Skocz do zawartości

Marcin Ryszka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Marcin Ryszka w dniu 9 Września 2019

Użytkownicy przyznają Marcin Ryszka punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin Ryszka's Achievements

1

Reputacja

  1. Zrozumiałe i wykonałem, jednak dalej jest problem. Okazuje się, że pole działa prawidłowo tylko w przypadku gdy dokument został chociażby częściowo przetworzony na ZD. W przypadku gdy dokument skompletował cześć asortymentu z magazynu pole pozostaje puste.
  2. Poprawiając wzorzec ZK na stronie Raport-strona dodatkowa, edytowałem Nagłówek "Ilość" i mam brak na liście "+PozycjeRealizujace" i dalszych. Ta sama sytuacja występuje na polach "data sources". Czy mam tego szukać w innym miejscu ?
  3. Czy jest możliwość dodania pola "Ilość skompletowana" do wydruku ZK ? Na widoku dokumentu ZK w Subiekcie jest możliwość dodania kolumny "ilość skompletowana", czyli to co jest możliwe do realizacji. W jaki sposób to pole przenieść na wzorzec wydruku ZK ?
  4. W jaki sposób wykorzystać automatyzację do wysyłania za pomocą email, dokumentów ZK i ZD, których termin realizacji został przekroczony lub/i dwa dni przed zbliżającym się terminem realizacji ?
  5. Dzięki za wpis - bardzo pomocny i rozwiązuje wiele problemów.
  6. Podepnę się pod temat bo chyba nie mam sensu tworzyć nowego. Na ZK czy też FP brakuje możliwości dodania nr rachunku bankowego jako wskazania na które konto ma być dokonany przelew. do tej pory robiliśmy to w taki sposób, że zaznaczamy 100% wymagalności i płatność odroczona co pozwoliło nam pokazać klientowi nr konta, który zmieniał się w zależności od waluty dokumentu a raczej formy płatności do której był przypisany numer odpowiedniego konta. Niestety taka procedura niesie ze sobą kolejene utrudnienia. Księgowość dodając wpłatę bakową nie można wybrać odpowiedniego dokumentu i zweryfikować kwotę. Przez co dodana wpłata bankowa nie przypisuje się do konkretnego dokumentu przez co kolejne osoby nie widzą czy jest wplata czy nie, musieli by do każdego dokumentu przeglądać wpłaty - trochę czasochłonne. Znalazłem rozwiązanie jednak nie wiem czy zadziała, ponieważ nie potrafię poprawnie napisać formuły. Czy ktoś może to sprawdzić i napisać formułe lub zaproponować inne rozwiązanie ? Jeżeli waluta.dokumentu=PLN to "PKO 12 1230 ....", jeżeli waluta.dokumentu=EURO to "ING PL 16 4050 ..." jeżeli waluta.dokumentu=USD to " ALIOR PL 67 8090 ..." W tym momencie uzyskamy informację na FP: "Zamówienie będzie realizowane po zarejestrowaniu wpłaty 2 000,01 PLN na rachunek PKO 12 1230 ... lub w kasie firmy do dnia 07-04-2021" Zakłada, że rachunki bankowe będę musiał podać w samej formule. A dzięki temu księgowość przypisując płatność do dokumentu aktualizuje dokument dla reszty pracowników. Dodam jeszcze, że odczytanie prawidłowego konta w nagłówka i dokonanie płatności na prawidłowy numer konta okazało się zbyt trudnym zadaniem i często konta są mylone co prowadzi to strat w wyniku przewalutowań bankowych. Edytowane 16 minut temu przez Marcin Ryszka
  7. Podepnę się pod temat bo chyba nie mam sensu tworzyć nowego. Na ZK czy też FP brakuje możliwości dodania nr rachunku bankowego jako wskazania na które konto ma być dokonany przelew. do tej pory robiliśmy to w taki sposób, że zaznaczamy 100% wymagalności i płatność odroczona co pozwoliło nam pokazać klientowi nr konta, który zmieniał się w zależności od waluty dokumentu a raczej formy płatności do której był przypisany numer odpowiedniego konta. Niestety taka procedura niesie ze sobą kolejene utrudnienia. Księgowość dodając wpłatę bakową nie można wybrać odpowiedniego dokumentu i zweryfikować kwotę. Przez co dodana wpłata bankowa nie przypisuje się do konkretnego dokumentu przez co kolejne osoby nie widzą czy jest wplata czy nie, musieli by do każdego dokumentu przeglądać wpłaty - trochę czasochłonne. Znalazłem rozwiązanie jednak