Skocz do zawartości

Michał Rosada

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michał Rosada's Achievements

7

Reputacja

  1. Tak, zgodnie z tym co napisałem: "W allegro istnieje również możliwość wybrania czasu DOSTAWY - gdy edytujemy dostępny cennik dostawy, pojawia się opcja zmiany czasu, w jakim przewoźnik doręczy przesyłkę, liczac od momentu wysłania jej przez sprzedającego. Dzięki temu można dać sobie bufor zapasu - my wyślemy przesyłkę w ciągu 24 godzin, ale choć w allegro przesyłka priorytetowa ma podany czas dostawy 1-2 dni, to przecież z regulaminu poczty jasno wynika, że może być to więcej, np. w przypadku okresu około świątecznego, dlatego wartość tę można zmienić na np. 1-4 dni. "
  2. Dziękuję za odpowiedź i szczerze liczę na brak opóźnień
  3. Czy kiedyś wprowadzenie zmian zbiorczych dla Dodatkowych informacji o dostawie, np. we wszystkich aukcjach będzie możliwe? A może już jest, tylko nie wiem jak to zrobić? Ze względu na zmieniające się co chwilę zasady Allegro zmian muszę dokonywać ręcznie pojedynczo we wszystkich aukcjach, a to pole - "Dodatkowe informacje o dostawie", jest jedynym w miarę widocznym miejscem w aukcji, w którym takie informacje można umieścić. Proszę o odpowiedź.
  4. W zasadzie rozmywa się całe Sello - grafiki również. Reszta programów i przeglądarki - żyleta. Na zdjęciu Bartka obraz jest o wiele lepszy, taki właśnie chcielibyśmy uzyskać. Jakieś pomysły?
  5. Witam, czy rozmywanie się tekstu wyświetlanego w Sello przy rozdzielczości ekranu 1920x1080 jest rzeczą normalną, czy też da się to jakoś zmienić? Sterowniki do karty graficznej najnowsze, problem nie występuje w żadnym innym z używanych przeze mnie programów. Przykład w załączniku (plik w najlepszej jakości).
  6. Z takim hejtem, tym bardziej bezpodstawnym, jeszcze się na forum sello nie spotkałem. Ale ok, jeżeli nie odniosłeś w życiu żadnych innych sukcesów, poczuj się lepszy moim kosztem, przeżyję. Przecież znasz całą moją biografię, więc masz pełne kompetencje, aby oceniać. Byłbym wdzięczny za wskazanie konkretnego punktu kodeksu cywilnego, który zabrania mi skonstruowania umowy w taki sposób, aby momentem rozpoczęcia realizacji zamówienia był moment wpłynięcia środków na rachunek bankowy, a nie na rachunek PayU lub P24. @Bartek, oczywiście, to spowoduje zaniżenie średniej jeszcze bardziej - cios poniżej pasa. Pytanie czy pracujemy po to, żeby pracować, czy aby zarabiać? To czysta analogia do Bastiatowskiego "Cokolwiek, czyli Robinson chroni swoje miejsce pracy". @Hotkey, kwestia nie dotyczy jedynie dropshippingu, a każdego konta allegro, zgodnie z załącznikiem 7A do regulaminu allegro. Temat do zamknięcia, na monopolistę nic nie poradzisz.
  7. Witam, od 30 czerwca Allegro w porozumieniu z PayU i Przelewy24 wprowadza zasadę, która pozwala im na zablokowanie wypłat środków z rachunków PayU i Przelewy24 na nawet 45 dni, wobec podejrzanych kont. Jednym z wielu powodów, z jakich Allegro może uznać konto za podejrzane i zastosować blokadę wypłat, jest średnia ocen na koncie poniżej 4,9. Już to kwalifikuje znakomitą większość kont Allegro jako podejrzane, a są też inne opcjonalne powody. W związku z tym rejestrowanie nowych wpłat w sello nie będzie już jednoznaczne z pewnością, że środki dotrą na właściwe konto bankowe. Dlatego proponuję rozważenie wprowadzenia opcji rejestrującej wpłaty w sello na podstawie wypłaty środków z PayU i Przelewy24, a nie na podstawie ich wpłaty na te rachunki rozliczeniowe. Oczywistym jest, że znakomita większość sprzedających nie otrzymawszy środków na rachunek bankowy po prostu nie będzie przystępować do realizacji transakcji. Pozdrawiam
