Skocz do zawartości

Pomocy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Pomocy's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam Przy tworzeniu dokumentów końcowych w przypadku niektórych transakcji pojawia się błąd: InsERT_Driver: Nowy dokument: (null) (0x800A0BCD) Co oznacza jak można go wyeliminować?
  2. Chodzi głównie o spacje i znak "-" jednak kreatywność użytkowników nie zna granic dla tego lepiej było by wyciąć wszystkie znaki specjalne.
  3. Dziękuje za pomoc. Rzeczywiście ustawiony był "opiekun transakcji"
  4. Witam Czy istnieje możliwość automatycznego usuwania znaków specjalnych i spacji z nr NIP przed utworzeniem dokumentu końcowego w Subiekcie?
  5. Witam Zgodnie z tym co wyczytałem na forum dokumenty końcowe powinny drukować się zgodnie z kolejnością transakcji na liście względem ustawionego filtru. Niestety w moim przypadku nie potrafię znaleźć logicznego powiązania pomiędzy kolejnością transakcji w Sello a utworzonymi dokumentami w Subiekcie. Jest to dosyć uciążliwe przy większej ilości paczek. Czy jest to normalne czy w jakiś sposób można nad tym zapanować? Proszę o pomoc.
  6. Dziękuje za wyczerpującą odpowiedz. Oto chodziło:)
  7. Witam Jak w bazie danych Sello powiązane są aukcje z towarami? Jakie tabele jakie kolumny? Proszę o pomoc
  8. Witam Potrzebuje wyeksportować grupę informacji z paczek do xml lub xls. Niestety po zaznaczeniu paczek i kliknięciu eksport otrzymuje kostkę rubika w postaci pliku wynikowego. Widziałem że jest możliwość napisania skryptu raportu ale zupełnie się na tym nie znam. Czy istnieje do tego jakiś manual? Potrzebuje z zaznaczonych paczek otrzymać: IMIĘ I NAZWISKO, NAZWA FIRMY(JEŻELI FV), NICK, ZAKUPIONE TOWARY, NR DOKUMENTU KOŃCOWEGO, ŁĄCZNA KWOTA ZAKUPU, SPOSÓB DOSTAWY, DATA UTWORZENIA. Czy jest to możliwe do zrobienia? Proszę o pomoc.
  9. Witam Czy jest możliwość zamiast nazwy towaru umieścić na wydruku nazwę aukcji której transakcja dotyczy? Dodam że pole Paczka_AukcjaTytuł zwraca nazwy aukcji po przecinku a chciałbym by wyświetlały się kolejno w oddzielnych rzędach jak to ma miejsce w przypadku listy towarów w/w wydruku. Proszę o pomoc.
  10. Tą opcję również już sprawdziłem działa tylko przy wprowadzaniu dokumentów bezpośrednio w Subiekcie. Niestety przy imporcie z Sello wchodzi wszystko jak złoto bez walidacji.
  11. Próbowałem już z opcją bez aktualizacji. Tutaj problem pojawi się gdy ten sam klient dokona kolejnego zakupu a do faktury poda inne dane. Subiekt skorzysta z danych z pierwszej transakcji kiedy to został utworzony kontrahent. Efektem będzie niezadowolony klient i korekta faktury. Jak wy radzicie sobie z tym problemem. Czy może nie macie pełnej księgowości i może w waszym przypadku tak rozbudowana kartoteka kontrahentów nie jest potrzebna? A może księgowa wprowadziła mnie w błąd? Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić.
  12. Mówię o:Zewnętrzny system sprzedaży\klienci\ pole w którym wpisuje się prefiks Nie widzę tam listy rozwijanej jak to ma miejsce w przypadku pola: "szablon uwag na dokumencie" Czy wiesz może w jaki sposób ustawić Sello lub Subiekta tak by przy tworzeniu dokumentu końcowego zgłaszał błąd w przypadku istniejącego już kontrahenta?
  13. Tak znam tą zakładkę. Problem w tym że to pole jest prawdopodobnie typu "string" więc żadna zmienna nie zadziała chyba że jest jakiś magiczny sposób jej wstawiania...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...