Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Dominik kidl

Użytkownik
  • Ilość treści

    326
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

Dominik kidl wygrał w ostatnim dniu 23 czerwca

Dominik kidl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

35 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Coś się wyklarowało z terminem na nowy synchronizator?
  2. W pełni popieram. Sprzedaż na kilku kontach Allegro z różną polityka cenową, aktualnie przez Sello jest bardzo trudna. Dodałbym tutaj możliwość przypisania grupy cenowej do konta Allegro. W końcu przestałyby mi się świecić różnice cenowe na czerwono lub zielono. Byłoby też mniej pomyłek cenowych.
  3. Tutaj tez się podepnę, że Bartek widział, że jest nas więcej. Czekam na ww. funkcjonalności.
  4. Również czekam na tą funkcję lub/oraz na to, żeby Sello widziało ilość składników dla kompletu z SGT. Aktualnie można zmontować wcześniej i zarezerwować ilość pod sprzedaż kompletu lub sprzedawać na ilości 0 kompletów i montować po zamówieniu. Oba rozwiązania nie optymalizują zarządzania stanami magazynowymi.
  5. Podpinam się pod tą prośbę. Właściwe zarządzanie stanami magazynowymi, przy większej sprzedaży jest niezbędne. Trzeba ogromnych nakładów pracy, żeby ogarniać zamówienia z brakami. Aktualnie, żeby nie wznawiać ręcznie ofert, utrzymujemy duże ilości towaru w ofertach. Bazujemy na stałych dostawach i statystykach, które pozwalają nam zabezpieczyć odpowiednie ilości towaru na magazynie. Nie ma jednak dnia, żeby nie zdarzył się klient, który wyłamuje się ze statystyk. Załóżmy, że normalna sprzedaż to 5 klientów dziennie i każdy kupuje w ilości od 2-5 szt, a tu nagle klient lub kilku pod rząd, co kupują 200-300 szt. Przy około 10 ofert w Sello, wolałbym mieć pełną synchronizację stanów magazynowych. Brak towaru = zamknięcie oferty. Wchodzi towar na magazyn = wznowienie oferty. Myślę, że ta kwestie można rozwiązać bez rozbudowanych mechanizmów. Np mam 3 konta i na każdym wystawiam ten sam towar. Na koncie nr 1 ustawiam, że oferta ma się kończyć gdy stan magazynowy będzie mniejszy lub równy 10 szt. Na koncie nr 2 ustawiam, że oferta ma się kończyć, gdy stan magazynowy będzie mniejszy lub równy 5 szt. Na koncie nr 3 ustawiam, że oferta ma się kończyć, gdy stan magazynowy będzie mniejszy lub równy 0 szt. Taka możliwość już istnieje w Sello. Czekamy tylko na możliwość wznawiania ofert. Wtedy trzeba byłoby zastosować mechanizm odwrotny, czyli wznawiają się gdy: stan powyżej 0 szt. - konto nr 3 stan powyżej 5 szt. - konto nr 2 stan powyżej 10 szt. - konto nr 1 Najprostszym rozwiązaniem byłoby przyjąć priorytety dla kont, czyli sami określamy, że konto nr 3 jest dla nas najważniejsze i tam oferty będą kończyły się najpóźniej, natomiast konto nr 1 jest dla nas najmniej ważne i oferty mogą się kończyć jako pierwsze. Do wyboru musi pozostać, czy stan magazynowy ma być liczony z faktycznego stanu czy też z dostępności. Dla sprawniejszej obsługi przydałaby się tez kolumna, w której moglibyśmy podejrzeć, czy oferta ma zaplanowane zakończenie, wznowienie oraz przy jakiej ilości. Nie wiem jak inni to widzą, ale mile widziane byłyby też filtry przypisane do kolumny. Coś na zasadzie zastosowanej w Excelu. Bardzo brakuje mi np, możliwości wyświetlenie ofert z terminem realizacji 24h i jednocześnie np po ilości. Wyszukiwanie takich fert na liście 10 tys pozycji, nawet jeśli po jednej z kolumn posortujemy, to mozolna praca. Jakby ktoś pytał: Jestem na TA, jeśli chodzi o wznawianie ofert i dodatkowe mechanizmy pozwalające na lepsze zarządzanie stanami magazynowymi w ofertach
  6. Działamy w ten sposób przez ProstąPaczkę. W ZK mamy ustawione np FSd i program przy drukowaniu LP od razu wystawia PAi oraz FSd.
  7. A mimo wszystko chciałbym więcej i szybciej Pamiętam, chyba na jesień przyszedł ktoś nowy. Też liczyłem na znaczne przyśpieszenie z nim. @Bartosz Rosa zmieniło się coś w kwestii funkcji "wstrzymaj/wznów" ofertę? Nie mogę znaleźć tematu, zaległości sporo na forum a jest to rzecz, która też mocno mnie interesuje. Chodzi tu o automatyczne ustawienie zakończenia np przy małej ilości towaru i automatycznym wznowieniu oferty, gdy ilość w magazynie przekroczy konkretną liczbę szt.
  8. OK. Na tą chwilę uznajemy temat za "rozwiązany".
