Skocz do zawartości

Remigiusz Pawlak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Remigiusz Pawlak w dniu 14 Marca 2021

Użytkownicy przyznają Remigiusz Pawlak punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Remigiusz Pawlak's Achievements

14

Reputacja

  1. Cześć, Sprawdź jaki jest domyślny format wydruku na domyślnej drukarce w Windowsie. U mnie była ustawiona domyślnie w systemie drukarka do etykiet i klienci dostawali fragment faktury w formacie A6 (niezależnie od ustawień w Subiekcie). Po zmianie domyślnej drukarki na inną i formatu wydruku na A4 wszystko jest ok.
  2. Cześć, Problem prawdopodobnie w związku z awarią Allegro, maile dochodzą z ostrzeżeniem o zabezpieczeniach. Od rana jest loteria, ale w zasadzie wszystkie maile z problemami. "Ostrzeżenie o zabezpieczeniach Wystąpiły problemy z zabezpieczeniami tej wiadomości. Przejrzyj wyróżnione elementy poniżej: Wiadomość nie została zmieniona przez niepowołane osoby Identyfikator cyfrowy użyty do podpisania jest godny zaufania Identyfikator cyfrowy nie wygasł Adres e-mail identyfikatora cyfrowego nie odpowiada adresowi nadawcy Osoba podpisująca: faktury_sklep@allegro.pl Nadawca: powiadomienia@allegro.pl Twój cyfrowy identyfikator tego konta e-mail wygasł. Nie możesz wysłać wiadomości podpisanej cyfrowo przy użyciu certyfikatu. Może to być spowodowane tym, że nie została włączona opcja użycia go do zabezpieczania poczty e-mail." W Sello wiadomości puste.
  3. Panie Danelu wypowiada się Pan w temacie, o którym nie ma Pan pojęcia. Wszystko o czym Pan pisze było robione i testowane (między innymi przy pomocy zespołu Sello przy wsparciu zespołu Subiekta) i nie tędy droga. Nie znaleźli sposobu rozwiązania problemu. A ja nie mam czasu na ciągłe zgłaszanie tego samego problemu. Na chwilę obecną przy zachowaniu kolejności odpalania oprogramowania wszystko działa jak należy. A serwisanci? Może Pan się zna, ale z tymi z którymi ja się do tej pory miałem szczęście(nieszczęście) spotkać mieli mniejszą wiedzę niż ja (nie chwalę się wiedzą, nie jestem programistą/serwisantem, używam Sello ponad 10 lat codziennie i miałem różne przygody i z większością problemów przy pomocy forum byłem sobie w stanie poradzić samodzielnie). Wiec jeśli nie ma Pan pomysłu na problem/nie spotkał się Pan z nim to może niech Pan się powstrzyma od komentarzy.
  4. Witam, Owszem zgłoszenia ustały co nie znaczy, że problem nie istnieje. Jak na razie Insert nie potrafi go rozwiązać. U mnie problem występuje cały czas. Ktoś podsunął pomysł że może serwer SQL się nie uruchamia, co jak dla mnie jest co najmniej dziwne skoro jednak Sello i Subiekt chodzą tylko wolno. Ale... Przypadkowo zauważyłem że uruchomienie innego programu (przed Sello lub Subiektem) który odwołuje się do bazy Subiekta (wiec w domyśle uruchamia serwer) rozwiązuje problem. Od 3 tygodni problemu nie ma o ile jest zachowana kolejność. Tym programem jest Synchronizator Shoper ( i nie to nie synchronizator powoduje problemy bo na innym komputerze go nie ma a problemy z Sello i Subiektem były). Wystawienie 100 dokumentów końcowych trwało kilka godzin, obecnie to maksymalnie kilka minut.
  5. Witam, Sprawa się właśnie wyjaśniła. To jednak nie API zrobił zmianę, Allegro się pomyliło. Zmiana była w momencie zakupu ponieważ to właśnie Allegro zmieniło cenę, ustawiony rabat od kwoty zakupów.
  6. Oferta nie pojawia się jako Allegro ceny oraz info od Allegro, że zmiana ceny była w momencie zakupu przez API (może klient ma cud aplikację do zaniżania cen ).
  7. Tak, używany jest nowy synchronizator. Wysłałem zapytanie do Allegro o szczegóły. Cena w ofercie to 9,99 - i taka cena jest od 28 lipca. W meilach po zakupie jest 9,7 ale po przejściu do oferty (powinna pokazywać się oferta z chwili zakupu) cena jest 9,99.
