Skocz do zawartości

Michał Tokarski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michał Tokarski's Achievements

1

Reputacja

  1. Podłączam się do pytania. U nas również nie pobiera zamówienia z wybraną dostawą: Allegro Paczkomaty InPost (PaczkoPunkt POP-WAW595) W błędach Sello pojawiają się błędy:
  2. Wersja Sello 1.34.0 Podczas zmian zbiorczych przy wgrywaniu parametru specyficznego "Kod producenta" z pola własnego zewnętrznego (z Subiekt GT), Sello wysyła do Allegro wartość "[Towar::PWZ::Symbol_produktu]". W wyniku tego w części ofert mam ustawiony parametr "Kod producenta" na wartość "[Towar" . (Wygląda to tak jak Sello próbowałoby wgrać nazwę tagu zamiast wartość którą tag reprezentuje. Dodam że parametr "Marka" udało mi się za pomocą tego samego mechanizmu wgrać z pola własnego zewnętrznego "[Towar::PWZ::Marka]" i nie zauważyłem żeby były podobne problemy. Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Panie Sewerynie, dziękuję za podpowiedź, niestety sama "aktualizacja całego drzewa kategorii" jak i "aktualizacja poddrzewa kategorii" nie pomogła. Próbowaliśmy to już wcześniej. Rozwiązanie zaproponowane przez p. Bartosza pomogło. Po wykonaniu zapytania SQL i aktualizacji poddrzewa kategorii, oferty zapisują się prawidłowo, także oferty zakończone i następnie wznowione z powrotem wróciły do zakładki "Trwające". Mieliśmy w bazie podwójnie podkategorię "Zdrowie i higiena" oraz 6 razy podkategorię "Wanienki i akcesoria do kąpieli". Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
  4. Od dłuższego czasu (ponad rok) zauważyłem w Sello błąd podczas próby zapisu nowej oferty z ustawioną kategorią: Dziecko > Zdrowie i higiena > Wanienki i akcesoria do kąpieli lub jej podkategorią. Próba zapisania oferty z wybraną którąś z tych kategorii skutkuje pojawieniem się komunikatu na czerwonym tle: "BŁĘDNE DANE, Błąd zapisu do bazy danych" Zapisanie oferty możliwe jest dopiero po zmianie kategorii na inną niż: "Dziecko > Zdrowie i higiena > Wanienki i akcesoria do kąpieli", np: "Dziecko > Zdrowie i higiena -> Pozostałe" Do tej pory radziłem sobie z tym problemem w ten sposób, że dodawałem ofertę poprzez Sello do innej kategorii, np: "Dziecko > Zdrowie i higiena -> Pozostałe" i wysyłałem. Następnie z poziomu Allegro zmieniałem kategorię oferty na np. Dziecko > Zdrowie i higiena > Wanienki i akcesoria do kąpieli -> Pozostałe Aktualnie po aktualizacji do wersji 1.31.x problem wrócił w innym miejscu. Jeśli mam ofertę w kategorii "Dziecko > Zdrowie i higiena > Wanienki i akcesoria do kąpieli" lub jej podkategorii i oferta zakończy się to po wznowieniu oferty nie chce ona wrócić w Sello ze strony "Zakończone" do strony "Trwające". Dla ofert dodanych do innych kategorii nie ma problemu, po wznowieniu i kliknięciu "Pobierz pełne dane (opisy, zdjęcia)" oferta w ciągu 1 sekundy przenosi się z powrotem do zakładki "Trwające". Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
  5. Witam, Mam problem z wystawieniem ofert poprzez Sello 1.26.1. Oferty z ustawionym typem "Sklep (bez licytacji)" wystawiają się jako "Kup teraz (bez licytacji)". Po wystawieniu oferta ma widoczny typ "Sklep (bez licytacji)" na liście ofert trwających, jednak Allegro lub TradeWatch (w momencie sprzedaży) pokazuje że jest to oferta "Kup teraz (bez licytacji)". Po pobraniu pełnych danych oferty, w Sello również wyświetla się "Kup teraz (bez licytacji)". Co zrobić aby oferty wystawiały się jako "Sklep (bez licytacji)". Czy jest to błąd Sello w wersji 1.26.1 czy błąd Allegro? Z góry dziękuję za pomoc. Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...