  9. Gdzieś ta informacja jest. @Piotr Taraszkiewicz zrobił dla nas w jednym ze swoich programów dodatek, który sprawdza rodzaj dokumentu i ustawia odpowiednią wartość w zamówieniu (do Pola własnego SGT w ZK). Rozróżniamy 3 typy: PAi - paragon FSd - faktura sprzedaży detaliczna FS - faktura sprzedaży na firmę Źle zrozumiałem.
  10. Włączyłem logowanie 8 kwietnia i mam plik z tego dnia. Nadal chcesz go dostać? Sporo czasu minęło. Pokazywał mi to później. Nie pojawiały się na żółto, a nawet więcej, wyświetlały się na zielono jako wykonane, a mimo tego nie zostały wprowadzone do oferty. W altualnej wersji jeszcze nie zauważyłem tego problemu, więc możliwe że sprawa jest nieaktualna.
  11. nie zdążyłem wtedy dokończyć testów. Tak, transakcje nie miały statusu anulowane jak również zakończone. My tylko przerzucamy zamówienia do SGT, więc transakcja w Sello ma tylko status "Utworzono dokument początkowy". Później już nic z nią nie robimy. Powinienem im nadać status zakończone?
  12. Zasmucasz mnie. Rzeczy, na które czekam od lat, miały się pojawić na wiosnę tego roku, dziś jest już czerwiec i choć wpis Twój z kwietnia a ja dopiero do niego dotarłem, to jednak wnioskuję z niego, że co najmniej jeszcze rok trzeba czekać na potrzebne nowości. Z kim trzeba w Insercie rozmawiać, żeby przekonać do zwiększenia mocy przerobowych w Waszym teamie? Wiem, że dla Insertu Sello nie ma wysokiego priorytetu i wielka szkoda. Tak niewiele mu brakuje, żeby został bezkonkurencyjnym programem na rynku (w mojej oceni). Grube pieniądze uciekają "przez palce". Ten wyjątkowy rok u nas pokazał, jak wielkie jeszcze mamy braki w automatyzacji procesów. I tu niestety okazuje się, że właśnie najwięcej na linii Allegro <-> Subiekt Synchronizator jest zaplanowany w aktualizacji lipcowej?
  13. Rozważałeś wystawianie PAi do każdej transakcji zamiast PA (bo rozumiem, że taki wystawiasz skoro w przypadku faktury detalicznej chcesz mieć imienny)? Od początku u nas wystawiamy Paragony imienne zamiast zwykłych. W ten sposób zawsze mam dane klienta w paragonie i łatwiej jest się odnaleźć w transakcjach.
  14. Może twórca programu Prosta Paczka 2 coś tutaj zaradzi @Piotr Taraszkiewicz Sam korzystam z ich rozwiązań i dużo rzeczy z automatyzowaliśmy.
  15. Każdy inaczej wykorzystuje rozwiązania Insertu. U nas akurat Sello jest używane do tworzenia zamówień od klienta (ZK) w Subiekcie GT i dalsza obsługa zamówień odbywa się właśnie przez ten program. Subiekt służy nam jako taki program centralny, w którym schodzą się zamówienia ze wszystkich kanałów sprzedaży. Przez lata wypracowaliśmy dodatkowe rozwiązania, które pozwalają nam na sprawną obsługę klientów. Do dalszego rozwoju sprzedaży przez Allegro potrzebuję zautomatyzować pewne procesy, które aktualnie musi wykonywać człowiek. Możemy zamówić rozwiązania szyte pod nas, które wykonają oczekiwane czynności, jednak jest kilka "ale". Po pierwsze jest to nieporównywalnie droższe. Po drugie team Sello od dawna zapowiada wprowadzenie części z potrzebnych nam funkcji i robienie tego teraz na własną rękę za kilka lub kilkanaście tys zł będzie nieekonomiczne. Po trzecie w tym momencie dużo się też zmienia w samym Sello i rozwiązania, które stworzymy, mogą za chwilę nie działać i trzeba będzie je poprawiać. Z niecierpliwością czekam na synchronizator SGT, który powinien wiele zmienić i wyjaśnić co do tego, w jakim kierunku powinniśmy iść dalej. Automatyczne tworzenie ZK przez Sello, pozwoliłoby mi zmniejszyć ilość pracy dla osoby obsługującej zamówienia z Allegro o jakieś 90%. Zamówienia od razu wpadałyby do realizacji na magazyn, bez udziału człowieka. Pracując np w niedzielę i święta lub na zmianach nocnych, nie musiałbym "wciskać" do pracy handlowca do przyjmowania zamówień. Po prostu magazyn miałby bieżące zamówienia automatycznie. Handlowca mógłbym oddelegować do innych zadań, jakby chociaż ciągłe poprawianie ofert, żeby wykręcały większą i bardziej zyskowną sprzedaż. Bez tych opcji, czuję jakby nasza firma była "ferrari" na szutrowej drodze. Niby mamy duże możliwości, ale brak warunków żeby je wykorzystać. W sumie, to nie wiem czy to dobry kierunek, bo u nas firmy kurierskie i Poczta złapały już zadyszkę i co jeśli damy im dwa razy więcej paczek? I tak nie wyrabiają z aktualnymi odbiorami.
×