Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Marcin Gryska

Użytkownik
  • Ilość treści

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sugestie 1. Zbiorcze podpinanie wpłat - gdy wpłat jest dużo, podpinanie ich pojedynczo jest bardzo pracochłonne i w pewnym momencie bardzo, ale to bardzo wolne (program bardzo długo myśli) 2. Zbiorcze podpinanie towarów do usługi - może nie widzę takiej opcji, ale często się zdarza, że mam do podpięcia 40-50 pozycji pod jedną usługę. Wybieranie ręczne jest bardzo pracochłonne.
  2. Można utworzyć kartoteki na poszczególne pozycje Folia 5kg Folia 3kg Folia 2kg i tak przyjmować towar, innej opcji nie ma. Albo utworzyć jednostki miary o nazwach "5kg" "3kg" "2kg", gdzie przelicznikiem jest odpowiednia ilość folii, np. "3kg" ma przelicznik 3kg i po sprawie.
  3. Proponuję dodanie uprawnienia dla dokumentów magazynowych wymuszające wybranie formy płatności. Celem uprawnienia będzie uszczelnienie sytuacji, gdy kontrahent nie ma przydzielonej możliwości płatności przelewem, a jedynie płatność gotówkowa. Jednoczenie zachowa możliwość wystawiania dokumentów sprzedaży dla kontrahentów, którzy mają przekroczony jeden z parametrów kredytu kupieckiego.
  4. Dodatkowo proponuję sumowanie wartości VAT przy wybraniu kilku faktur dla jednego kontrahenta. W tej chwili możemy zobaczyć jedynie kwotę rozliczenia, brakuje kwoty VAT zbiorczego przelewu na formularzu "BW"
  5. Owszem, dokument można wygenerować, natomiast nie ma opcji automatycznego wydruku. Po wykonaniu scenariusza należy wejść do "Windykacji" i ręcznie wywołać wydruk dokumentu, podczas gdy sms/email wysyłany jest automatycznie. Ponadto, już jak ktoś zauważył, program tworzy akcję dla każdego dokumentu osobno, zamiast zbiorczo wg kontrahenta. W przypadku gdy kontrahent ma kilka dokumentów w scenariuszu windykacyjnym, otrzyma kilka wezwań do zapłaty, zarówno SMS, emal jak i papierowo, zamiast jednego dokumenty. Wiem, jest "kreator windykacji zbiorczej", ale to chyba nie o to chodzi by de facto jedną czynność wykonywać w kilku miejscach.
  6. Mam nadzieję, że będzie ona wcześniej niż 15 czerwca, bo wtedy Google zacznie wyłączać możliwość dostępu bez OAuth
  7. Odkopię trochę temat bo się zastanawiam, dlaczego kwestia windykacji została rozbita na 2 różne miejsca? Dlaczego scenariusze windykacji - czyli wysyłka email/sms - nie jest powiązana z jednoczesnym drukowaniem dokumentów windykacyjnych?
  8. I jeszcze jedno - dość często zdarza się, że wiadomość się nie wysyła, tylko trafia do roboczych w gmailu.
  9. Dzisiaj przetestowałem wysyłanie i nadal działa poprawnie. Nie korzystam z Gestora, więc nie wiem jak z odbiorem wiadomości. Generalnie problem leżał zarówno po stronie opcji less secure apps, jak i weryfikacji dwuetapowej - Subiekt nie obsługuje żadnej z tych opcji, co razem z brakiem obsługi OAuth uważam za kompletne nieporozumienie w 2019 roku. Co prawda przy weryfikacji dwuetapowej można się posłużyć hasłem dla aplikacji, ale jednak. Dodatkowo, nie mogę z niewiadomych powodów korzystać z zewnętrznych aplikacji. Insert twierdzi, że błąd nie leży po ich stronie. Tymczasem wystarczy w przeglądarce wpisać mailto: i jakoś pojawia się okno nowego maila, natomiast Subiekt tego nie potrafi.
  10. Pracujecie na różnych jednostkach miary dla danego towaru? Jeżeli tak, to jak sobie radzicie z tematem?
  11. Wykonałem czystą instalację Windows 10. Wszystko było ok do czasu, aż Mailbird nie wykonał aktualizacji. Po wpisaniu w przeglądarkę "mailto:" wyskakuje okienko nowego maila w dowolnym programie ustawionym jako domyślny (Mailbird, Thunderbird, Poczta Windows 10), natomiast Nexo uparcie twierdzi, że domyślny program pocztowy nie jest skonfigurowany, lub nie dzieje się nic.
  12. Nie pomaga. Zmiana na domyślnego klienta Windows 10 czy Outlooka również nie przynosi efektu
  13. Z jakiegoś powodu Nexo "nie odpala" okna nowego maila w Mailbirdzie przy drukowaniu dokumentu. Domyślny program w Windows 10 jest wybrany poprawnie (Nexo i tak nie odpala żadnego innego również), w ustawieniach użytkownika wybrany jest "zewnętrzny program pocztowy".
  14. Niestety nie wystarczy, ponieważ musimy mieć na bieżąco podgląd na zysk jaki mamy na wydaniu magazynowym negocjując z klientem ceny. Nawiasem mówiąc, trochę dziwne, że usługi są wliczane do zysku magazynowego. Ewidencyjny OK, ale magazynowy?
×