Skocz do zawartości

Dominik kidl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    476
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana Dominik kidl w dniu 15 Października 2020

Użytkownicy przyznają Dominik kidl punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dominik kidl's Achievements

  1. Masz włączone, żeby tworzyło dokumenty? Dodatkowo wybierz użytkownika w pierwszej zakładce, który ma wykonywać automatyczne akcje
  2. Każdorazowa zmiana poziomu cen wymaga wyłączenia i włączenia Sello. U nas robię to na wszystkich stanowiskach. Stosując takie rozwiązanie nie występuje poroblem z nieprawidłowym zaczytaniem cen.
  3. sprawdzałeś, czy da się im ograniczyć uprawnienia tylko do niezbędnych? Korzystam z tej aplikacji od ponad roku i świetnie uzupełnia braki z Sello. Nie tylko odpowiedzi na zapytania czy spory transakcyjne ale też montaż kompletów itp. To już kwestia indywidualna, czy chcesz im to udostępnić, żebyś mógł korzystać z automatów. Sprawdzałeś ich regulamin, czy mają coś co pozwalałoby im wykorzystać te dane inaczej jak tylko do obsługi twoich działań?
  4. Polecam: https://niezbedniksprzedawcy.pl Nie będziesz miał już z tym problemu.
  5. Chyba tylko autor może oznaczyć jako rozwiązane. Nawet nie wiedziałem, że taka funkcja jest na forum Z tego co widzę, to będąc autorem posta, przycisk wywietla się obok "Cytuj". Mogło być przypadkiem.
  6. A gdyby ustawić filtry: STATUS W SERWISIE -> Anulowane przez kupującego STAN -> Nowe (lub W trakcie realizacji, w zależności od tego czy po utworzeniu ZK mamy ustawioną zmianę stanu transakcji) STAN DOKUMENTU -> Wstępny utworzony Listę transakcji wyedytować zbiorczo i nadać Stan "anulowane". Wtedy zbiorczo zmienisz stan na anulowane i przy włączonej opcji automatycznego usuwania dokumentów, powinny się transakcje wyczyścić z ZK. Oczywiście Twoja sugestia pozwala na większą oszczędność czasu. Tutaj tylko dajemy sobie szansę na zbiorcze usuwanie ZK.
  7. Próbowałeś korzystać z opcji "Przy anulowaniu transakcji, usuwaj dokument bez pytania"? Nie testowałem jej, ale z opisu wygląda jakby mogła załatwiać Twoje potrzeby. Wystarczy wtedy zbiorczo takie transakcje ustawić jako anulowane i wszystkie ZK powinny się skasować. Opcja dostępna w: "Ustawienia\Parametry\Zewnętrzny system sprzedaży\DOKUMENTY (na samym dole)
  8. Raczej się nie uda. Kolega napisał, że Sello nie jest na serwerze, więc ma inny adres IP. Najlepiej zainstalujcie Sello na serwerze i wrzućcie tam Waszą bazę na tego samego SQL'a. Sello wtedy będzie działało identycznie jak Subiekt i będziesz miał do niego dostęp z każdego kompa w firmie i jak skonfigurujesz połączenie, to też z zewnątrz.
  9. Na pewno masz na serwerze włączoną autentykację Windows? Może masz ustawione jakieś hasło? Jak wpisałeś adres serwera, to masz na bazy do wyboru z listy czy wpisywałeś nazwę bazy ręcznie?
  10. A w przypadku ofert? W jakich przypadkach może się pojawiać błąd ze znakiem zapytania?
  11. Jeśli to nadal aktualne, odezwij się do nich: https://best-it.pl/ U nas konfigurowali. Co do zadowolenia z usługi... konfiguracja jest OK, sam emSzmal niestety nie spełnił moich oczekiwań.
  12. U nas czasem pojawiają się tego typu błędy. Zazwyczaj dzieje się tak, gdy proces Sello zawiesi się. W Menedżerze zadań są widoczne wtedy dwa procesy Sello, choć program jest uruchomiony tylko jeden. Wyłączam wtedy Sello i wymuszam zamknięcie procesu, który nadal wisi. To zazwyczaj pomaga. W ostateczności restart serwera załatwia sprawę. Sporadycznie zdarzało się, że po wspomnianych czynnościach, na tych samych ofertach błąd "?" powracał. Jeśli tak było, to często okazywało się, że pomimo wyświetlania informacji o błędzie, wszystkie aktualizacje i pobierania przeszły prawidłowo, więc po prostu usuwam informację o błędzie i o nim zapominam
  13. U nas błędy zniknęły po kilku godzinach. Nie wiem, czy jest sens się tym dalej zajmować.
  14. Podpinam się pod powyższy wpis. Dzisiaj i u nas pojawił się ten sam błąd, przy aktualizacji ilości sztuk w ofercie. Nie ma żadnych zmian w parametrach ofert. Wczoraj u nas nic nie zaobserwowałem. Zmieniło się coś w API Allegro w ostatnich dniach?
  15. Korzystalibyśmy, jednak... My działamy na dokumentach ZK. I niestety po realizacji ZK, Sello nie pobiera dokumentu do bazy a przynajmniej nie udało mi się do tego doprowadzić. Realizacja ZK odbywa się poza Sello, jednak w bazie SGT jest informacja o dokumencie sprzedaży powiązanym z zamówieniem. W teorii Sello powinno wyciągnąć sobie dokument z bazy. Wtedy też mogłoby wysyłać do Allegro fakturę. Super byłoby, gdyby sprawa dotyczyła również Paragonów w wersji elektronicznej. Na tą chwile jednak Allegro daje możliwość załączenia dokumentu tylko dla zamówień w których klient uzupełnił dane do faktury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...