Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Kaczor .

Użytkownik
  • Ilość treści

    538
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

Kaczor . wygrał w ostatnim dniu 31 marca

Kaczor . ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

57 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja bardziej skłaniam się do rtnet, gdyż bezpieczeństwo działań na bazie jest tutaj priorytetem. Mam kilka licencji sfery kupionych, plusy zielony i niebieski, dzięki czemu mam bardzo rozbudowane pola dodatkowe /podstawowe i rozszerzone/. Plan jest, by obrabiać to w sello /czekamy na nowy synchronizator sello-subiekt, który będzie miał większe możliwości/. Teraz zamówienia czy to mailowe czy telefoniczne są wprowadzane do subiekta a następnie zaciągane przez sello. Problemem jest usługa transportu /w sello tylko jedna do wyboru/. Całość logistyki wykonuje zaś prostapaczka. Ktoś tu na forum, całość obrabia w subiekcie w połączeniu z prostąpaczką. Też taki wariant bierzemy pod uwagę. Ja tego nawet nie biorę pod uwagę. Szkoda czasu... U nas tak czy siak - Subiekt to serce całego naszego systemu. Tutaj są wszystkie dane, cechy, opisy, tytuły, zdjęcia, itp.
  2. No jeszcze nie mam, nie miałem czasu się tym zająć. Teraz ze względu na przestój rynku tradycyjnego, bardziej zająłem się e-commercem. Na rynku jest mało info odnośnie rozwiązania Tofis. Wstępnie wysłałem zapytanie, jednak jak na moje potrzeby to chyba będzie armata a ja sklep traktuję bardziej jako prezentacje oferty dla klientów biznesowych. /mamy zespół sprzedażowy w terenie/. Na chwilę obecną biorę pod uwagę 2 rozwiązania - to które ty wskazałeś oraz firmeslink. Przewaga pierwszego to że korzysta ze sfery - gwarancja bezpieczeństwa, oraz support. Natomiast firmeslink jest chwalony na grupie Zjednoczeni Sprzedawcy za możliwości, za to support do dupy. Wstępnie sklep mam już przygotowany, ale dopóki go nie połączę z subiektem to nie odpalam. Ja to mam połączone Subiekt+Sello+PP+emSzmal, a korzystam z InPostu /teraz 90% zamówień/ i Poczty Polskiej.
  3. Tak, ja mam to spięte z subiektem i sello. Rozliczam to i tu i tu. Od razu widać gdzie nie spłynęły pobrania
  4. No i poszło! 1. Zamówienia super się grupują, 2. jak na razie wszystko się ściąga w mgnieniu oka 3.Poprawnie generuje dokumenty w subiekcie i mam wrażenie że robi to trochę szybciej 4. Poprawnie drukuje listy przez PP do InPostu i Poczty Polskiej @Piotr Taraszkiewicz No nic tylko sprzedawać! BRAWO @Bartosz Rosa
  5. @MARCIN e-kupowanie.pl szkoda, myślałem, że jak zawsze będziesz pierwszy i przetestujesz Ja obrobię paczki i i za godzinkę biorę się za aktualizacje. A może ktoś już zainstalował i może się pochwalić ?
  6. Nawet o tym nie widziałem! Dzięki za info
  7. 1. Na serwerze sprawdź sobie obciążenia poszczególnych elementów - procek, ram, zapis i odczyt z dysku, sieć. Na podstawie tego zobaczysz słabe ogniwo. Choć sprzęt przyznam zacny 2. Kompaktowanie i odbudowa indeksów - wykonywana cyklicznie. Ustaw w harmonogramie. 3. Do SQL masz przypisaną maksymalną ilość RAMu do wykorzystania? To tylko ogólniki. Moża spróbować Tak jak pisał Bartosz, przydałby się specjalista na miejscu, który zrobi analizę.
  8. @Łukasz KasztanowyTeż mam z tym problem. Nie korzystam z zakończonych, dla mnie jest to niewygodne. Do tego jak mam kilka zakończoncy aukcji tego samego produktu, to czasami wystawiałem starszą a nie najnowszą . Na chwilę obecną korzystam z zakładki towary i na kartotece towaru przechodzę do zakładki aukcje /na dolnej części ekranu/. Tam korzystam z opcji Pokaż w serwisie i już na allegro klikam wznowienie. Jak dla mnie, przydatne by było umieszczenie linku do wznowienia właśnie w tym miejscu @Bartosz Rosa
  9. W związku z nadchodzącymi zmianami na Allegro wziąłem się za sprzedaż w kompletach. Na aukcji będzie cena za komplet a w szablonie chcę umieścić cenę jednostkową produktu. Cena jednostkowa powinna być powiązana z ceną na aukcji, gdyż ceny będą się zmieniać. Mam coś takiego: [Towar::Cena|div=`[Towar::PW::opakowanie_zbiorcze]`] Cena przy wystawianiu się przelicza, natomiast przy zmianie ceny poprzez zmiany zbiorcze cena w opisie pozostaje bez zmian. Najpierw zmieniam cenę a następnie generuję na nowo opis. Pomaga zmiana ceny w subiekcie, ale nie tędy droga. Cena w subiekcie musi być stała, bo jest wykorzystywana w innych kanałach sprzedaży. Jak to zapisać aby działało wedle mojego pomysłu?
  10. Hej, z racji większej ilości czasu zabrałem się za prowadzenie sprzedaży na kilku kontach Allegro. Na chwilę obecną robię to na zasadzie prób i błędów ucząc się na co program pozwala a na co nie Na początku 2 pytania: 1. Czy są jakieś błędy programu powodujące, że istnieje ryzyko, że wyślemy paczkę do kogoś kto nie opłacił transakcji? 2. Czy można ustawić w kartotece towarów domyślny szablon dla każdego konta oddzielnie? Macie jakieś dobre rady na co powinienem zwrócić uwagę robiąc to przez sello?
  11. No miodzio! Ja to mam wszystko uzupełnione w subiekcie, to tylko opisać tagami szablon i jestem gotowy na zmiany
  12. Tylko, że do inpostu tez dopłacimy jak klient nie ma smarta albo złoży za małe zamówienie
  13. W innym wątku Bartek potwierdził, że już w tej wersji co się pojawi będzie obsługa parametrów specyficznych w aukcjach trwających.
×