Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Dominik kidl

Użytkownik
  • Ilość treści

    277
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

Dominik kidl wygrał w ostatnim dniu 18 listopada 2019

Dominik kidl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

26 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. kolejnośc zapisu w bazie jest prawidłowa. Tzn oferta z konta 1, tego właściwego ma numer mniejszy niż oferta ta sama zapisana na koncie 2 (do którego trafiły błędnie). Rozumiem, że im wyższy au_Id, tym później oferta została zapisana w bazie. Zrobię później czyszczenie ciasteczek i ponowną autoryzację.
  2. @Bartosz Rosa znowu wpadły oferty z konta 1. W programie serwisowym użyłem polecenia: select au_title, au_number, au_startDate, au_Id, au_EndDate from au__auction where au_state = 3 order by au_Id desc Znalazłem oferty, które maja ten sam numer aukcji. Mają różne au_Id, ale nie wiem, która to która. Co dopisać do polecenia, żeby np otrzymać jeszcze nazwę konta z allegro. Wtedy miałbym dwie oferty o tym samym nr, ale przy jednej byłoby konto 1 a przy drugiej konto 2. Wiedziałem, które au_Id jest do której aukcji. nie, w tych zdublowanych ofertach nie wyświetla żadnej sprzedaży. Jeśli będzie trzeba, mogę zrobić zakup kontrolowany na zdublowanej ofercie. Dostanie odp, co się stanie z transakcją, do którego konta zostanie przypisana i czy ją zduubluje.
  3. Będziesz musiał mnie pokierować jak to sprawdzić. Na tą chwilę wszystkie zostały usunięte. Zakładam, że dublują się przy pełnym pobieraniu informacji o ofertach, więc 1 raz na dobę. Jutro będę mógł to sprawdzić, jeśli tylko sytuacja się powtórzy. Tak, wszystkie konta i podgląd ofert wszystkich użytkowników. Kojarzę już z wcześniejszej wersji podobne sytuacje, ale żę nie ja na co dzień obsługuję Sello, to mi nie przeszkadzało a pracownicy nie zgłaszali. Spróbuje zebrać więcej informacji, jak to tylko będzie możliwe. Przejrzałem wczoraj kilkanaście i nic nie było, ale to nie jest pewne. Konto 1 jest używane tylko do wyprzedaży i jest tam mało produktów i tych, które i tak słabo się sprzedają, więc trzeba byłoby przejrzeć wszystkie, żeby mieć pewność. Sama historia wystawienia oferty została zaciągnięta, czyli wyświetlało się, że została wystawiona np we wrześniu 2019. Jesli dziś ponownie się zdublują, to zbiorę więcej informacji. 16 stycznia Na pewno zdublowało wszystkie oferty z konta 1 i na 100% nie sprzedały one przez weekend. Teoria obalona
  4. U mnie na 1.33. We wcześniejszych wersjach nie zdarzyła mi się taka sytuacja.
  5. Zanim trafiłem na ten temat, zdążyłem tą samą sytuację opisać w innym. I tutaj wrzucę namiary Przenoszę się ze sprawą tutaj i czekam na kolejną wersję Sello.
  6. Zaglądam teraz do Sello i jest ponownie to samo. Konto 1 jest przez nas używane do pozbywania się stoków. Jest tam niewiele ofert i nadal się wyświetlają. Te same oferty jednak zostały zaciągnięte i przypisane do konta 2, choć do niego nie należą. W raportach nie widać kiedy mogło do tego dojść. Dopiero po 23 są błędy pobierania danych o tych ofertach: Pobieranie pełnych danych oferty ................... dla konta .................. z serwisu Allegro.pl: Forbidden HTTP Status: Forbidden (403) Tutaj jednak wiadomo o co chodzi, nie może pobrać pełnych danych, bo tych ofert na koncie 2 po prostu nie ma. Dlaczego akurat dopiero teraz? Co mogło się wydarzyć, że wcześniej taka sytuacja nie występowała? Skoro w ciągu 24h wystąpiła już dwukrotnie, to domyślam się, że będzie się powtarzała. Co się stanie z transakcją, gdy wpadnie zakup z takiej oferty? Przypisze do konta1 czy konta 2? A może właśnie zdubluje? Mógłbym uruchomić zapis w logach, ale potrzebowalibyśmy prawdopodobnie zapisu z 24h. Rano zauważyłem zdublowane oferty. Przez cały dzień się nie powieliły, dopiero teraz. Pełną synchronizację ofert mam ustawioną 1 raz na 24h. Może właśnie przy pełnej synchronizacji występuję ta sytuacja i dlatego jej nie widać zbyt często? To jednak nie tłumaczy, dlaczego wcześniej nic takiego nie było.
  7. Stare są dobre. Nowe wyglądają właśnie jakby nagle pomieszały mu się konta. Zaciągnął je do konta nr 2. W historii ofert są daty wystawienia itd zgodne ze stanem tych starych, właściwych ofert. Nr ofert są zgodne z tymi na koncie nr 1. Zrobiłem autoryzację obu kont. Zrobiłem też pełne pobranie i jak na tą chwilę jest OK. To jednak nie oznacza, że tak zostanie. Zaktualizowałem sello tydzień temu i od tamtej pory dopiero teraz się zdarzyła taka sytuacja. Nowe oferty, które powiązałem z towarem na koncie 2, odszukałem. Nie miały zdjęć i nie dało się ich zaciągnąć z powodu błędu "Forbirdden". Nie wiem, czy tylko u mnie tak jest, ale zauważyłem też że filtr statusu synchronizacji z serwisem nie zawsze działa. Np wyświetla u góry na ikonach, że 10 ofert oczekujących na synchronizację, jednak po ustawieniu takiego filtru nic mi nie wyświetla (ustawione wszystkie konta i wszyscy użytkownicy, brak innych filtrów). Gdy edytuję oferty i wysyłam do serwisu, pojawiają się błędy, to nie wszystkie można zobaczyć po ustawieniu filtra "wystąpił błąd". Wiem, ze to inny temat, ale na szybko nie znalazłem podobnego. Jeśli trzeba to założę nowy i postaram się uzbierać więcej danych.
