Skocz do zawartości

sportposla

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

sportposla's Achievements

0

Reputacja

  1. Nic nie wyróżnia ich niestety. Zdarzyło się nawet tak, że przez tydzień jednego pracownika nie było w pracy i jego komputer był oczywiście wyłączony a mimo to drugi pracownik wypisał paragon na którym widniał pracownik przebywający na urlopie.
  2. Czasami tzn. 5-10 razy w miesiącu (dziś np. już są 2 takie przypadki). Na pewno nie jest to problem logowania innego użytkownika (każdy pracownik ma osobny komputer zabezpieczony hasłem oraz sam subiekt i sello także są zabezpieczone hasłami).
  3. ustawione jest jako "Użytkownik zalogowany" i tu jest problem bo użytkownik zalogowany jako X wystawia dokument końcowy, a w subiekcie przy tym dokumencie wyświetla się czasami użytkownik Y
  4. Witam W firmie 2 pracowników "obrabia" transakcje, każdy na swoim loginie (w sello i w subiekcie), oczywiście także korzystają z 2 różnych komputerów. Kilka razy zdarzyło się tak, że jeden pracownik po utworzeniu dokumentu końcowego przez sello zauważył, że w subiekcie jako osoba wystawiająca paragon widnieje drugi pracownik. Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem. Marcin
  5. Witam Bardzo proszę o pomoc, problemu nadal nie udało nam się usunąć pozdrawiam Marcin
  6. Witam Mam problem ze statusem fiskalnym w subiekcie po wystawieniu dokumentu końcowego z poziomu sello. Podczas wystawiania paragonów z sello (Transakcje-Do paczek) poprzez CTRL+S w subiekcie wyskakują czasami X-y w kolumnie status fiskalny (jest to błąd rejestracji), problem w tym, że paragony te normalnie się fiskalizują na drukarce a mimo to wyskakuje błąd. Wrzucam zrzut z ekranu subiekta Problem ten występuje tylko gdy najpierw wystawiam pod rząd kilka paragonów a potem do tych kilku transakcji tworzę zbiorczo paczki CTRL+SHIFT+R. Gdy "obrabiam" transakcje w kolejności: CTRL+S następnie CTRL+R i kolejna transakcja CTRL+S następnie CTRL+R itd. to w subiekcie błędy nie wyskakują. Mam nadzieję, że opisałem problem w miarę zrozumiale, gdyby jednak było inaczej to proszę o pytania pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc Marcin
  7. Witam Chcieliśmy w firmie korzystać z programu sello i jednocześnie ze strefy sello, ale niestety nie jest to możliwe ponieważ do zarejestrowanie/założenie strefy sello wymaga identyfikatora, którego nie mamy. Na forum widziałem kilka wątków i we wszystkich padała ta sama odpowiedz napisać maila na adres sello@insert.com.pl i podać nazwę allegro, imię i nazwisko osoby na którą jest konto zarejestrowane oraz nip firmy. Tak też zrobiłem i to dwu krotnie, minęło już chyba ze 2 tygodnie i na żadnego maila nie otrzymałem odpowiedzi. Co w takim przypadku mogę jeszcze zrobić aby otrzymać identyfikator strefy sello. Proszę o pilną odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...