Skocz do zawartości

stanko91

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

stanko91's Achievements

0

Reputacja

  1. Czy wiadomo kiedy usterka zostanie usunięta? chyba allegro samo nie wie kiedy... http://cafe.allegro.pl/showthread.php?1620257-doMyAccount2-niepoprawna-data-rozpocz%C4%99cia-zako%C5%84czenia-aukcji
  2. może związane to jest z jakąś awarią serwerów insert'a ? od kilku godzin mam błąd: Podczas pobierania danych ze stron w Strefie Sello wystąpił błąd: Pobieranie informacji o zmienionych stronach nie powiodło się: Nie można porozumieć się z serwerem. Błędna odpowiedź SOAP z serwera.
  3. proponuję ustawić filtry jak na załączonym obrazku (ew. własna modyfikacja), i nie będzie problemu...
  4. jeśli chodzi o wersję 1.10.BETA to potwierdzam w/w problem
  5. tak, i dokładnie pojawił się wraz z instalacją wersji SGT 1.29, ważne aby zamówienie było już utworzone, następnie w transakcji należy zmienić wartość np. przesyłki i problem pojawia się jeśli jest aktualizowany dokument (inna wartość).
  6. w połączeniu najnowszych wersji Subiekt GT 1.29 i Sello 1.10.Beta, sello przy aktualizacji dokumentów (zamówienia z rezerwacją) wywala błąd: InsERT_Driver: Uaktualnianie dokumentu z transakcji: Serwer wywołał wyjątek. (0x80010105) a Subiekt "wywala się", z moich obserwacji wynika, że problem jest w momencie gdy edytujemy transakcję i sello ma zaktualizować dokument. W tej chwili rozwiązaniem jest usunąć i utworzyć nowy dokument z poziomu sello.
  7. czy komuś sello 1.10.0 BETA przestało pobierać FODy dla "niezarejestrowanych" kupujących ?
  8. w pewnych przypadkach chyba będzie za mały ekran ?
  9. "problem" / sugestię zgłaszałem w 2008r. http://forum.sello.pl/index.php?topic=998.msg6485#msg6485
  10. a próbowaliście (za FAQ Bartka): 1. Jeśli w raporcie pojawiają się błędy przy pobieraniu transakcji, to proszę skorzystać z wyszukiwarki na forum - rozwiązanie może już być podane. Jeśli nie ma rozwiązania, proszę cytować dokładną treść błędów zgłaszając problem. 2. Jeśli nie ma błędów, proszę pobrać transakcje odznaczając pole "na podstawie historii" 3. Proszę sprawdzić, czy sprzedaż do której brakuje transakcji jest odnotowana na Allegro w karcie sprzedane oraz czy na stronie aukcji widać kupujących - jeśli nie, należy to zgłosić do Allegro, wtedy aukcja zostanie odświeżona i transakcja w Sello się pojawi. 4. Na forum webApi inni użytkownicy twierdzą iż opóźnienia transakcji w stosunku do zakupu sięgają nawet 7h - może więc warto zaczekać trochę dłużej. 5. Jeśli problem nadal pozostaje nierozwiązany, proszę podesłać do nas logi z pobierania transakcji ze wskazaniem aukcji, do których brakuje transakcji. Instrukcję włączania logowania można otrzymać pod adresem sello@insert.com.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...