  8. Witam, w allegro istnieje możliwość podania czasu WYSYŁKI - czyli czasu, w jakim towar zostanie przygotowany do wysyłki i wysłany. Taka opcja widnieje też w Sello, jest to pole "Wysyłka w ciągu" dostępna przy tworzeniu aukcji. W allegro istnieje również możliwość wybrania czasu DOSTAWY - gdy edytujemy dostępny cennik dostawy, pojawia się opcja zmiany czasu, w jakim przewoźnik doręczy przesyłkę, liczac od momentu wysłania jej przez sprzedającego. Dzięki temu można dać sobie bufor zapasu - my wyślemy przesyłkę w ciągu 24 godzin, ale choć w allegro przesyłka priorytetowa ma podany czas dostawy 1-2 dni, to przecież z regulaminu poczty jasno wynika, że może być to więcej, np. w przypadku okresu około świątecznego, dlatego wartość tę można zmienić na np. 1-4 dni. Opcję tę można zapisać w cennikach. Jest ona przydatna zwłaszcza dla osób wysyłających towary z zagranicy, np z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy z Chin. Niestety obecnie opcji tej nie ma (albo nie znalazłem jej) w Sello. Utrudnia to pracę o tyle, że po każdym wystawieniu aukcji, muszę ręcznie na allegro zmieniać cenniki - bo gdy w sello mam jakiś cennik, to są w nim domyślne wartości czasu DOSTAWY, które mnie nie interesują, jako, że wysyłam niezwłocznie, a to czas dostawy jest długi, a nie na odwrót. Proszę o informację, czy opcja zmiany czasu DOSTAWY w cenniku dostaw istnieje w sello, jeżeli tak to jak można te czasy zmienić, a jeżeli nie, to czy i kiedy zamierzane jest wprowadzenie takiej opcji. Pozdrawiam
  9. Faktycznie, lista towarów i zamieszczenie w nazwie towaru informacji o rozmiarze rozwiązuje problem - nie zwróciłem na to uwagi, dziękuję.
  10. Witam, proponuję w kategorii "transakcje" dodać do parametrów listy kolumn, które można wybrać, parametr "rozmiar". Powód: obecnie, jeżeli wystawiona jest np. bluza, do której jest 6 aukcji, każda w innym rozmiarze (XS, S, M, L, XL, XXL), ale wszystkie mają takie same miniaturki i tytuły, sprawdzając którego towaru dotyczy dana transakcja trzeba każdorazowo wejść w aukcję i tam szukać. Nie ma tej opcji widocznej od razu z poziomu Sello, przez co traci się cenne sekundy przy jednej transakcji, minuty przy transakcjach obsługiwanych w ciągu godziny, godziny patrząc z poziomu całego dnia i wreszcie dni, patrząc z poziomu miesiąca. Oczywiście ktoś mógłby powiedzieć, że przecież rozmiar można podać w tytule aukcji - tak, to prawda. Załóżmy jednak, że wyróżniona jest aukcja w jednym rozmiarze, aby zmniejszyć koszty, a reszta aukcji podczepiona jest pod wielowariantowość. Ktoś zainteresowany bluzą w rozmiarze S, widząc wyróżnioną aukcję w rozmiarze M i nie widząc aukcji w rozmiarze S (bo jest niewyróżniona), stwierdzi "eee tam, to nie ten rozmiar" i zwyczajnie ominie aukcję, podczas gdy aukcja bez podanego w tytule rozmiaru może go zainteresować, a wewnątrz znajdzie już odnośnik do swojego rozmiaru. Być może problem można obejść w inny sposób, ale nie znalazłem lepszego rozwiązania.
  11. Witam, problem jak w temacie. Klikam "Utwórz transakcje", chcąc dodać transakcję ręcznie. Wyskakuje mi dymek "wybrane konto nie posiada ważnej licencji Sello". Faktycznie licencji wykupionej nie mam, ale tylko na jednym z sześciu posiadanych i aktywnych kont. Na tym, z którego licencja wygasła nic nie sprzedaję, a konta nie chcę dezaktywować, aby mieć dostęp do archiwalnych transakcji. Błąd wyskakuje niezależnie od tego, czy pozostawię domyślny kontekst konta, czy też wybiorę którekolwiek z kont. Proszę o pomoc, ew. uwzględnienie naprawy błędu w kolejnej wersji programu.
  12. Witam, gdy zmieniałem lokalizację na zagraniczną z poziomu allegro, w polu "województwo" zawsze zostawiałem domyślną wartość "wybierz województwo", jako że żadne z wymienionych na liście województw nie znajduje się nigdzie poza Polską. Aukcje zmieniały się poprawnie. Gdy próbuję dokładnie to samo zrobić z poziomu sello, wybieram kraj, jako województwo pozostawiam "wybierz województwo" (próbowałem też z innymi, efekt ten sam), wpisuję miejscowość i kod pocztowy, ale przy próbie wysłania zmian aukcji na serwer wyskakuje błąd: "Zdalny serwer zwrócił błąd: Niepoprawna wartość w polu określającym województwo". Proszę o pomoc w tej kwestii. Funkcja zmiany lokalizacji jest... niefunkcjonalna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...