Skocz do zawartości

pawelole

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

pawelole's Achievements

1

Reputacja

  1. Wykorzystuje tylko dodatki mojego autorstwa, żadne z powyższych. Problem raczej nie leży w żadnych dodatkach, tylko w samych towarach. Coś musi być zmienione w danym towarze, że sello nie potrafi go zsynchronizować i cała synchronizacja się wtedy zawiesza. Póki co nie udało mi się ustalić co to dokładnie jest. Też wyłączyłem towary, które powodowały problem i wszystko działa.
  2. Są inne dodatki, ale one tylko odczytują bazę, a jeśli już coś zapisują to tylko przez Sferę. Nie dopisuję nic samodzielnie do bazy subiekta. Póki co wyłączyłem ten towar, synchronizacja przeszła i jest spokój. Wkrótce będę dodawał kolejną partię zdjęć do subiekta, zobaczymy jak wtedy będzie się synchronizowało. Jak zauważę coś szczególnego to napiszę.
  3. To już zależy co napiszę. Raczej będę usuwał zdjęcia, żeby nie zapychać bazy.
  4. Ok, dziękuję za informację. Co w takim razie sądzicie o pomyśle, aby z poziomu bazy usuwać wszystkie zdjęcia dla danego towaru? Mam synchronizator, który synchronizuje mi zdjęcia w subiekcie z folderem na dysku. Mogę dopisać, aby przy okazji usunął z Sello zdjęcia danego towaru. Potem Sello powinno pobrać jeszcze raz właściwe zdjęcia. Dobrze myślę?
  5. Witam. Następujący problem. Mam w Subiekcie 8 zdjęć dla towaru w konkretnej kolejności - przygotowane z myślą o nowych opisach allegro. Po synchronizacji w Sello pojawia się 8 zdjęć. Następnie w Subiekcie podmieniam jakieś zdjęcie - tj. usuwam, dodaje nowe i ustawiam odpowiednią kolejność. Sello natomiast zamiast "podmienić" to zdjęcie to daje je jako kolejne i pojawia mi się 9 zdjęć, w tym z takim samym numerem - nazwazdjęcia#5. Co z tym zrobić? Dlaczego Sello nie usuwa starego zdjęcia?
  6. Na chwilę obecną mam tylko takie dwa: V1620555PE V1620555P
  7. Mam kolejną wskazówkę. To nie zdjęcie jest przyczyną. Problem występuje przy synchronizacji towarów o podobnym symbolu. Mianowicie: -towar o symbolu ABC123A -towar o symbolu ABC123 Pierwszy z nich synchronizacja przejdzie, na drugim będzie błąd i dalej synchronizacja nie pójdzie, zostawiając przy tym włączony proces subiekta.
  8. Witam. Mam ten sam problem. Zmodyfikowałem ostatnio kilkaset towarów w subiekcie. Teraz przy niektórych wyskakuje błąd synchronizacji i subiekt nie zostaje zamknięty. Co może powodować błąd synchronizacji? Towar nie jest zablokowany. Pomaga jedynie usunięcie powiązania i ponowne ręczne powiązanie towaru. Dodam, że dodawałem zdjęcia do towarów. Po wyłączeniu synchronizacji zdjęć błąd nie występuje.
  9. Nie, w tej wersji jeszcze nie ma takiej funkcjonalności. A na kiedy planowana jest taka funkcjonalność? Jak wiadomo do czerwca wszystkie aukcje mają mieć nowy opis. Nie oszukujmy się, konwerter od allegro czy jakikolwiek inny konwerter nie zrobi tego jak należy. Żeby to wszystko miało jako taki wygląd trzeba zrobić szablon na nowo i opis WYMIENIĆ, a nie skonwertować. I tu pytanie czy będzie można liczyć ST czy trzeba szukać innego rozwiązania (czyt. robić ręcznie )? Przy okazji, allegro określiło się już konkretnie na temat banerów i innych zdjęć/treści w opisie związanych z firmą, a nie przedmiotem. Stanowisko jest jasne - zdjęcia mają przedstawiać tylko przedmiot. Robienie zatem nowych opisów z banerami firmowymi to też rozwiązanie na chwilę i trzeba mieć na uwadze, że te opisy w czerwcu będziemy musieli wymienić.
  10. Próbowałem wszystko wymusić ręcznie i program się nie zamyka. Zostawię na godzinę sello i błąd. Wysłałem wczoraj zrzuty na sello@insert.com.pl. Czy jest szansa rzucić na to okiem?
  11. U mnie ten sam problem. Sello co chwilę się zamyka. Sądząc po częstotliwości zamknięć może być to związane z pełnym pobieraniem danych.
  12. Byłoby super. Czasem jak ktoś "naklika" kilka lub kilkanaście zakupów to później czeka nas ręczne usuwanie zamówień z Subiekta.
  13. Witam. Mam następujący problem. Zamówienia w Subiekcie tworzone są automatycznie przez Sello. Jeśli anuluję pojedynczo transakcję w Sello to w zależności od ustawień otrzymuję zapytanie czy usunąć dokument wstępny lub po prostu z automatu sam się usuwa. Dlaczego tak się nie dzieje gdy dokonam anulowania kilku aukcji zbiorczo? Problem nie byłby tak denerwujący jeśli w Subiekcie dałoby się zbiorczo usunąć zamówienia. Tam niestety też nie ma takiej opcji. Zostaje tylko zewnętrzna aplikacja z wykorzystaniem sfery. Czy da się temu jakoś zaradzić?
  14. Ja miałem taki przypadek. Ogólnie treść maila od PayU brzmi trochę strasznie i sprawia wrażenie, że to Ty będziesz musiał zwrócić pieniądze. Jak się dowiedziałem od obsługi jest to celowo tak napisane, żeby jak najszybciej dostarczyć im dokumenty o które proszą w mailu. Strach ma przyśpieszyć działanie W moim przypadku, dostarczyłem dokumenty, że ja wywiązałem się z umowy i nie mam sobie nic do zarzucenia i na tym się skończyło. Poza tym dowiedziałem się, że Allegro ma w budżecie przeznaczone środki na tego typu sytuację, więc jeśli dowiedziesz że nie przykładałeś ręki do tego wyłudzenia to nie ma opcji, żebyś ponosił jakieś konsekwencje finansowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...