  8. Cześć, Zaistniała taka sytuacja, towar na Allegro ma cenę 9,99 za komplet, cena na zamówieniu od klienta 9,7 (kupił 50 kompletów). W ofercie nie ma żadnych rabatów, kompletów itp. Pytanie do Allegro skąd cena 9,7 skoro powinno być 9,99. Odpowiedź Allegro " Widzę, że korzysta Pan z API do wystawiania ofert. Zweryfikowałam i widzę, że API edytowała ofertę w godzinie kupna. " Korzystam tylko z Sello, oferta była edytowana dzień wcześniej, edycja dotyczyła zmiany ilości, w ofercie nigdy nie było ceny 9,7 (a zmiany ceny były w lipcu), według historii zmian w Sello nie ma zmiany o której pisze Allegro. Panie Bartku czy istnieje możliwość zweryfikowania czy to Sello faktycznie zmieniło cenę (oferta z zakupy klienta z historii Allegro ma prawidłową cenę czyli 9,99) czy Allegro robi jakieś numery, tym bardziej, że mam informację z pakowalni o dziwnych cenach na zamówieniach (fakt że ich nie sprawdziłem, byłem pewien że różnice wynikają z ew. rabatów na wielosztuki). Jeśli to Sello zmienia w tle ceny bez naszej wiedzy to lipa.
  9. Cześć, U mnie od dawna jest ustawiona sieć prywatna, nic to nie zmienia, problem występuje.
  10. Dla mnie jest, objawy są takie jak opisywane wyżej, Subiekt muli przy uruchamianiu, z Sello dokumenty wystawiają się makabrycznie długo, może to nie jest wina wersji Subiekta a np może jakiejś aktualizacji Windowsa, a może szaleje konfiguracja sieci (nie wiem czy może samoczynnie szaleć, nie znam się). A jeśli to nie ten sam problem to proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Dziś 140 faktur wystawiało się od godziny 6 rano do 13, tak nie da się pracować.
  11. Panie Bartku u mnie jedyna zmiana od wczoraj (kiedy systemy działały normalnie) to podłączenie laptopa do innej sieci. Raz był to internet przez radio od lokalnego dostawcy, a dziś internet z Plus-a. Taka konfiguracja jest od dawna. Subiekta odinstaluję w późniejszych godzinach i dam znać (ale problem pojawił się przed instalacją nowszej wersji Subiekta). Reinstalacja Subiekta nic nie dała.
  12. Cześć, U mnie problem właśnie powrócił. Subiekt przed aktualizacją, po aktualizacji bez zmian. "Struktura podmiotu prawidłowa" w tym momencie przywieszenie Subiekta. Po uruchomieniu Sello długo podłącza do systemu sprzedaży. Problem na komputerze na którym jest serwer SQL oraz Subiekt i Sello (na końcówkach również).
  13. Cześć, Jakiś czas temu (mniej więcej jak wychodził nowy synchronizator Subiekta) miał taki sam problem. Subiekt bez powodu zwalniał, dramatycznie. Nie pomagały żadne próby naprawienia sytuacji (odinstalowywanie aktualizacji windowsa, łączenie przez IP) ogólnie były szopki, 5 dni działało wszystko bardzo wolno, po czym bez powodu (nic nie zmieniane, aktualizowane) 2 dni działało dobrze i znów od nowa tydzień tragedii, i tak z 1,5 miesiąca (dokumenty, bo z nimi był największy problem wystawialiśmy jak tylko pojawiało się ich kilka i robiliśmy to zbiorczo, zajmując się w międzyczasie czymś innym, ale wystawieniu 20 dokumentów trwało nawet godzinę). Chwilowo pomagało zainstalowane/przeinstalowanie najnowszych wersji Subiekta i Sello. Ostatecznie sytuacja się ustabilizowała choć do końca nie wiem czemu. Według mnie pomogło przeinstalowanie serwera SQL oraz Subiekta i Sello (a w zasadzie nie przeinstalowanie ale wywalenie SQL do zera z komputera i ponowna instalacja). Pracujemy na WIN10. Obecnie znów Subiekt się przywiesza ale bez wpływu na Sello (przy przełączaniu np na ekran główny, ale praca z towarami przebiega bez problemu). Serwer SQL mam w pełnej wersji testowej na 180 dni, pobrany ze stron Microsoftu.
  14. Witam, Obsługa wielu magazynów ma być w kolejnej dużej wersji (1.39) zgodnie z informacją z nagłówka o wersjach.
  15. Cześć, Rozumiem że towarów na zamówienie nie macie na stanie w Subiekcie, pozostałe są dostępne? Jeśli tak, to można sortować wystawiając dokumenty końcowe, do towarów dostępnych na stanie dokument się wystawia, pozostałe świecą na czerwono. Transakcje z wystawionymi dokumentami idą do pakowania, pozostałe czekają na sprowadzenie/wytworzenie towaru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...