Skocz do zawartości

Katarzyna Kukla

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Dziękuję za pomoc. Okazało się że w szablonach było w niektórych przypadkach oznaczenie formatu jako zwykły tekst, zamiast tekst sformatowany. pozdrawiam Kasia
  2. Szablony są w porządku. Czasem jest tylko powitanie i pożegnanie, a czasem np pierwsze zdanie, a reszta urwana. Takiego maila pokazuje w wysłanych, i taki też dochodzi do Klienta. Pozdrawiam Kasia
  3. Hej, mamy problem z szablonami wiadomości. W szablonie treść jest w porządku. Wkleja się, ale patrząc w wysłane wiadomości jest tylko początek i koniec maila. Nie ma treści, i do Klientów również dochodzi tylko powitanie i pożegnanie. Czy miał ktoś ten problem, i jest na to jakieś rozwiązanie? Pozdrawiam Kasia
  4. Co w przypadku gdy mamy ustawiony gabaryt i szablon gabarytów [Towar::PW::gabaryt_paczkomat] a mimo wszystko nie mogę zapisać notatki na paczce już wysłanej, gdzie jest oznaczenie gabaryt A? Podczas zapisu rówież wyskakuje mi komunikat że nie mam ustawuinego gabarytuCo w przypadku gdy mamy ustawiony gabaryt i szablon gabarytów [Towar::PW::gabaryt_paczkomat] a mimo wszystko nie mogę zapisać notatki na paczce już wysłanej, gdzie jest oznaczenie gabaryt A? Podczas zapisu rówież wyskakuje mi komunikat że nie mam ustawuinego gabarytu
  5. Witam, mamy problem z sello 1,36. Wczorraj był problem z wyszukiwaniem za pomocą F8. Po wybraniu F8 i wpisaniu frazy znikała lista transakcji, i nie dało się przejść z zakładki transakcje do paczek. Dziś dodatkowo po najechaniu na nazwę kolumny mruga ekran na czarno i myszka przeskakuje w bok. Zmieniałam szerokości kolumn ale nie pomogło. Instalowałam sello jeszcze raz i też nie pomogło. Proszę o pomoc w ustaleniu problemu i pomocy co można z tym zrobić. Dodam ze dzieje się tak tylko na jednym stanowisku sello. Na pozostałych kilku wszystko działa dobrze.
  6. W sello w e-przesyłkach odbiór w punkcie PP jest dodatkowy adres mail, przez co w systemie ProstaPaczka 2 nie drukuje etykiet. Wyskakuje błąd, że adres mailowy jest za długi. Czy jest jakieś obejście tego zeby móc wydrukować etykiety. Dodam ze jest ich duża ilość, więc przeklikiwanie pojedynczo nie wchodzi w grę. Pozdrawiam Kasia
  7. Nic nie było tam ruszane. Nie wysyła od wczorajszej aktualizacji, Cały czas był ustawiony port 465. Bez żadnego przestawiania nagle przestało działać. Czy serwer FTP ma znaczenie na działanie maili ? Wysyłamy w potwierdzeniu PDF z paragonami. Nie zmienialiśmy nic w zaporze sieciowej ani programem antywirusowym.
  8. Witam, po trudnej walce z aktualizacją do wersj 1,31,1 system działa, ale mam problem z mailami. Nie mogę ich wysłać Pokazuje się błąd, którego treść wklejam poniżej SmtpHost: nema.kylos.pl SmtpPort: 553 SmtpUsername: kontakt@krainagsm.pl SmtpSsl: 1 StartTLS: 0 SmtpAuthMethod: LOGIN Need new SMTP connection SMTP_Connect: Connecting to SMTP server nema.kylos.pl:553 smtp_host: nema.kylos.pl smtp_port: 553 smtp_user: kontakt@krainagsm.pl auth-method: LOGIN ConnectTimeoutMs: 30000 cal
  9. Witam, sello nie ściąga wszystkich transakcji z allegro. Codziennie zdarza się że jedna lub dwie transakcje się nie ściągną. Są one widoczne na Allegro i w MS łącznie zFOD oraz płatnością, a do Sello ściągają się na drugi dzień lub po kilku dniach. Czy można jakoś wyeliminować ten problem, albo sprawdzać czy wszystkie transakcję się ściągnęły? Jest to ok 500 transakcji dziennie. Będę wddzięczna za pomoc. pozdrawiam Kasia
  10. Witam, Sello od kilku dni oznacza niektóre z transakcji jako opłacone, mimo że wpłata jest anulowana, dzieje się tak w przypadku transakcji w których Klient się pomylił, i zakupił towar więcej razy. Jedna transakcja jest faktycznie opłacona poprawnie, a reszta wpłat anulowana. W załączniku dodaję porównanie z MS oraz Sello Niestety w sello są wszystkie jako opłacone, przez co tylko w marcu wysłaliśmy kilka paczek za które nie mamy wpłaty. Wczoraj udało nam się wykryć ten problem, i wstrzymać 3 paczki które w systemie widnieją jako opłacone, mimo że wpłata jest anulowana. Czy zna ktoś sposób ja
  11. Dziękuję, na razie robię pełne ściąganie po raz drugi, i liczę na to że zadziała i ściągnie wszystkie transakcje... jeśli nie to spróbuję Twoim sposobem zadziałać.
  12. Stiomy z robotą. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc, i pokierować co zrobić, żeby można było nadać dziś przesyłki ? Reset komputera nie pomógł. Ściągam po raz drugi pełne dane trasnakcji i formularzy, ale martwię się co będzie jak nie zadziała, i nie wiem co dalej mam robić. Dodatkowo yskakuje komunikat "Bład składniowy w poleceniu" "Błąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle". przy próbie zaznaczenia trasnakcji jako anulowana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...