Skocz do zawartości

SRL SRL

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    343
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Spróbuję wyeliminować te synchronizacje, może uda się namierzyć problem.
  2. Od lat nie korzystamy z tej aplikacji, używamy Prostej Paczki. Można w jakiś bezpieczny sposób usunąć te tabele? YShipping odinstalowałem przed chwilą, ale tabele w bazie pewnie zostały. Poza prostą paczką i mSzmal nie korzystamy z innych rozwiązań. Bardzo często sello zawiesza się też wieczorem lub w nocy, kiedy nikt nie pracuje i żadne rozwiązania zewnętrzne nie są używane.
  3. W trakcie zawieszenia sello na pozostałych komputerach wygląda to tak: Faktury - można zrobić pojedynczą fakturę z modułu transakcje -> do paczek -> dokumenty -> utwórz fakturę. Nie działa jeśli wybierzemy zbiorcze tworzenie dokumentów końcowych ctrl+shift+s (nawet jeśli zaznaczymy jedną transakcję) - błąd: "Tworzenie w systemie sprzedaży dokumentu końcowego do transakcji 'Kieliszki turystyczne zestaw komplet w etui 4 szt. (10663154220)': Wystąpił błąd (0x80040E31)" Przy próbie usunięcia aukcji z sekcji przygotowane - "Problem z usunięciem. Błąd usunięcia z
  4. Subiekt GT - aktualna wersja. W raporcie nie widzę istotnych błędów. Generalnie wygląda to tak, że od momentu zawieszenia w raporcie nie pojawiają się nowe wpisy z błędami.
  5. Wczoraj wieczorem i dzisiaj rano problem powrócił...
  6. Dokładnie w tych dwóch miejscach. Na pewno jest lepiej, bo problem wystąpił wczoraj wieczorem i od tego czasu jest ok. Wcześniej co 3-4h.
  7. Jarosław Han Podasz linka do wątku, w którym jest to opisane?
  8. Niestety wczoraj wieczorem problem powrócił, ale mam wrażenie, że po IP działa trochę szybciej.
  9. Ok, zmienione. Dam znać czy coś pomogło.
  10. Po nazwie. Dodam, że serwer sql jest na tym samym stanowisku co użytkownik, który automatycznie wykonuje synchronizację (Windows server 2012 R2).
  11. Na innych komputerach nie można wystawić fv. Ten błąd sprawdzę w raporcie przy najbliższej okazji. Wersja 1.38 instalowana od razu jak wyszła, nie pamiętam, ok miesiąc temu.
  12. Jak w temacie. Zawiesza się synchronizacja na stanowisku, gdzie zalogowany jest użytkownik, który synchronizuje dane (wyślij i odbierz). Program się nie zawiesza, można pracować, ale trzy poniższe zadania stoją w miejscu. W tym czasie np. nie można wystawić fv do zamówienia. Trzeba zamknąć sello. Po ponownym uruchomieniu działa kilka godzin i znowu to samo. Sello 1.38 - tak się dzieje od instalacji tej wersji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...