  8. U mnie też pojawiły się duble, ale nie transakcji. Wczoraj było wszystko OK, a dzisiaj wszystkie oferty z konta 1 zostały zdublowane w sello do konta 2. Nie mają cenników ani przypisanego towaru. Po kliknięciu "Pokaż w serwisie" otwiera się oferta na koncie 1. Usuwam teraz wszystkie oferty bez przypisanego towaru. Niestety zanim się zorientowałem, zdążyłem kilkanaście powiązać. Jak odnaleźć teraz te oferty z pośród kilku tysięcy? Z głowy nie pamiętam wszystkich, które wiązałem. Całe szczęście, konto 1 miało tylko 60 ofert.
  9. Jak dla mnie rozwiązanie powinno usatysfakcjonować wszystkich.
  10. Jesli klient nie wybierze innego adresu wysyłkowego, to w danych wysyłkowych pojawią się dane z Allegro - czy dobrze rozumiem, że w danych wysyłkowych wtedy będzie punkt odbioru?
  11. Moim zdaniem, to adres odbiorcy jest ważniejszy. Niestety nie uda się zrobić tego na skróty, żeby ten adres trafiał do głównego w kartotece. Zapomniałem o jeszcze jednej sytuacji, przy zakupie na firmę, dochodzi jeszcze jeden komplet danych: a) adres z konta b) adres odbiorcy c) adres paczkomatu d) dane do faktury Oczywiście chodzi mi o sytuację, gdybyśmy zdecydowali się wrzucić dane odbiorcy do danych głównych w kartotece klienta SGT. Przy zakupie na firmę muszą tam się znajdować dane do faktury, więc list przewozowy dostanie złe dane odbiorcy. Zdarzają się nierzadko zakupy przez pracownika firmy, który odbiera towar u siebie prywatnie lub w punkcie. Przed chwilą sprawdziłem. Mogę zamówić przedmiot do paczkomatu, zmienić dane odbiorcy i wskazać jeszcze inne dane do faktury. Dane z konta allegro, wg mnie przy żadnej z tych sytuacji nie są wykorzystywane. Pozostaje tylko kwestia formalno-podatkowa. Czy w sytuacji, gdy do transakcji detalicznej wystawiamy paragony imienne, żeby łatwiej było zidentyfikować transakcję, to jeśli Jan Kowalski kupuje ze swojego konta i wskazuje innego odbiorcę, to paragon imienny muszę wystawić na Jana Kowalskiego? Jak na tą chwilę, to wróciłbym do trzymania danych punktu odbioru w notatkach. Mielibyśmy do dyspozycji: dane główne, czyli np z konta lub do faktury dane do wysyłki - czyli dane odbiorcy dane punktu odbioru z notatek
  12. @Mariusz Kownacki tj efekt poruszonego przeze mnie tematu. Dziwiło mnie, że nikt wcześniej tego nie zgłosił. Problem będzie się pojawiał, dopóki nie zostanie uzupełniony w Sello adres odbiorcy. Bartek, nie zapomnijcie o użytkownikach Subiekta. Jeśli znajdziecie miejsce na dane odbiorcy w transakcjach Sello, to musi to mieć jeszcze przełożenie na ZK w Subiekcie. To jest dodatkowy problem, bo Subiekt nie ma aż tylu miejsc na dane klienta w kartotece. W pewien sposób trzymanie danych pkt odbioru w notatce załatwiało sprawę. U nas z notatki wrzucaliśmy dane do Pola własnego. Dalej to robimy, ale na tą chwilę dane punktu odbioru mamy też adresie dostawy. Trzymanie danych w Polu własnym ZK, pozwala na przypisanie adresu do zamówienia. Trzymanie tych samych danych w kartotece klienta generuje problem, gdy złoży on kilka zamówień w krótkim czasie, z różnymi adresami dostaw. Dane są nadpisywane i wszystkie zamówienia są wysyłane na jeden adres.
  13. Log wysłałem na priv. Transakcja, którą opisałem wyżej z danymi klienta z Anglii, to niestety moje niedopatrzenie. Pochodzi z 14 stycznia, więc ze starszej wersji Sello. Problem jednak występuje. Wczoraj mieliśmy drugą sytuację, ze świeżą transakcją. Poniżej screeny. Mamy trzy adresy: a) adres z konta - nie posiadał ulicy b) adres odbiorcy - klient wskazał inny niż jego dane z konta c) adres paczkomatu InPost zwrócił błąd z powodu braku ulicy w danych odbiorcy. Sello w transakcji ma tylko dwa adresy "a" oraz "c". Poniżej dane z konta klienta: Poniżej dane z transakcji:
  14. Bartek jesteś pewien, że nie może podać innego adresu? Przykład poniżej: W tej sytuacji, do etykiety został pobrany adres Paczkomatu i tu jest OK, oraz dane odbiorcy z adresem z Wielkiej Brytanii. InPost zwraca komunikat "receiver - address - post_code - invalid". Niestety ma racje. Kod pocztowy jest nieprawidłowy.
×