Skocz do zawartości

Leszek M

Konsultant InsERT
  • Liczba zawartości

    305
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Leszek M w dniu 20 Września 2019

Użytkownicy przyznają Leszek M punkty reputacji!

O Leszek M

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Leszek M's Achievements

  1. Będziemy to wyjaśniać. Przecież ta sama wersja programu nie może z dnia na dzień zacząć inaczej działać tj. do wtorku wysyłała A4 a od środy A6. Coś musieli zmienić w swoim środowisku.
  2. To ja przepraszam. Nie wiem skąd mi się wziął ten Subiekt. Co do Sello , to nie ma konieczności kupowania w tej sytuacji nowych licencji Sello. Program nie ma ograniczonej licencją ilości stanowisk (licencjonowanie dotyczy ilości obsługiwanych kont Allegro) można go używać na wielu stanowiskach .
  3. Potwierdzamy. Problem jest po o stronie WZA. Sugeruję skontaktować się z ich serwisem . Im więcej zgłoszeń tym szybsza reakcja z ich strony.
  4. Jeśli posiada Pan Subiekta GT lub go kupi otrzymuje Pan w ramach licencji 3 stanowiska. Istnieje również możliwość dokupienia pakietu kolejnych 3 stanowisk. Więcej informacji znajdzie Pan w cenniku na naszej stronie : https://www.insert.com.pl/programy_dla_firm/cennik.html Oczywiście można również skontaktować się bezpośrednio z naszym działem handlowym kontakt: tel. : 71 7876110 e-mail: sales@insert.com.pl Ewentualnie z naszymi partnerami handlowymi: https://www.insert.com.pl/siec_sprzedazy/lista_partnerow.html
  5. Chodziło o wyłączony znacznik "Pozycja do serwisu aukcyjnego" w towarze w Subiekcie nexo.
  6. Proszę na adres : sello@insert.com.pl przysłać: 1. Zrzut ekranu zakładki "PODSTAWOWE" paczki generacyjnej taki błąd ( proszę zamazać dane wrażliwe w paczce). 2. Ekrany konfiguracji sposobu dostawy (ze słownika) wybranej w tej paczce. 3. Spróbować wykonać czynność powodującą problem i podesłać do nas wygenerowany log. Instrukcja logowania poniżej: INSTRUKCJA LOGOWANIA: Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu KOMPUTER. Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze instalacyjnym Sello: c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro- [data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi.
  7. Oznacza to,że wybrana dostawa przez klienta ma źle zmapowaną dostawę Allegro w definicji dostawy w Sello.
  8. Pozwolę sobie na powtórzenie mojej prośby z poprzedniego posta:
  9. Udało nam się namierzyć przyczynę. Dosyć specyficzny problem i raczej unikalny ( nie przypominam sobie takich zgłoszeń).. Przyczyną ją bardzo duża ilość numerów, które są zapisywane w tym samym polu, a ich suma przekracza wielkość tego pola (suma to aż 534 znaki). Projektując nie przewidziano takiej możliwości . Zakładano,że pole o długości 520 znaków powinno spokojnie wystarczyć do tych celów. W tej chwili nie wiem czy i jak programiści rozwiążą ten problem ( powiększając pole- pytanie do jakiej wartości; czy też zastosują inną metodę zapisywania).
  10. Proszę zrestartować wszystkie komputery na których jest zainstalowany program Subiekt i Sello oraz serwer/serwery pełniący/pełniące role serwera/serwerów bazy danych tych programów.
  11. Proszę sprawdzić czy problem nie jest podobny do opisanego w wątku:
  12. Nie potrafimy powtórzyć takiej sytuacji. Ten mechanizm działa od wielu wersji i nie był zmieniany. Być może zwykły restart komputera wystarczy. Jeśli nie sugeruję pobrać instalację z linku, który podałem powyżej tj. : https://www.sello.pl/pobierz/
  13. Dziwne. Bardzo dziwne. Czy możemy poprosić o link do tej aukcji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...