Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Igor Bernakiewicz

InsERT
  • Ilość treści

    397
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

Igor Bernakiewicz wygrał w ostatnim dniu 13 listopada 2019

Igor Bernakiewicz ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

26 Excellent

O Igor Bernakiewicz

  • Urodziny 31 grudnia

Ostatnio na profilu byli

833 wyświetleń profilu
  1. Tak przeszukiwanie działa jedynie po nazwie. Postaramy się to uzupełnić do najbliższej możliwej wersji.
  2. Wersja wiosenna będzie prawdopodobnie w drugiej połowie marca.
  3. Po poprawce, która została udostępniona wraz z wyjściem wersji 28.1.0 również czasem, ale na pewno ze zdecydowanie mniejszą częstotliwością, mogą wystąpić zawieszenia się aplikacji. Niestety wcześniej niż wersja wiosenna (koniec marca 2020) nie uda nam się zwalczyć tych problemów.
  4. Dodamy, aby zarówno wiadomości pocztowe jak i wiadomości SMS były widoczne w mapach powiązań dokumentów (również wersja wiosenna).
  5. Poprawka (wycofanie zmian, które były zrealizowane do wersji 28 wokół kontrolki Cefsharp) jest zaplanowana na wersję 28.1.0 (ukaże się w pierwszej dekadzie stycznia). Po wycofaniu zmian, na niektórych ustawieniach zoomu aplikacyjnego może być rozmazany tekst (wiadomości pocztowe, wiadomości InsMail). Dla tych z Państwa dla których rozmazanie będzie bardziej kłopotliwe niż zawieszanie się oprogramowania planujemy przygotować rozwiązanie własne - wtedy wiadomości będą czytelniejsze, ale niestety kosztem stabilności aplikacji. W wersji wiosennej (V30) przejdziemy na nową wersję tej kontrolki, w której nie powinny się powtarzać już te błędy.
  6. W jaki sposób Pan wiąże wiadomość z dokumentem? Przez operację powiąż czy wystaw dokument? Jest problem z operacją wystaw dokument (nie jest wtedy tworzone powiązanie). Poprawka zostanie udostępniona w wersji wiosennej. (V30).
  7. Rozumiem, że chodzi o nazwę asortymentu? Może w ten sposób: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1801,subiekt-nexo-jak-obsluzyc-nazwe-towaru-w-jezyku-obcym-na-wydruku-dokumentu-na-przykladzie-faktury-vat-sprzedazy.html
  8. Jaka wielkość zoomu aplikacyjnego była ustawiona na tym komputerze?
  9. Dzień dobry, Wbudowanego wzorca wydruku oferty w j. angielskim nie ma. Należy przygotować taki wzorzec we własnym zakresie.
  10. Jesteśmy w trakcie rozpoznawania problemu. Problem występuje losowo przy ładowaniu kontrolki Cefsharp odpowiedzialnej między innymi za wyświetlanie treści wiadomości pocztowej. Występuje gdy używany zoom w nexo jest innej wartości niż 1.00. Na chwilę obecną proszę o ile to możliwe, ustawić zoom aplikacyjny na wartość 1.00
  11. Wysłał Pan logi SQL Servera. Proszę zerknąć w lokalizację: C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Local\Insert\Logs
  12. w oknie drukuj rozumiem, że zaznacza Pan opcję wyślij e-mail? Może Pan przesłać logi o które prosiłem?
  13. a co u Pana się dzieje? Rownież wiesza się oprogramowanie podczas korzystania z modułu poczty? Jeśli tak to bardzo proszę również o przesłanie logów.
  14. Bardzo proszę o przesłanie logów. Może być w wiadomości prywatnej. Najlepiej z obu komputerów. Zazwyczaj to jest ta lokalizacja: C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Local\Insert\Logs
  15. 1. Nie potwierdzamy tego. Na pierwszym etapie po zapisie zlecenia serwisowego są tworzone automatycznie obiekty (wiadomość e-mail, działanie, wiadomość SMS) - jeśli takowe zostały zdefiniowane na pierwszym etapie scenariusza. 2. Proszę w szablonie działania ustawić jako powiązany typ dokumentu Zlecenie serwisowe i w polu Wykonawca wybrać Opiekun zlecenia.
×