nie wiem czy zadziała, ponieważ nie potrafię poprawnie napisać formuły. Czy ktoś może to sprawdzić i napisać formułe lub zaproponować inne rozwiązanie ? Jeżeli waluta.dokumentu=PLN to "PKO 12 1230 ....", jeżeli waluta.dokumentu=EURO to "ING PL 16 4050 ..." jeżeli waluta.dokumentu=USD to " ALIOR PL 67 8090 ..." W tym momencie uzyskamy informację na FP: "Zamówienie będzie realizowane po zarejestrowaniu wpłaty 2 000,01 PLN na rachunek PKO 12 1230 ... lub w kasie firmy do dnia 07-04-2021" Zakłada, że rachunki bankowe będę musiał podać w samej formule. A dzięki temu księgowość przypisując płatność do dokumentu aktualizuje dokument dla reszty pracowników. Dodam jeszcze, że odczytanie prawidłowego konta w nagłówka i dokonanie płatności na prawidłowy numer konta okazało się zbyt trudnym zadaniem i często konta są mylone co prowadzi to strat w wyniku przewalutowań bankowych.
  8. Zgadza się jest płatność, która w rozrachunkach widnieje jako spłata zobowiązania z adnotacją "płatność przed dostawą" w pozycji dokument na liście nierozliczonych . My mamy utworzony dodatkowy raport w rozrachunkach pod tytułem: Pro-formy, gdzie filtrujemy po rodzaju SZ i widzimy wszystkie pro-formy które mamy do zapłacenia. Kwota pojawia się w rubryce zakup i jest z minusem. Pytanie czy masz ją w płatnościach gotówkowych ? U mnie jest właśnie tu, czy w płatnościach odroczonych na ZD ? W płatnościach odroczonych raczej nie pojawi się na rozrachunkach, próbowaliśmy to ustawić, ale nie udało się i ten sposób jednoznacznie rozwiązał problem z pro-formami. Nie znaleźliśmy innych możliwości, które byłyby zadowalające.
  9. Ja mam ustawioną dodatkową formę płatności "płatność przed dostawą" TYP:zapłacono przelewem i wybierając na ZD tę formę pokazuje mi w rozrachunkach. Oczywiście w walucie w której jest wystawiony dokument.
  10. Witam, Podłącze się do tematu chociaż trochę z innej beczki. Czy jest możliwość aby pod asortymentem utworzyć 2 kolumny z właściwościami asortymentu ? W tej chwili tworząc modele opis jest generowany w bardzo nieczytelnej formie tzn. w jednym ciągu ze spacjami lub innym separatorem. Jeżeli jest to możliwe i jest realne dla początkującego to proszę o pomoc, w innym wypadku pozostaje pytanie kto się tego może podjąć ?
  11. Myślę że sporym krokiem dla Insert byłby klient poczty z możliwością dodania zadania i przypisania flagi. Jak dla nas zamknięty byłby temat migracji / integracji z innymi platformami. Zdalne rozdysponowanie zadań bazując na poczcie, dodatnie własnego opisu... Brzmi naprawdę interesująco.
  12. Nie, w momencie tworzenia zadania początek 28.06.2019 Koniec 30.06.2019 W agendzie widać 3 zadania na liście w dniu 28.06, 29.06 oraz 30.06 Co do podgladu komentarzy czytał o możliwości ale nie testowałem.
  13. Dzisiaj włączyłem ponownie abonament aby zobaczyć czy coś poprawiono. Generalnie do tej pory bardzo często aplikacja gubiła synchronizowane dane i musiała na nowo synchronizować co po drodze często kończyło się niepowodzeniem. Działania powielają się od daty rozpoczęcia do daty zakończenia co staje się nieczytelne przy przeglądaniu agendy. W działaniach gestora można wyświetlić listę zadań wg. Daty zakończenia i widać co się dzieje. Dodatkowe sugestie: Przenoszenie komentarzy do procesów o ile oczywiście zostały wcześniej powiązane.
  14. Dzisiaj włączyłem ponownie abonament aby zobaczyć czy coś poprawiono. Generalnie do tej pory bardzo często aplikacja gubiła synchronizowane dane i musiała na nowo synchronizować co po drodze często kończyło się niepowodzeniem. Działania powielają się od daty rozpoczęcia do daty zakończenia co staje się nieczytelne przy przeglądaniu agendy. W działaniach gestora można wyświetlić listę zadań wg. Daty zakończenia i widać co się dzieje. Dodatkowe sugestie: Przenoszenie komentarzy do procesów o ile oczywiście zostały wcześniej powiązane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...