Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Igor Bernakiewicz

InsERT
  • Ilość treści

    367
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    5

Igor Bernakiewicz wygrał w ostatnim dniu 13 listopada

Igor Bernakiewicz ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

20 Excellent

O Igor Bernakiewicz

  • Urodziny 31 grudnia

Ostatnio na profilu byli

730 wyświetleń profilu
  1. Implementację obsługi OAuth mamy wstępnie zaplanowaną na wersję wiosenną.
  2. Zapamiętywanie zoomu zostanie poprawione do wersji 28. Ten problem który wyżej Pan opisuje to przy każdym ustawieniu zoomu występuje, czy przy jakimś konkretnym?
  3. Temat zapisałem do realizacji w nieco większym zakresie jak możliwość generowania automatycznych działań, wiadomości pocztowych, wiadomości SMS do dokumentów w zależności od ich statusów. Realizacja raczej nie wcześniej niż najbliższe lato.
  4. Ciekawa sugestia, dziękuję. Zapisze do realizacji jednak nie mogę obiecać żadnej konkretnej wersji.
  5. Taką informację może Pan wziąć z zakładki powiązania lub z mapy powiązań.
  6. Tak wiemy. Niestety nie udało nam się tego poprawić do tej wersji. Postaramy się zwalczyć i ten problem w jednej z najbliższych wersji. Przepraszamy za te niedogodności.
  7. InsERT mobile korzysta z uprawnień użytkownika nexo. Użytkownicy mają taki sam dostęp do klientów w aplikacji jak w nexo. Proponuję odebrać użytkownikom InsERT mobile uprawnienia jak niżej: Przy czym powinno się w nexo korzystać z opiekunów w celu określenia kto opiekuje się danym klientem. Takie ustawienie spowoduje, że użytkownik w aplikacji będzie widział tylko tych klientów, których jest opiekunem. Odebrane uprawnienie zmiana klientów spowoduje brak możliwości edycji klientów.
  8. Potwierdzamy, jest coś na rzeczy. Nie wiemy jeszcze jaki jest dokładnie scenariusz na powtórzenie tego błędu, ale problem istnieje tak jak Pan to opisał. Rozwiązaniem na teraz w takiej "zamrożonej wiadomości" jest rozwinięcie drzewka z autotekstami. Spróbujemy to szybko naprawić.
  9. W scenariuszu obsługi klienta dla pola konto pocztowe automatycznych wiadomości proszę wybrać jedno z dostępnych kont (np Poczta-Serwis). Następnie każda wiadomość jaka będzie automatycznie tworzona dla zlecenia serwisowego opartego na tym scenariuszu obsługi powinna być tworzona w ramach wskazanego konta pocztowego. Nawet gdy użytkownik (pracownik) nie ma dostępu do tego konta pocztowego to wiadomość automatyczna po zmianie etapu powinna zostać utworzona w ramach wskazanego konta pocztowego w scenariuszu obsługi klienta.
  10. Również mamy w planach. Jednak to dosyć duży temat i nie mogę w tej chwili obiecać żadnej konkretnej wersji.
  11. Cały czas mamy w planach zrobienie informatora zlecenia serwisowego wzorem tego z procesów ofertowych. Chyba, że Panu chodzi o coś więcej...ślad rewizyjny?
  12. Nie ma takiej możliwości. Proszę o wypełnienie formularza.
  13. Nie powtarzamy takiego błędu i obawiam się, że bez danych nie będziemy mogli pomóc. Jeśli jest Pani zainteresowana przesłaniem danych do analizy, proszę o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html
  14. Informator możemy wywołać do klienta, klienta, który jest powiązany z wiadomością. Jest to powiązanie 1 do 1. Nie ważne ile adresów e-mail mamy umieszczonych w polu adresowym, to wiadomość może być powiązana tylko z jednym klientem (zakładka Powiązania).
×