSEF nie będzie, aż taki straszny. Pozdrawiam
  15. Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Jest dokładnie tak jak się domyślałem. Być może problem nie będzie taki wielki. Jak pokazałem na zrzutach ekranu w e-fakturze w nazwie występuje tylko (w tym przykładzie) FISCHER POWER FAST. Rozmiarów tego wkręta jest setki i nie sposób jest je zmapować w taki prosty sposób. Ten przykładowy towar w wersji testowej ewidentnie został pobrany z naszej bazy. Chociaż w niej występuje pełna nazwa łącznie z rozmiarem. Wtedy z mapowaniem nie będzie problemu. Może po prostu podczas testowania "dla wygody" Subiekt uprościł e-fakturę i dał skróconą nazwę. Czy jest możliwe, że to TYLKO kwestia przykładowych danych? Może w finalnej wersji, jeżeli otrzymamy fakturę od producenta będą na niej PEŁNE dane? I jeszcze jedno pytanie związane z interpretacją przez Subiekta e-faktury. Ponieważ bardzo lubimy Wasze programy zawsze staramy się wykorzystać pełne możliwości jakie dają. Zapewniam, że w kartotekach uzupełniamy wszystkie możliwe dane. Na pewno w kartotekach towarowych są takie dane jak KOD U DOSTAWCY i jeżeli jest to KOD KRESKOWY. Czy to, że nie wyświetliły się podczas wprowadzania znowu jest tylko kwestią obecnej wersji testowej? Bo jeżeli będą one na e-faturze (a w bazie są na pewno) to znowu nie będzie żadnego problemu z mapowaniem. Byłbym wdzięczny za sprawdzenie zachowania się programu w takiej sytuacji. Jeżeli problemem jest "niedopatrzenie" wersji testowej, to 99% problemów zniknie. Pozdrawiam, Prezes Bercik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...