Skocz do zawartości

Patryk Kłoda

Partner
  • Liczba zawartości

    604
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana Patryk Kłoda w dniu 30 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają Patryk Kłoda punkty reputacji!

O Patryk Kłoda

Informacje osobiste

  • Tytuł własny
    pat15.net

Ostatnie wizyty

1 677 wyświetleń profilu

Patryk Kłoda's Achievements

196

Reputacja

3

Community Answers

  1. @Bartosz Rosa - czy jest w planie możliwość uruchomienia ręcznej synchronizacji stanów? Ewentualnie kiedy planowane jest rozwiązanie tego problemu:
  2. Myślę, że pomysł z Githubem jest dobrym kierunkiem czekamy na przykłady integracji ze sklepami Bartku
  3. Generalnie jest to opisane w pomocy technicznej: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1439,subiekt-nexo-–-jak-wstawic-towar-z-konkretnym-numerem-seryjnym-na-dokument.html Czyli tutaj jednak obstawiam zakup marketowy bez wdrożenia. Adrianie - jeśli chcesz to telekonsultanta oczywiście możesz zakupić u dowolnego partnera ( https://www.insert.com.pl/siec_sprzedazy/lista_partnerow.html ) lub bezpośrednio w InsERT. Jeśli chcesz to zarówno my, jak i pewnie inni partnerzy możemy pomóc Ci również zdalnie InsERT również świadczy pomoc zdalną -> https://www.insert.com.pl/pomoc-zdalna.html
  4. Pytanie gdzie kupiłeś program? Jeśli u partnera InsERT to polecam korzystać z usług wdrożeniowych. Jeśli na allegro lub w markecie to potem tak to niestety wygląda Subiekt Nexo oferuje dużo możliwości jednak potrzebna jest wiedza lub doświadczenie kogoś i pomoc przy wdrożeniu
  5. A co więcej taką ofertę można zrealizować później bezpośrednio w ZK, WZ, FS, etc... Są nawet procesy ofertowe - czyli moduł do obsługi "lejków ofertowych" i powiązanych z nim działań.
  6. Popieram pomysł U niektórych Klientów przydałaby się taka opcja.
  7. Zależy co chciałbyś osiągnąć taką wtyczką? Czy pełna obsługa zleceń serwisowych, widok zleceń przez Klienta, etc... Czy tylko możliwość zgłoszenia serwisu za pośrednictwem strony www? Jeśli to drugie to mamy integrację WordPress - ContactForms7 - Gestor nexo.
  8. @Bartosz Rosa nie mogę się zgodzić praca na numerach seryjnych to ponad połowa moich Klientów. Bez obsługi numerów seryjnych przy wydaniach czy pakowaniu będzie lipa coś Ala mechanizm ctrl+x gdzie można wziąć po kodzie dostawy mamy listę do spakowania i w momencie zeskanowania kodu dostawy znajduje że to ten produkt X i robi że jest ok. W dokumencie wydania tworzy powiązanie dla konkretnego kodu dostawy.
  9. Jest to informacja, że pora coś w komputerze uaktualnić - parametry sprzętowe, wersję bazy danych, żeby móc zachować poprawność pracy z programem. To mniej więcej tak jakby ktoś chciał uruchomić dzisiaj windows 95 i zdziwi się że drukarka nie działa po prostu system przestał być wspierany, przyszło nowe o większych możliwościach.
  10. Myślę, że ogólnie każdy ma jakieś inne potrzeby w tym zakresie i może najlepszym rozwiązaniem było coś na wzór konfiguracji widoku? Gdzie można sobie włączać i wyłączać wg. potrzeb poszczególne elementy widoku.
  11. Można zrobić z wykorzystaniem - Słownik własny SQL. Chyba na ten moment nie (jak się mylę to mnie poprawcie). Tak - osobna zakładka Można korzystać z kategorii biblioteki załączników
  12. Możesz - pole własne lub uwagi dla urządzenia. Możesz Wbudowanej nie ma. Jakby wykorzystać sferę lub pola bazodanowe SQLa to pewnie dałoby się wyrzeźbić Tak - protokół odbioru jest w systemie. Dodatkowo możesz go zmodyfikować - dodać swoje informacje np. treść gwarancji, etc... Dla zleceń serwisowych można utworzyć dowolne pola własne o różnych typach. Jeśli chodzi o ich wyświetlanie dla konkretnych typów zleceń to chyba tylko sfera (ale tutaj głowy nie daję). Natomiast na wydrukach możesz je wyświetlać po odpowiedniej modyfikacji Możesz - biblioteka załączników. Nexo nie ma takiej funkcjonalności wbudowanej. Można napisać własne rozwiązania. Dla jednego z Klientów napisaliśmy coś takiego opartego o wysłanego SMSa. Serwisant kończy zlecenia i Klient dostaje smsa z linkiem - co było zrobione, jakie koszty - i klika akceptuje. Wtedy w nexo pojawia się flaga zlecenie zatwierdzone przez Klienta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...