Skocz do zawartości

Hubert HUNEK

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Hubert HUNEK's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, po aktualizacji subiekta nexo- mamy problem z połączeniem bazy danych, sprawa była zgłaszana: były wdrożone proponowane próby naprawy- nic to nie dało, Pomoc zdalna techników też nic nie dała- teraz czytam, iż wymagania systemowe się zmieniają plus Insert wysłała komunikat : PYTANIE: czy po aktualizacji, którą Insert proponuje w programie- też mają Państwo problemy? może mają Państwo rozwiązania?- bazy danych nie łączą się z programami po aktualizacji- ani subiekt nexo, ani ramchmistrz nexo pro- programy się nie włączają czy odinstalować programy ? co zrobić z bazami ? dodam, iż mamy e-archiwizacje- kwestia tego, że uaktualnienie też nie działają na stronie insert ? wyskakuje błąd: "Błąd aplikacji Wystąpił błąd aplikacji odpowiedzialnej za wygenerowanie strony o podanym adresie. Prosimy spróbować ponownie za jakiś czas. Jeżeli problem będzie się powtarzał, prosimy zawiadomić opiekuna systemu wysyłając list na adres webmaster@insert.com.pl."- sprawę zgłosiłam- dostałam stronę z aktualizacjami: https://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_nexo pytanie czy pobierać i instalować- czy problem,y się nie pogłębią? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i inf. czy też mają Państwo problemy z łączeniem z bazą danych? pozdrawiam Agnieszka
  2. baza w serwisie insert pokazuje się na serwerze SQLEPRESS tam są dane archiwalne Ale z nim też nie chce się połączyć z bazą.
  3. "w trakcie operacji bazodanowej wystąpił błąd. Nie udało się połaczyć ze wskazaną bazą danych"- teraz wyskakuje taki kuomunikat zarówno w rachmistrzu nexo pro i subiekcie nerxo
  4. pytanie- czy wrócić do poprzedniej wersji, ale jak to zrobić? czy inne rozwiązania Państwo widzą
  5. niestety nie zadziałało, sprawdziłam błąd wystąpił wczoraj po aktualizacji oprogramowania do wersji: 46.0.1.6530 serwer łączy się z SQLEXPRESS a nie INSERTNEXO (ten jest zaznaczony na STOP- i nie można z nim się połączyć, uruchomić)- nie wiem czy ma to znaczenie rachmistrz działa gdyż nie zrobiła się aktualizacja oprogramowania- jest w wersji 46.0.0.6516
  6. Witam, proszę o pilna pomoc: nie mogę otworzyć programu, wyskakuje błąd z opisem jak na zdjęciu- dodam, iż rachmistrz nexo pro otwiera się bez problemów (ale nie chciał się zakualizować!) Wczoraj normalnie wypisywałam faktury, była zrobiona archiwizacja i standardowo zamknięty program Proszę o pomoc
  7. Witam, pracownik przyniósł Wniosek o nienaliczanie ulgi dla klasy średniej Wg miesięcznych wypłat- będzie mu się należała- ale ma Umowę podpisaną na 3 miesiące- więc woli nie ryzykować i nie odliczać ulgi, gdyż może wyjść, iż nie będzie ona mu się należała po rozliczeniu rocznym (przewiduje, że znajdzie się po za widełkami umożliwiającymi ulgę) Czy w systemie- mogę gdzieś to zaznaczyć, w danych pracownika czy tp. - czy każdorazowo- dopiero w PŁACACH- WYPŁATY zeruję kwotę przyznanej ulgi RĘCZNIE ? pozdrawiam Hunek
  8. Witam, mam taką "zagwostkę". Korzystamy z Subiekta nexo już od dłuższego czasu, wczoraj wystawialiśmy faktury. Program zamknięty, wszystko działo bez zarzutu. - dziś przy włączaniu- pojawia się nagle: kreator wdrożeniowy Pytanie co zrobić? wdrożyć program od nowa- czy jest jakiś inny sposób na włączenie programu- by były zachowane dane, itp. - jeżeli wdrażać to importować z katalogu - czy ustawienia itp. nie zostaną stracone? Dumam czy nacisnąć wykonaj! może ktoś spotkał się z takim problemem, pozdrawiam
  9. CHODZI O ZMIANĘ ADRESU SPRZEDAJĄCEGO "w tym wątku. "- OPIS JEST OK, NIESTETY CHODZI O FAKTURĘ KOŃCOWĄ (MECHANIZM PODZIELNEJ PŁATNOŚCI) W PROGRAMIE NIE MOGĘ ZMIENIĆ KWOTY DO ZAPŁATY (POZOSTAŁEJ- PO ODJĘCIU FAKTURY ZALICZKOWEJ), WIĘC CHYBA POZOSTAJE RĘCZNE KORYGOWANIE- WG. FORMULARZA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...